Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štúdie a prototypy: Nový priestorový koncept Toyota Auris
02. október 2006 @ 08:07:20 CEST, poslal j.čík

TOYOTA Nový, revolučne riešený koncept automobilky Toyota prináša maximálny vnútorný priestor, komfort interiéru a zároveň je prísľubom vzrušujúcich jazdných zážitkov. Koncept Auris predstavený na Autosalóne v Paríži 2006, tak stelesňuje filozofiu designu spoločnosti Toyota nazvanú Vibrant Clarity – hľadiacu do budúcnosti, vysoko energickou a zachovávajúcou si jasné ciele a racionalitu.

“Auris je koncept vysokého a veľmi priestorného automobilu. Horná línia okien, krátke previsy a dopredu orientovaná architektúra kabíny zdôrazňujú dynamiku a agilnosť automobilu. Nazývame to perfektná nevyváženosť”, hovorí Wahei Hirai, vedúci oddelenia Toyota Global Design.

Koncept Auris prináša špičkový design interiéru, ktorý vodičovi a všetkým cestujúcim poskytuje dokonalé splynutie s automobilom. Avantgardne tvarovaný stredový panel je veľmi elegantný a praktický, radiaca páka a ostatné ovládače sa môžu pochváliť perfektnou ergonómiou. Otvorená spodná časť interiéru nabáda všetkých cestujúcich k pocitu voľnosti a vzdušnosti.

Priestornosť konceptu Auris zdôrazňuje panoramatické strešné okno, úplne rovná podlaha vzadu a bohato presklená plocha – to všetko nabáda na ohromujúci pocit presvetlenosti a priestornosti interiéru.

Priestorový koncept Auris sa vyznačuje výrazným dynamickým designom. Mohutná a kolmá predná časť je veľmi noblesná, zatiaľ čo rozšírené boky automobilu a krátke previsy sú prísľubom radosti z jazdy. Športový štýl automobilu zvýrazňujú 19-tky palcové kolesá z ľahkej zliatiny, nekonvenčné svetlá, rozmerné brzdové trmene a hlboký zadný nárazník s integrovanými chromovanými koncovkami výfuku.

Koncept Auris, odrážajúci svojimi zlatými lištami v interiéri i exteriéri svoj názov (Aurum je latinské označenie pre zlato), prináša nadčasovú ponuku, ktorá vyvoláva silné emócie komfortu, noblesnosti a sofistikovanosti.

Konceptom Auris by si Toyota chcela overiť reakciu zákazníkov v automobilovom segmente C, ako i reakciu na optimistický prístup značky.

Koncept Auris predstavuje pre spoločnosť Toyota cestu vpred.



Rozmery automobilu:
Dĺžka 4226 mm
Šírka 1762 mm
Výška 1530 mm

Zdroj: Toyota Motor Slovakia, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/