Allianz – Slovenská poisťovňa od decembra umožňuje svojim klientom nahlasovať vzniknuté poistné udalosti už aj z cestovného poistenia prostredníctvom internetovej stánky.
Rozšírila tak on-line nahlasovanie poistných udalostí, pričom škody z havarijného a povinného zmluvného poistenia je možné nahlasovať cez internet už od novembra 2006.
Klienti prostredníctvom jednoduchého formuláru rýchlo a z pohodlia domova, či kancelárie vyplnia požadované údaje, ktoré následne spracovávajú odborníci v poisťovni. „Hľadáme stále nové možnosti ako zlepšiť a uľahčiť celý postup pre klienta. Nahlasovanie vzniknutých poistných udalostí cez internet klientom v prvom rade šetrí čas a zrýchľuje celý proces vybavovania. Likvidácia poistných udalostí v našej poisťovni patrí medzi najrýchlejšie a najlepšie na Slovensku,“ hovorí Anna Gajdárová z Allianz – Slovenskej poisťovne.
Okrem on-line nahlasovania poistných udalostí môžu klienti využívať aj nahlásenie poistnej udalosti prostredníctvom bezplatnej infolinky Allianz Direct na čísle 0800 122 222. Ďalšou možnosťou je písomné nahlásenie či vyplnenie tlačiva priamo v ktorejkoľvek pobočke Allianz – Slovenskej poisťovne.
Zdroj: Allianz - Slovenská poisťovňa a.s.