Mazda zriadi firemné centrum dennej starostlivosti, aby zaistila vysokú úroveň staroslivosti o deti svojich zamestnancov, ktorí tak budú môcť v kľude pracovať s vedomím, že je o ich deti dobre postarané.
Centrum bude zriadené v spolupráci s pobočkou japonského inštitútu rozvoja zamestnancov, ktorá je externou divíziou ministerstva zdravotníctva, práce a sociálnych vecí. Mazda plánuje, že centrum otvorí koncom marca 2002. Toto bude jediným centrom dennej starostlivosti o deti, ktoré v Japonsku zriadi domáca automobilka.
Firemné centrum dennej starostlivosti o deti bude poskytovať služby vysokej kvality, a to za nižšie náklady ako poskytujú verejné centrá. Jedným z charakteristických rysov centra starostlivosti o deti bude i služba zdravotnej sestry, ktorá sa bude starať o deti, ktoré budú napríklad nachladené alebo sa budú zotavovať po chorobe.
Práve starostlivosť o ľudí je jedným zo základných štyroch pilierov strednodobého obchodného plánu „Millennium Plan“. Mazda už zaviedla radu opatrení s cieľom svojich zamestnancov maximálne motivovať. Napr. v auguste roku 1999 začala Mazda viac využívať prácu žien a zlepšila ich odmeňovanie. V októbri 2000 zaviedla spoločnosť systém flexibilných pracovných hodín „Super Flex“ a v októbri 2001 zriadila kaviarňu pre odpočinok. Ďalej tiež uviedla do života „Mazda Business Leader Development“ program, ktorým vo dvoch základných fázach v rokoch 2000 a 2001 prešlo už niekoľko stoviek zamestnancov.