Popredný japonský ekonomický denník Nihon Keizai Shimbun, známy vďaka svojmu indexu na burze cenných papierov pod menom Nikkei, označil model Hyundai XG za najpozoruhodnejší výrobok, ktorý v priebehu roku 2001 vstúpil na japonský automobilový trh.
Vozidlo XG si podľa automobilových odborníkov Nikkei zaslúžil veľmi priaznivé hodnotenie za obdivuhodnú kombináciu kvality, výkonu, ohľaduplnosti k životnému prostrediu, pohodliu, konkurencieschopnosti a ceny.
I keď automobily značky Hyundai v priebehu prvého roku na japonskom trhu zaznamenali pomalý štart, objem ich predaja v priebehu posledného štvrťroka prudko stúpol a v decembri spoločnosť predala takmer toľko kusov, ako v priebehu prvých šesť mesiacov.
Vzhľadom k predaju viac ako tisíc vozidiel na jednom z najnáročnejších trhov s najvyššou konkurenciou očakáva spoločnosť Hyundai Motor Company, že vo svojom rozvoji bude v Japonsku naďalej pokračovať. Hlbšie do podvedomia japonských motoristov sa Hyundai určite zapíše tiež ako oficiálny automobilový partner svetového šampionátu FIFA 2002.