Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily nákladné: SCANIA prináša nové aktivity do oblasti popredajných služieb
22. marec 2002 @ 08:50:31 CET, poslal i.pivoluska

SCANIA Scania, vedúca spoločnosť v oblasti výroby nákladných automobilov a autobusov, oznámila uvedenie novej skupiny služieb, ktorých cieľom je skvalitniť a rozvinúť systém popredajného servisu pre zákazníkov Scania na Slovensku. V rámci tohto procesu plánuje Scania napríklad otvoriť nové servisné centrum v regióne východného Slovenska, rozšíriť otváracie hodiny servisov a zlepšiť systém distribúcie náhradných dielcov.

„Hlavnou oblasťou, na ktorú sa Scania sústreďuje počas tohto roka na Slovensku je rozvíjanie a zlepšovanie popredajných služieb poskytovaných našim zákazníkom,“ povedal Anders Grundströmer, generálny riaditeľ Scania Slovakia. "Táto aktivita je v súlade s dlhodobou orientáciou spoločnosti na spokojnosť našich zákazníkov, ktorú chceme maximalizovať prostredníctvom poskytovania efektívnych a vysokokvalitných služieb,“ dodal p. Grundströmer.

V súčasnosti sú na Slovensku štyri servisné centrá pre vozidlá Scania, okrem toho je na Slovensku dostupný systém Scania Assistance. V prípade, že majú zákazníci Scania technický problém s vozidlom, systém Scania Assistance aktivuje technickú pomoc z najbližšieho servisného centra. Pokiaľ vznikne technická závada na vozidle v čase, keď je v zahraničí, Scania Assistance kontaktuje pohotovostný systém danej krajiny, ktorý následne preberie zodpovednosť za poskytnutie technickej pomoci podľa potreby a poskytne platobnú garanciu na opravu (GOP). V rámci procesu zlepšovania popredajného zákazníckeho servisu na Slovensku plánuje Scania otvoriť piate servisné centrum v regióne východného Slovenska, čo by malo ešte viac zrýchliť a zefektívniť servisný systém.

Servisná sieť bude tiež vylepšená prostredníctvom vytvorenia systému flexibilných otváracích hodín servisov, podľa potreby a požiadaviek zákazníkov Scania. V období od apríla a mája 2002 budú otváracie hodiny servisov v pracovných dňoch predĺžené a zavedie sa tiež pravidelná otváracia doba aj počas sobôt. Servisné centrá zamestnávajú kvalifikovaných a skúsených pracovníkov, ktorí naviac absolvovali technické školenia o posledných novinkách a sú podporení počítačovými systémami používanými počas procesu opravy.

„Cieľom Scania Slovakia je plne uspokojiť potreby našich zákazníkov v oblasti popredajných služieb a predaja náhradných dielcov,“ povedal Peter Pelech, manažér služieb Scania Slovakia. „Chceme, aby naši zákazníci cítili, že sa o nich staráme a reagujeme na ich potreby a požiadavky. Všetku spomínané investície budú celkom určite viditeľné v našich servisných centrách, čím sa podporí pozícia Scania ako značky profesionálov,“ dodal p. Pelech.

Scania plánuje kontinuálne zvyšovať množstvá náhradných dielcov v servisných centrách s cieľom dostať sa na úroveň 9000 položiek v Bratislave a vo Zvolene a 4000 položiek v Žiline a Veľkom Mederi. Tento počet by mal zabezpečiť, že spoločnosť bude schopná dodať v prípade 94% typov náhradných dielcov priamo zo skladov na Slovensku. Tento proces navýšenia skladových zásob predstavuje pre Scania a jej partnerov investíciu v hodnote presahujúcej 25 miliónov Sk.

Vylepšený bol taktiež systém zásobovania dílerov Scania náhradnými dielcami. V prípade nutnosti zabezpečiť náhradný dielec expresne majú všetky Scania servisy možnosť čerpať náhradné dielce z regionálneho skladu náhradných dielcov, ktorý je vo Viedni a je otvorený denne. Pokiaľ objednaný dielec nie ja na sklade vo Viedni, posúva sa objednávka do skladov v Belgicku, prípadne vo Švédsku. Náklady za expresné doručenie náhradného dielca pritom vôbec nezvyšujú koncovú cenu náhradného dielca pre zákazníka.

„Chceme zabezpečiť, aby absolútna väčšina náhradných dielcov bola dodávaná zo slovenských dílerských skladov,“ povedal Peter Beňa, manažér náhradných dielcov Scania Slovakia. „To nám umožní poskytnúť efektívne a vysokokvalitné služby pre našich zákazníkov aj v tejto oblasti,“ dodal p. Beňa.

Intertransport Bratislava, 20. marca 2002, tlačová informácia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SCANIA/