Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Päť rokov silného a stabilného rastu
27. marec 2002 @ 07:27:28 CET, poslal m.solárik

CITROËN Rok 2001 sa pre Citroën niesol v znamení vynikajúcich obchodných výsledkov. Na celom svete nám v minulom roku prejavilo dôveru 1.250.000 zákazníkov, čo predstavuje nárast o 10,9 %. Koncom februára 2002 sa postavenie Citroënu na západoeurópskych trhoch s osobnými a úžitkovými vozidlami, ktoré si napriek miernemu poklesu zachovávajú vysokú úroveň, ustálilo na hodnote 6,6 %. Dynamika predaja sa prejavila rovnomerne vo všetkých krajinách a Citroënu umožnila už po piaty krát za sebou prekonať vlastný rekord predajnosti.

Technologický náskok
Panoráma našich úspechov by nebola úplná, ak by sme nespomenuli technologický pokrok našej značky, najmä časticové filtre FAP a systém Auto-PC, ktorý ponúkame ako výhradný výrobca.

C3 dobýva svet
Na tohtoročnom Ženevskom autosalóne má široká verejnosť možnosť zoznámiť sa s naším najnovším modelom C3. Niekoľko týždňov pred jeho uvedením na trh tak môžu návštevníci autosalónu obdivovať jeho presvetlený a priestranný interiér, či dômyselné riešenie batožinového priestoru pomocou Moduboardu.
Model C3 sa rozmermi a konštrukciou radí medzi Saxo a Xsaru, čím sa naša ponuka rozšírila o druhý model kompaktného automobilu. Ide o elegantné a príťažlivé auto so silnou osobnosťou a svojským štýlom, ktorému dominuje priestor a pohodlie.

Predstava o automobile budúcnosti
Vývoj našich koncepčných vozidiel sa uberá dvoma smermi. K prvému patria štúdie, ktoré predznamenávajú budúcnosť našich automobilov, ako to bolo v prípade modelov C3 a Pluriel. Druhý tvoria projekty, ktoré sa síce na trh nedostanú – takým bola napríklad štúdia Osmose, no slúžia na výskum technológií využiteľných pri budúcich modeloch.
Príkladom tohto druhého typu štúdie je C-Crosser, ktorý odráža naše predstavy o aute na voľný čas trávený v extrémnych podmienkach a o technológiách budúcnosti (riadiaci post, pruženie, brzdy...).

Nová generácia luxusných vanov
Po úspešnom uvedení modelu na trh Xsara Picasso sa Citroën rozhodol ponúknuť v druhom polroku 2002 kompletnú a modernú škálu jednopriestorových vozidiel.
Prioritou vývoja nového vanu C8 bol moderný a dynamický design, ktorý zdôrazňuje príslušnosť vozidla k značke a vyvracia zažité predstavy o úžitkovom vozidle. Od svojich konkurentov sa bude navonok odlišovať príťažlivou prednou časťou, dynamickými bokmi a zadnými reflektormi, aké boli použité pri modeli C5 break.
Interiér v štýle high tech bude vybavený prístrojovým panelom s čistými líniami. Vnútorný priestor pôsobí vďaka rozmernému čelnému sklu mimoriadne vzdušne.
Model C8 sa stane pojmom v oblasti pohodlia. Prispejú k tomu elektrické bočné posuvné dvere, zadné sedačky vybavené systémom okamžitého ukotvenia, početné úložné priestory a automatická štvorzónová klimatizácia.
Citroën C8 má teda všetky šance zapojiť sa do obdivuhodného rozletu, ktorý našu značku sprevádza už niekoľko rokov a výrazom ktorého je bohatá, moderná a rôznorodá ponuka.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CITROËN/