Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Na čínsky trh vstupuje model Škoda Superb Hao Rui
20. august 2009 @ 09:24:17 CEST, poslal k.zechmeister

SKODA Škoda Superb, pod názvom Hao Rui, bola slávnostne uvedená na čínsky trh. Škoda Auto začala v Číne s výrobou vlajkovej lode 11. júna tohto roka. Čínskej verejnosti bol model Superb oficiálne predstavený 20. apríla 2009 na autosalóne v Shanghai.

„Čína sa stala jedným z našich kľúčových trhov v rámci globálnej stratégie spoločnosti Škoda Auto a hrá významnú rolu v budúcom rozvoji značky. Predstavenie modelu Superb Hao Rui je preto dôležitým krokom v expanzii na tomto dynamickom trhu. Do konca júla tohto roka sa nám podarilo dodať čínskym zákazníkom viac ako 56 000 vozidiel. Toto číslo predstavuje 52,7 % nárast v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Rozšírenie modelovej palety o model Superb má viesť k ďalšiemu výraznému zvýšeniu predaja. Našou stratégiou je uviesť každý rok na čínsky trh jeden nový model,“ uviedol Reinhard Jung, predseda predstavenstva Škoda Auto. Škoda Auto dodáva automobily svojim čínskym zákazníkom prostredníctvom siete, ktorá zahŕňa viac ako 200 obchodníkov. Modely sa vyrábajú v partnerskom závode Shanghai Volkswagen. Okrem modelu Škoda Superb vyrába a predáva spoločnosť Škoda Auto v Číne už aj modely Octavia Ming Rui a Fabia Jing Rui.

Škoda Superb Hao Rui Superb Hao Rui bude čínskym zákazníkom k dispozícii v štyroch výbavových variantoch – Classic, Comfort, Comfort+ a Elegance. Modely budú k dispozícii s agregátmi 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI. Od európskych sa čínska verzia líši v ponuke palety farieb, motorizácii a predovšetkým veľkorysou chrómovou dekoráciou vozidla.

„Uvedenie novej vlajkovej lode značky Škoda na jednom z našich strategicky najdôležitejších trhov dáva dlhoročnej angažovanosti koncernu Volkswagen v Číne nový rozmer. V tomto roku by sme aj naďalej radi zvýšili predaje v porovnaní s rokom 2008 o 50%. Tento nárast by znamenal prekročenie hranice 90 000 predaných vozidiel ročne. Veľký úspech zaznamenala Octavia Ming Rui už od zahájenia predaja v júni 2007. V decembri 2007 ju potom s podobným úspechom nasledovala jej sestra, Fabia Jing Rui, čo dokazuje úspešný rozvoj značky Škoda v Číne,“ dodal predseda predstavenstva Reinhard Jung.

Nová Škoda Superb si od svojho uvedenia na európske trhy získala priazeň mnohých zákazníkov. Počas prvého polroka 2009 predala najväčšia česká automobilka celkovo 18 573 modelov Superb druhej generácie.

Označenie modelov Škoda v Číne obsahuje okrem v Európe zvyčajného názvu modelu ešte jeden názov. Dodatok Hao Rui k názvu Superb je možné preložiť ako „lepší, ako si kto dokáže predstaviť“ alebo „bez hraníc“.

Zdroj: Lucia Busquet, ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/