Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Niektoré stereotypy sa jednoducho zmeniť nedajú
22. december 2010 @ 15:25:13 CET, poslal j.čík

CHEVROLET Spoločnosť Chevrolet, jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových značiek na svete, zorganizovala medzinárodný prieskum zameraný na návyky vodičov pri údržbe svojich vozidiel, ktorý potvrdil, že vodiči sa o svojich „kovových miláčikov" dobre starajú.

Zimné počasie môže vytvoriť na cestách poriadny chaos – so snehom, ľadom, či mrznúcim dažďom – čo si vyžaduje osobitnú pozornosť pri príprave vozidla na zimnú sezónu. Výsledky medzinárodného prieskumu Chevrolet ukázali podobnosti vo zvykoch vodičov na Slovensku a v Českej republike. Slovenskí vodiči preukázali lepšiu pripravenosť, až 77% z nich vymieňa pneumatiky počas neskoršej jesene ešte pred prvým snežením, zatiaľ čo českí vodiči sú v tomto smere pozadu so 65% vodičov, ktorí prezuli zimné pneumatiky načas. Chevrolet odporúča všetkým vodičom, aby „prezúvali“ svoje auto včas, pretože zvýšia nielen svoju bezpečnosť v rámci cestnej premávky v zlom počasí, ale so správnymi pneumatikami získajú nemalé výhody týkajúce sa komfortu počas jazdy, úspory paliva ako aj celkového opotrebenia pneumatík.

Chevrolet Spark Výsledky prieskumu tiež zistili, že Slováci sa tiež lepšie starajú o svoje autá – 50 percent vodičov navštívi umývačku áut aspoň raz za mesiac a takmer 30 percent vodičov umýva svoje auto raz za dva týždne. Pre porovnanie, podľa výsledkov v Českej republike, len 43 percent českých vodičov umýva svoje auto raz za mesiac a prekvapivo až 28 percent Čechov je ochotných čakať, pokiaľ im niekto na kapotu auta nenapíše „Umy ma!". Prieskum tiež ukázal určitú podobnosť, kedy na základe vlastného hodnotenia sa rovnaké percento slovenských žien aj mužov cíti byť zodpovednými voči svojmu automobilu (60%). Avšak, aj v tomto ohľade je stále priestor na zlepšenie, muži a aj ženy môžu napríklad využiť aj najnovšie tipy Chevrolet Centra Služieb pre Zákazníkov, ktoré pomáhajú vodičom zefektívniť návyky v oblasti starostlivosti o svoje vozidlo. Tieto tipy poskytli na základe osobnej skúsenosti Rob Huff, pretekár Chevrolet WTCC a Ian Halleran, manažér popredajných služieb zákazníkom spoločnosti Chevrolet pre strednú a východnú Európu. Nájdete ich na nasledovnej stránke.

V otázke potreby pozrieť sa pod prednú kapotu auta, české a slovenské ženy v porovnaní s výsledkami z ostatných krajín Európy, nie sú ochotné „zašpiniť si ruky“ pri kontrole, či je v aute všetko v poriadku. Konkrétne len 15% Sloveniek a 13% Češiek sa pod kapotu pozerá pravidelne. Medzi 11 sledovanými krajinami boli horšie výsledky už len v Litve (11%) a Lotyšsku (7%), kde sa ženy zdráhajú ešte viac otvoriť kapotu na svojom aute, na druhej strane v Bulharsku až 52% žien tvrdí, že kontroluje stav pod kapotou pravidelne. Pokiaľ ide o doplnenie motorového oleja väčšina slovenských žien ešte stále necháva túto „špinavú“ úlohu na svojho automechanika pri pravidelnej ročnej údržbe vozidla.

Na Slovensku viac ako 60 percent opýtaných žien uviedlo, že preferujú pekné malé mestské automobily. Medzi ne patrí aj nový mestský automobil Chevrolet Spark, ktorý mení zaužívané pravidlá. Tento model je nielen o zábave a móde, ale aj o funkčnosti. Je štýlový, pričom zahŕňa všetky najnovšie funkcie zábavy, ako aj praktický s nízkou spotrebou paliva a nízkymi emisiami. Celkovo ponúka výhodný pomer hodnoty a ceny. Na rozdiel od všeobecného predpokladu, že muži dávajú prednosť rýchlym športovým automobilom, prieskum ukázal, že slovenskí muži sa rozhodujú medzi funkčnosťou mestských automobilov (32%) a pohodlím veľkých rodinných vozidiel s množstvom priestoru (39%). Pre tých Slovákov, ktorí sa rozhodujú pre rodinné vozidlo, má Chevrolet odpoveď v podobe modelu Chevrolet Cruze. Tento rodinný model zosobňuje hodnoty Chevroletu vo všetkých smeroch – v oblasti dizajnu, kvality spracovania a použitých materiálov ako aj štýlovosti, tak interiéru ako aj exteriéru.

Na Slovensku sa na prieskume spoločnosti Chevrolet zúčastnilo 500 vodičov, z toho 182 žien a 318 mužov, celkovo bolo do prieskumu zapojených 4700 vodičov z 11 európskych krajín vrátane Maďarska, Rumunska, Bulharska, Českej republiky, Estónska, Lotyšska, Litvy, Srbska, Chorvátska a Slovinska.

Zdroj: Chevrolet Central and Eastern Europe LLC


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CHEVROLET/