Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Rok 2010 rekordný pre značku Subaru na Slovensku
17. január 2011 @ 09:40:39 CET, poslal p.mauer

SUBARU Hoci sa predpovede odborníkov naplnili a trh s novými automobilmi kategórií M1 a N1 postihol v roku 2010 pokles o 21,5 %, Subaru má dôvod na oslavu: jeho predaje sa zvýšili až o 31,8 %! Rok 2010 bol zároveň najúspešnejším v histórii importu prémiovej japonskej značky na Slovensko.

Subaru Forester 2.0 XS (2010) S registráciou 269 nových vozidiel a trhovým podielom s hodnotou 0,42 % oproti 0,27 percentám v roku 2009 potvrdilo Subaru trend výrazne pozitívneho posunu v záujme zákazníkov. Najpredávanejším modelom bol Subaru Forester. SUV s permanentným symetrickým pohonom všetkých kolies si v roku 2010 kúpilo 142 zákazníkov. Druhým v rebríčku bol model Impreza s 24-percentným a tretím Outback so 17-percentným podielom na predaji.

„Veľmi si vážime priazeň našich zákazníkov. Najmä im vďačíme za kontinuálne zvyšovanie sa predaja vozidiel Subaru v uplynulých rokoch. Teší nás aj nárast záujmu o našu vlajkovú loď Outback. Zmena modelového mixu a presun záujmu klientely k väčším modelom SUV a strednej triedy, ktoré vlani predstavovali až tri štvrtiny predaja, totiž prináša lepšiu profitabilitu pre dealerov,“ hovorí riaditeľ divízie Subaru importéra MIKONA, s.r.o. Rastislav Crkoň.

Importér sa rozhodol nezvyšovať ceny vozidiel ani napriek vyššej DPH. Aj v roku 2011 má totiž ambíciu pokračovať v trende rastu predaja, pričom zákazníkom predstaví celkom nové modely, rozširujúce doterajšie portfólio, ako aj celý rad akčných ponúk a limitovaných edícií. Pre firemných zákazníkov Subaru pripravilo cenovo dostupnejší model Legacy Sedan Diesel s cenou od 28490 eur vrátane DPH.
„Budeme pokračovať aj v našej stratégii, formulovanej sloganom Bližšie k zákazníkovi,“ pokračuje Rastislav Crkoň. Po otvorení nového predajného miesta koncom roka 2010 na juhu Slovenska, v Komárne, pripravuje značka rozšírenie mapy dealerstiev o ďalšie dve: na východe krajiny v Košiciach a pre podtatranský región v Poprade. Počet predajných a servisných miest sa tak zvýši na dvanásť.

V roku 2011 sa Subaru - už pod novou globálnou stratégiou "Istota v pohybe" (Confidence in Motion) - zameria aj na zvyšovanie povedomia o značke a jej symetrickom pohone 4x4, ktorý Subaru považuje za integrálnu súčasť DNA svojich vozidiel.
„Automobily Subaru sú prémiovým produktom so sofistikovanou technológiou. Svojim majiteľom dávajú punc výnimočnosti , istotu v každej predstaviteľnej situácii na ceste a vedomie vysokej spoľahlivosti. Máme záujem dostať tieto hodnoty do povedomia čoraz väčšieho počtu zákazníkov. Napĺňanie ich potrieb je pre nás prvoradé. Porovnávanie sa s trhom či konkurenciou je až na druhom mieste,“
dodáva riaditeľ divízie Subaru Rastislav Crkoň.
Subaru je automobilovou divíziou japonského koncernu Fuji Heavy Industries, vyrábajúceho produkty pre sféry dopravy, letectva, priemyslu, stavebníctva i poľnohospodárstva. Filozofiou koncernu, založeného v roku 1953, je vysoká kvalita produktov, používanie pokrokových technológií a zodpovednosť k životnému prostrediu. Automobily Subaru pre európsky trh sa vyrábajú v Japonsku. Importérom značky Subaru v Slovenskej republike je od roku 2004 spoločnosť Mikona, s.r.o.

Súvisiace články:
Subaru Forester prekročil miliónovú hranicu (2006)

Zdroj: Mikona, s.r.o /Subaru Press Service /TS: 17.01 2010

Súvisiace správy

Najčítanejšie /SUBARU/