Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Mazda na Slovensku silnie
27. január 2011 @ 10:25:51 CET, poslal j.čík

MAZDA Spoločnosť Mazda Slovensko zaznamenala za kalendárny rok 2010 medziročný nárast predaja o 68 %. Bestsellerom pritom bolo Najkrajšie auto roku 2009 podľa čitateľov časopisu Autobild, Mazda3, za rok sa pre ňu rozhodlo 289 zákazníkov. Na druhom mieste sa s 225 predanými kusmi umiestnila Mazda2. Značný nárast oproti roku 2009 zaznamenali, okrem Mazdy2, všetky modely.

Mazda CX-7, ktorá sa začala predávať s dieselovým motorom Mazda, na ktorý odborníci nešetria chválou, dosiahla zvýšenie predaja o 140 % na 161 kusov. Vysvetlením obrieho nárastu je i to, že zákazníci v tomto prípade na diesel doslova čakali. Väčšina vozidiel sa predá vo vyšších výbavách Revolution a Revolution High. V súčasnosti je na Slovensku v ponuke Mazda CX-7 vo verzii Platinum s luxusnou výbavou zdarma.

Mazda3, v súčasnosti najobľúbenejšie vozidlo automobilky na Slovensku, sa najviac predáva s benzínovým motorom 1,6. Od začiatku roka 2011 je v ponuke tiež s novým dieselovým motorom s objemom 1,6 l, ktorý spĺňa normy Euro 5. Ponúka vyšší výkon než predchádzajúci motor, nižšie emisie CO2, ale tiež nižšiu spotrebu. V kombinácii so šesťstupňovou prevodovkou je nový motor ideálnou pohonnou jednotkou. Mazda3 je teraz v ponuke s plošným zvýhodnením 1 800,- eur.

Vlajková loď automobilky, obľúbená Mazda6, sa na celkovom predaji podieľala 158 registráciami. V súčasnosti je k dispozícii so širokou paletou pohonných jednotiek – od 1,8 benzínového motora až po 2,2 turbodiesel MZR-CD Mazda s výkonom 185 koní. Zákazník si môže vybrať z troch druhov karosérie a niekoľkých stupňov výhodne nakombinovaných výbav. V súčasnosti je na Slovensku v ponuke s plošným zvýhodnením 3 000,- eur a je k dispozícii už od 18 900,- eur.

„Za úspechom na Slovensku v minulom roku vidím tri základné veci,“ hovorí generálny riaditeľ pre Slovensko a Českú republiku, Alexej Kiriakovský. „V prvom rade úspešnú zmenu cenovej politiky, Ďalej obmenu niektorých autorizovaných dílerov, ale taktiež zvýšenú efektivitu komunikácie – darí sa nám lepšie oslovovať „našich“ zákazníkov.“

Zdroj: Mazda Motor Slovensko


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MAZDA/