Spoločnosť Jaguar Land Rover, ktorá je najväčším výrobcom luxusných automobilov vo Veľkej Británii, zaznamenala v roku 2010 výrazný celkový nárast predaja až o 19 percent. Okrem domáceho trhu sa pod tento výsledok podpísal aj silný predaj v USA a v Číne. V každom štvrťroku predaj prekonával hodnoty roka 2009 vďaka zavedeniu nových modelov a kontinuálnej modernizácii modelového programu.
Značka Land Rover dosiahla na väčšine zo svojich 102 trhov nárast predaja, celosvetovo až o 25 percent. Päť najväčších trhov značky predstavujú Veľká Británia, USA, Čína, Taliansko a Rusko, na ktoré spolu pripadá 66 percent z celkového predaja. Z jednotlivých modelov zaznamenali najväčší rast predaja Discovery 4/LR4 o 45 percent, Range Rover a Range Rover Sport o 30 percent a Freelander 2 o 21 percent.
V roku 2010 zaznamenala značka Land Rover na Slovensku celkový predaj 175 vozidiel, čo predstavuje nárast o 43 percent oproti roku 2009. Najúspešnejším modelom značky sa stal Freelander 2, z ktorého sa predalo 64 vozidiel, čím dosiahol takmer 37 percent z celkového predaja. Úspešný bol aj predaj modelu Discovery 4, ktorý si kúpilo 49 zákazníkov (28 percent z celkového predaja).
John Edwards, globálny riaditeľ značky Land Rover predajné výsledky komentoval slovami: „Rok 2010 bol veľkou výzvou pre automobilový trh a napriek jeho celkovému poklesu Land Rover dosiahol výrazný globálny predaj počas celého roka. Naším najlepším mesiacom bol marec, kedy sme dosiahli najlepší predajný výsledok v histórii vôbec. Náš modernizovaný modelový program a predstavenie nového modelu Range Rover Evoque umocnili publicitu značky a nadchli zákazníkov pre našu ponuku.“