Dokonalý celok je zložený z bezchybných detailov. Preto nás zaujíma, ako sú naši zákazníci spokojní nielen so samotnými automobilmi Škoda, ale aj s kvalitou služieb, ktoré im poskytujú naše autorizované servisy. Pravidelné prieskumy zákazníckej spokojnosti so servisnými službami sú preto neoddeliteľnou súčasťou našej stratégie.
„Iba to najlepšie, čo môžeme urobiť, je pre našich zákazníkov dosť dobré.“ Toto pravidlo si už v počiatkoch svojho podnikania vytýčili páni Laurin a Klement. Aj po 115 rokoch sú tieto hodnoty pre nás hlavnou prioritou.
„Prieskum robený počas celého minulého roka dokázal, že naše servisy odvádzajú vynikajúcu prácu. Takéto výsledky nie sú samozrejmosťou, skrýva sa za nimi množstvo úsilia,“ povedal Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko. „Je to súhra viacerých faktorov – pracovníci vyškolení v školiacom stredisku Škoda Auto Slovensko, správne vybavenie, predpísané technologické postupy a originálne dielce. To všetko sa podieľa na kvalite, ktorú našim zákazníkom ponúkame.“
Všetky autorizované servisy Škoda používajú pre jednotlivé úkony stanovené časové normy. Vďaka nim je cena za opravu alebo údržbu automobilu vopred zaručená. K vysokej spokojnosti zákazníkov prispieva aj fakt že autorizované servisy Škoda poskytujú komplexnú ponuku služieb a nechýba ani celý rad akciových ponúk.
Navyše, k opravám používajú Škoda originálne dielce, identické s tými, ktoré sa do vozidla montujú pri výrobe – to znamená, že prešli rovnakými testami a inováciami.
Vybrané výsledky prieskumu:
94 % zákazníkov bolo s prácou autorizovaných servisov Škoda spokojných
91 % zákazníkov by si nechalo aj ďalšiu opravu či údržbu svojho automobilu vykonať v tomto servise
89 % zákazníkov by odporučilo servis svojim priateľom a kolegom
86 % zákazníkov bolo spokojných s pomerom ceny a práce vykonanej autorizovaným servisom Škoda
98 % zákazníkov hodnotilo prístup personálu autorizovaných servisov Škoda za priateľský
Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.