Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Peugeot bicykle - výkonná technológia a elegancia
14. marec 2011 @ 13:32:43 CET, poslal p.mauer

PEUGEOT Značka Peugeot po prvý krát predstaví svoju ponuku bicyklov na výstave "Cyklo show Bratislava" v dňoch 17-20.03.2011 v Incheba Expo Bratislava v hale A1. Nultý ročník výstavy bicyklov a príslušenstva je súčasťou 11. ročníka výstavy motocyklov a príslušenstva.

Značka Peugeot, známa v prvom rade ako výrobca automobilov, vyvíja bicykle už viac ako 100 rokov. Práve v roku 2010, pri príležitosti výročia 200 rokov, bola obnovená kompletná ponuka vrátane výroby elektrického bicykla.

Krátko z histórie
Pred 127 rokmi Armand Peugeot navrhol svojim bratom vyrábať bicykle, čo bolo logickým vyústením ich podnikania v oblasti metalurgie.
V roku 1882 bol predstavený slávny bicykel Grand-Bi (s priemerom kolesa 1.35 m vpredu a s malým kolesom o priemere 0.40 m vzadu). Tento bicykel mal veľký komerčný úspech aj napriek tomu, že vyžadoval schopnosti povrazolezca. V tom období sa ešte nehovorilo: „ je to ľahké ako riadiť bicykel “, ale značka Peugeot sa nevzdávala a spoločnosť Peugeot Frères pokračovala vo výrobe v závode Montbéliard (Doubs), s 300 robotníkmi. V roku 1886 boli v ponuke 3 modely: bicykel, trojkolka a "kangouru" - a spoločnosť Cycles Peugeot otvorila nový závod v mestečku Beaulieu. Táto už historická továreň spolu s 1000 robotníkmi fungovala 100 rokov.

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

Móda Grand -Bi a trojkoliek bola nasledovaná tzv. skladačkami a slávnym bicyklom La Lion uvedeným v roku 1890. Tento elegantný, robustný bicykel s váhou 22 kg bol rekordérom svojej doby a bol dodávaný buď sa rámom alebo s takzvaným labutím krkom. V roku 1898, výroba 15.000 bicyklov ročne nestačila na uspokojenie záujemcov. Značka Peugeot zdvojnásobila svoju kreativitu, vynaliezavosť a postupne ponúkala nové a nové modely, ktoré sa vyznačovali komfortným používaním, robustnosťou a inováciami- bicykle s 2 rýchlosťami, s prevodom s odolnou oceľovou reťazou, umožňovali získať výraznú podporu pri stúpaní. Začiatkom 20 storočia sa začali bicykle Peugeot exportovať aj do zahraničia- najúspešnejším bol bicykel „Vélo Brousse“.

Práve v tých rokoch sa značka Peugeot výrazne angažuje v pretekoch Tour de France. Značka znásobila svoje víťazstvá na svojich modeloch a určite to nebolo len zásluhou jazdcov. V 60 rokoch sa však na trhu objavujú noví hráči a spoločnosť Peugeot Cycles, ako jednotka na francúzskom trhu s produkciou 400.000 ročne, je nútená kompletne reštrukturalizovať výrobu ako aj systém distribúcie.

zväčšiť obrázok Nová dynamika bicyklov Peugeot
Značka sa nikdy nevzdala svojej licencie. Rok 2010 nebol len rokom výročia 200 rokov značky, ale aj rokom kedy sa uviedol nový slogan MOTION and EMOTION ako súčasť novej filozofie zameranej predovšetkým na globálnu mobilitu. V rámci tohto projektu značka Peugeot uviedla aj novú kompletnú inovatívnu radu bicyklov. Rozličné modely, atraktívny dizajn, starostlivo navrhnuté na rôzne použitia luxusné vybavenie – to sú dnešné bicykle značky Peugeot.
Nová ponuka je navrhnutá pre týchto 5 oblastí:

  • Junior
  • Cestné bicykle
  • Horské bicykle
  • Mestské bicykle
  • Špeciálne série
  • Elektrické bicykle

  • Peugeot Slovakia a uvedenie bicyklov na slovenský trh
    S prihliadnutím na globálnu mobilitu a celkovú filozofiu značky sa spoločnosť Peugeot Slovakia rozhodla predstaviť túto svoju druhú tvár slovenskej verejnosti s cieľom jednak predstavenia ponuky bicyklov, ale na druhej strane aj preveriť potencionálny záujem slovenskej klientely. Projekt je rozdelený do 3 etáp:
    1. etapa – prezentácia základnej modelovej rady vrátane elektrických bicyklov na Cykloshow v Bratislave a získanie potencionálnych záujemcov na vybudovanie predajnej siete (registračný formulár bude aj na našej stránke www.peugeot.sk)
    2. etapa – prezentácia predajnej siete bicyklov Peugeot
    3.etapa – predstavenie slovenskej ponuky vrátane cien porovnateľných s konkurenciou na slovenskom trhu

    Na Cyklo show v Bratislave značka Peugeot predstaví 10 modelov vrátane elektrických bicyklov aj s cenovou ponukou:
  • Urban Sport
  • City Moov
  • Escapade
  • Moov it
  • Speed Sport Carbon, Alu
  • MTB Edition Collector
  • City Edition Collector
  • Road Edition Collector
  • Attitude Gent 28
  • E-City Nexus 7, 3Gent, Mixte – elektrické bicykle
  • Trekking edition Collector lady
  • Miss 24 pre 9 – 12 ročné slečny
  • EXO 20 pre vek 6-9 rokov

  • Od 17 do 18. marca budú počas výstavy na stánku prítomní: zástupca CYKLOEUROPE/ PEUGEOT CYCLES pán Lionel Bayard, ktorý poskytne všetky detailné informácie a pán Tomáš Žáček, obchodný školiteľ značky Peugeot.

    Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peugeot Slovakia, s.r.o.

    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /PEUGEOT/