ŠKODA AUTO Slovensko aj v marci potvrdila pozíciu lídra, keď dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 19,03 %. V uvedenom mesiaci sa predalo celkovo 1 233 automobilov značky Škoda, pričom najžiadanejším modelom sa stala Octavia.
„Teší nás úspešnosť predaja, ktorú sme odštartovali v januári tohto roka, a ktorá rovnako úspešne pokračovala aj vo februári a marci. Našich zákazníkov oslovila najmä atraktívna a cenovo výhodná ponuka modelov Family. Priaznivcov si získal aj bonus pre model Octavia Tour v podobe výhodného paketu WSP. Marcové výsledky tak opäť potvrdili rastúci trend, ktorý nadväzuje na úspešný rok 2010,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
Spoločnosť dodala zákazníkom v marci tohto roka o 243 automobilov kategórie M1 viac ako v porovnateľnom období minulého roka. Oproti predchádzajúcemu mesiacu predala spoločnosť v uvedenej kategórii až o 261 automobilov viac. ŠKODA AUTO Slovensko dosiahla v marci 19,03-percentný trhový podiel a opätovne sa tak stala výrazným lídrom na trhu osobných automobilov.
Najobľúbenejším vozidlom z portfólia Škody bola v marci Octavia s počtom 428 predaných vozidiel. Nasledovala Fabia vo verzii combi (205 kusov) a stále obľúbená Fabia vo verzii hatchback (191 kusov).
Počet predaných kusov v marci 2011:
Model |
Počet predaných kusov |
Fabia |
191 |
Fabia Combi |
205 |
Octavia Tour |
167 |
Octavia Tour Combi |
31 |
Octavia |
280 |
Octavia Combi |
138 |
Superb |
17 |
Superb Combi |
35 |
Yeti |
90 |
Roomster |
79 |
Spolu |
1233 |
Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.