Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ocenenia: Európska cena spokojnosti zákazníkov do Nitry
06. máj 2011 @ 10:53:37 CEST, poslal k.zechmeister

TOYOTA Spoločnosť AUTOCENTRUM NITRA, spol. s r.o. bola ocenená za výnimočné výsledky v oblasti zákazníckej spokojnosti s predajnými i popredajnými službami. Cenu pre víťaza odovzdal pánovi Stanislavovi Ruskovi a pani Jaroslave Ruskovej, majiteľom spoločnosti, pán Didier Leroy, prezident spoločnosti Toyota Motor Europe.

V súťaži boli hodnotené výsledky približne 2600 európskych autorizovaných partnerov, ktorí boli podrobení priebežnému sledovaniu, ktoré je súčasťou štandardov automobilky Toyota. Špeciálne ocenenie Toyoty pre európske zastúpenia získalo celkovo 41 autorizovaných partnerov vďaka splneniu veľmi náročných výberových kritérií.

Didier Leroy na slávnostnom vyhlásení cien uviedol: „Cena spokojnosti „Ichiban“ je oficiálnym uznaním pre tých, ktorí výnimočným spôsobom presadzujú našu filozofiu „zákazník na prvom mieste“. Úplne každý člen nášho tímu Toyota sa vždy snaží vydať zo seba to najlepšie, pričom naši autorizovaní partneri sa predovšetkým zasadzujú o to, aby poskytovali celkovo najlepšie zákaznícke služby. Spoliehame sa na víťazných partnerov, ktorí ocenenie „Ichiban“ získali. Veríme, že pôjdu v čele a budú vzorom v oblasti poskytovania tých najlepších zákazníckych služieb!“.

Výraz „Ichiban“ je odvodený od sloganu „Okyakusama Ichiban“, čo v japončine znamená „zákazník na prvom mieste“, pričom „Ichiban“ znamená „prvý“, alebo „číslo jeden“. Od začiatku udeľovania výročných cien TME Ichiban v roku 2006 sa výsledky v oblasti zákazníckej spokojnosti u predajcov Toyota zlepšili približne o 21 % v oblasti predaja, resp. 14 % v popredajných službách.

Zdroj: TOYOTA MOTOR SLOVAKIA, s.r.o


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/