Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Renault oficiálnym partnerom 64. filmového festivalu v Cannes
12. máj 2011 @ 07:56:25 CEST, poslal j.cvopa

RENAULT Renault je oficiálnym partnerom Filmového festivalom v Cannes už 28 rokov. Tohtoročným oficiálnym automobilom, voziacim filmové hviezdy, bude Renault Latitude.

Od 11. do 22. mája 2011 budú všetky objektívy zamerané na elegantný vyblýskaný diamantový znak Renaultu Latitude v momente, keď bude toto vozidlo privážať hercov a známe osobnosti svetového show biznisu k úpätiu schodov lemovaných slávnym červeným kobercom. Okrem Latitude bude hviezdam k dispozícii aj 10 automobilov Renault Fluence Z.E. V absolútnej tichosti. Celkovo bude počas festivalu k dispozícii takmer 200 vozidiel.

Renault Latitude
zväčšiť obrázok Vnútri evokuje Latitude okamžite pocit pohodlia vďaka jeho zameraniu na blahobyt pasažierov. Ukrývajúc pasažierov v tepelne, klimaticky a hudobne jedinečnom svete, Latitude je poháňaný motormi, ktoré sú ideálne na dlhé cesty, ďaleko od bláznivého davu. S jeho harmonickými a štedrými proporciami, mocne vyzerajúcou prednou časťou a dynamickou zadnou časťou si Latitude zabezpečuje vedúcu pozíciu medzi svojimi rivalmi.

Renault Fluence Z.E.
Renault Z.E., prvý prémiový elektrický sedan, bude jazdiť po meste Cannes, a v jeho okolí, niekoľko mesiacov pred svojím oficiálnym uvedením na trh. Ekologický Renault Fluence Z.E. je priestranné, päťmiestne rodinné auto, ktoré určite zaujme svojím dizajnom. Pre potreby dobíjania batérií Renaultu Fluence Z.E. boli na parkovisku v blízkosti paláca Palais des Festivals nainštalované nabíjacie stanice. Tieto zostanú na svojom mieste aj po ukončení festivalu a budú slúžiť majiteľom elektrických vozidiel.

Renault festivalová požičovňa áut
Herci a filmoví profesionáli si budú schopní zarezervovať automobily značky Renault a využiť ich počas Filmového festivalu v Cannes. K dispozícii budú modely: Fluence Z.E., Latitude a Mégane Coupé Cabriolet Floride, limitovaná edícia kabrioletu, ktorá vzdáva hold legendárnemu automobilu Renault Florida zo 60-tych rokov.

ATELIÉR RENAULT NA PLÁŽI MAJESTIC 64
Už štvrtý rok sa počas festivalu presťahuje Ateliér Renault z Champs-Elysées v Paríži, do rezidencie na pláži Majestic 64 v Cannes. Každý deň od 10:00 do 18:00 bude vítať osobnosti, filmové tímy a mediálnych profesionálov len kúsok od centra festivalového diania – paláca Palais des Festivals.

RENAULT MILUJE FILMY
zväčšiť obrázok Príbeh Renault a filmové umenie už trvá viac ako storočie. Celé to začalo prvým filmom bratov Lumiérovcov, v ktorom bol Louis Renault nafilmovaný vo svojom autíčku Voiturette Type A. Následne, hneď v susedstve závodov Renaultu, bolo v rokoch 1885 – 1898 vybudované prvé filmové štúdio vo štvrti Billancourt v Paríži. Renault má vášeň pre všetky druhy kín, podporuje množstvo festivalov a inštitúcií, vrátane Filmového festivalu v Cannes, Akadémie umení a kinematickej techniky (ktorá organizuje udeľovanie cien César Awards a krátke filmové podujatie Les Nuits en Or), a filmové festivaly Deauville, Alpe d’Huez, Marakéš, Londýn, San Sebastian a Valladolid. Počas viac ako 110 rokov vozili tisíce Renaultov hviezdy na predstavenia a červené koberce po celom svete.

Renault taktiež spolupracuje s televíznou a filmovou produkciou vo Francúzsku aj v zahraničí. Vozidlá Renaultu zohrali úlohu v úžasných kaskadérskych kúskoch a klasických momentoch popri hercoch vo veľkých filmoch, ako Križovatka Smrti 3, či State Affairs. Renault pokračuje vo svojom nasadení vo filmovej a televíznej produkcií cez aktívnu politiku partnerstiev a product placementu (viac ako 150 účinkovaní v roku 2010).

Renault bol založený vo Francúzsku pred viac ako 110 rokmi a odvtedy bol aktívny aj na medzinárodných trhoch. Navrhuje, vyvíja, vyrába a predáva širokú škálu vozidiel cez sieť 350 priemyselných a komerčných miest vo viac ako 118 krajinách. Jeho celý rad elektrických vozidiel, dostupných pre všetkých, je hlavným oporným pilierom jeho záväzkov voči životnému prostrediu. Skupina Renault má za cieľ byť na vedúcej pozícii v oblasti znižovania emisií CO2 vďaka svojim Zero Emission (nulové emisie) produktom a novej generácii spaľovacích motorov. Priemerné emisie európskeho radu vozidiel, ktoré sú momentálne na úrovni 137 g CO2/km, klesnú na 120 g/km v roku 2013, a pod 100 g/km do roku 2016. Dnešný Renault ponúka inovácie pre všetkých, vysokokvalitné produkty a služby a novú dizajnovú filozofiu.

Zdroj: Renault Slovensko, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /RENAULT/