Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Škoda naďalej vsádza na ľadový hokej
16. máj 2011 @ 11:00:18 CEST, poslal k.zechmeister

SKODA Škoda predĺžila svoje angažmán oficiálneho hlavného sponzora majstrovstiev sveta IIHF (International Ice Hockey Federation) o ďalších šesť rokov až do roku 2017. V rámci 75. Majstrovstiev sveta IIHF to v Bratislave spoločne oznámila česká automobilka, Svetová federácia ľadového hokeja IIHF a Infront Sports & Marketing, oficiálny marketingový partner IIHF pre majstrovstvá sveta.

Škoda je už od roku 1993 hlavným sponzorom každoročných šampionátov o titul majstra sveta v ľadovom hokeji. Výrazom uznania tohto dlhoročného angažmán bol okrem iného aj záznam do Guinnesovej knihy rekordov za „najdlhší hlavný sponzoring v dejinách športových majstrovstiev sveta“.

Šéf spoločnosti Škoda, Prof. Dr h.c. Winfried Vahland, pri príležitosti podpísania zmluvy vyhlásil: „Máme radosť z toho, že budeme aj v nasledujúcich šiestich rokoch hlavným sponzorom majstrovstiev sveta IIHF, a že týmto bude pokračovať mimoriadne úspešné partnerstvo. Škoda na svetových trhoch silno pridáva plyn. Do roku 2018 chceme náš odbyt minimálne zdvojnásobiť a dostať sa tak na zhruba 1,5 milióna predaných automobilov. Fascinácia ľadovým hokejom sa pritom ku značke Škoda optimálne hodí. Sila športu nás bude i v budúcnosti skvele podporovať v našom rastovom kurze.“

Angažmán spoločnosti Škoda v ľadovom hokeji hrá už od začiatku úspešného rozvoja na začiatku deväťdesiatych rokov pre spoločnosť kľúčovú úlohu a do dnešného dňa podstatne prispievalo k zvyšovaniu imidžu a povedomia českej značky Škoda na svetových trhoch.

Dr. René Fasel, prezident IIHF, povedal: „Vďaka prominentnej úlohe oficiálneho hlavného sponzora majstrovstiev sveta IIHF a angažovanosti spoločnosti Škoda v ľadovom hokeji sú dnes táto značka a toto športové odvetvie už takmer nerozlučne spojené. Predĺženie zmluvy je potvrdením úspešnej práce všetkých zúčastnených strán a ja som rád, že Škoda, IIHF a Infront v rámci každoročnej vrcholnej medzinárodnej hokejovej súťaže potiahnu za jeden povraz aj v budúcnosti. Spoľahliví partneri sú predpokladom pre trvalý a úspešný rozvoj turnaja.“

„Tohtoročné majstrovstvá sveta IIHF sú prvou veľkou športovou akciou, pri ktorej Škoda prezentuje svoju novú korporátnu identitu - to je dôkazom toho, aký význam majú majstrovstvá IIHF pre svojich komerčných partnerov. Dnešným dňom predĺžená spolupráca umožňuje všetkým zúčastneným naďalej dlhodobo rozvíjať partnerstvo,“ uviedol Philippe Blatter, prezident a CEO spoločnosti Infront. „S podporou prvotriednych služieb spoločnosti Infront bude Škoda i v budúcnosti profitovať zo svojej vysokej prezentácie v pozícii oficiálneho hlavného sponzora a z množstva možností aktivácie a bude tak môcť dosiahnuť svoje náročné marketingové ciele. Sme presvedčení o tom, že trvalé angažmán bude taktiež podnetom pre ďalších sponzorov majstrovstiev IIHF.“

Škoda podporuje majstrovstvá sveta IIHF mnohými spôsobmi. Pri majstrovstvách sveta na Slovensku, ktoré sa cez víkend skončili víťazstvom Fínska, bola česká automobilka zastúpená silnejšie než kedykoľvek predtým - či už flotilou 40 vozidiel pre oficiálnych funkcionárov a hostí, veľkým logom Škoda v strede hracieho poľa, alebo logami umiestnenými na mantineloch, dresoch a prilbách piatich mužstiev či akciami na štadiónoch a na internete. Škoda pri týchto majstrovstvách sveta nastavila vysokú latku. Vystúpenie na úrovni, zvýraznené v neposlednom rade i prvou prezentáciou nového firemného dizajnu multimiliónovému televíznemu publiku.

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/