Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štúdie a prototypy: Škoda MissionL - koncept blízky sériovej výrobe
13. september 2011 @ 13:54:49 CEST, poslal k.zechmeister

SKODA Koncernový večer, ktorý sa konal pri príležitosti medzinárodného autosalónu vo Frankfurte sa stal miestom svetovej premiéry dizajnového konceptu MissionL. Koncept blízky sériovej výrobe ponúka pohľad na nový kompaktný model českej automobilky. Novinka bude v roku 2012 uvedená na trhy v Európe, Rusku a Číne. Už v roku 2011 však bude k dispozícii pre indických zákazníkov.

„Touto premiérou štartujeme modelovú ofenzívu značky ŠKODA pre budúce roky,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. hc. Winfried Vahland. „Nový kompaktný model nasledovaný ďalšími novinkami je garantom toho, že dosiahneme náš cieľ zvýšiť do roku 2018 predaj na 1,5 milióna vozidiel. V nasledujúcich rokoch budeme približne každých šesť mesiacov predstavovať nové auto.“

„Túto štúdiu sme poňali ako veľmi puristickú, plochy sme rozdelili jednoducho, ale efektne,“ približuje filozofiu konceptu Eckhard Scholz, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA zodpovedný za technický vývoj. „Silným a športovým výrazom vyjadrujeme priamočiarosť a mladistvý charakter. Mnoho ľudí hľadá čisté až minimalistické tvary. To všetko im štúdia MissionL ponúka,“ dopĺňa Eckhard Scholz.

Modelovou ofenzívou chce ŠKODA podporiť svoj rast. V porovnaní s rokom 2010 vzrástol predaj vozidiel s okrídleným šípom na kapote počas prvých ôsmich mesiacov o 18,3 %, tj. na 583 600 automobilov. Mimoriadne dynamicky sa rozvíjali trhy Ruska, Indie a Číny. V Číne sa v období od januára do augusta predaj zvýšil o 29,2 % na 148 862 vozidiel. V Rusku bilancia ku koncu augusta predstavovala 43 604 vozidiel. Na indickom trhu smerujú predajné výsledky českej automobilky strmo nahor: 18 980 predaných automobilov predstavuje nárast o približne 50,4 % oproti rovnakému obdobiu uplynulého roka.

„Jeden rok po štarte našej Rastovej stratégie 2018 môžeme jasne povedať, že udržiavame správny kurz,“ bilancuje uplynulých dvanásť mesiacov Vahland. „Na IAA sme položili základný kameň produktovej ofenzívy značky ŠKODA. Rozširovanie modelovej palety nám v nasledujúcich rokoch pomôže ešte viac zrýchliť tempo nášho rastu.“

Expozíciu značky ŠKODA nájdete v hale č. 3, stánku A05.

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/