3 mesiace po svojom uvedení v Číne, PEUGEOT RCZ získal 3 významné ocenenia počas prezentácie značky PEUGEOT na Salóne v regióne Canton.
1. Jedna z najpopulárnejších a najnavštevovanejším internetových stránok v Číne – www.sohu.com, udelila pre importované automobily titul « automobil roka „la plus cool “ » modelu PEUGEOT RCZ.
Táto internetová stránka, ktorá patrí medzi Top 10 v Číne z hľadiska návštevnosti a medzi Top 50 spomedzi najnavštevovanejších stránok na svete, posilnila znalosť tohto modelu a značky PEUGEOT u viac ako 500 miliónov čínskych používateľov internetu.
(zdroj: Internet World Stat).
2. Denník, Southern Metropolis Daily, majoritný denník mesta a regiónu Canton pridelil cenu taktiež modelu PEUGEOT RCZ: « najšportovejší importovaný automobil roka ».
3. A nakoniec, čínska edícia slávneho automobilového magazínu Top Gear označila model PEUGEOT RCZ titulom « najlepší športový automobil roka ».
Je to národná, regionálna a špecializovaná čínska tlač «on a off line», ktorá cez model Peugeot RCZ jednak oceňuje športový automobil s výrazným štýlom ako aj kvalitatívny a imidžový up-date modelov značky PEUGEOT aj na čínskom trhu.
Ďalšie články:
Ako sa zrodila myšlienka konceptu RCZ
Štúdia coupé od Peugeotu je na svete
Koncept 308 RCZ predstavený počas salónu vo Frankfurte 2007
Peugeot RCZ uvedený na Slovensku
30.000-ci model Peugeot RCZ coupé
Peugeot RCZ 2.0 HDi coupé (04/2011) - redakčný test
_______________________________________________________________________
Peugeot je zastúpený v 160 krajinách sveta s 10 000 kontaktnými miestami a všade spája náročnosť a emócie. V roku 2010, ktorý bol rokom 200. výročia značky, Peugeot potvrdil svoju pozíciu 1. francúzskej automobilovej značky na svete a s predajom 2 142 000 vozidiel získal 9. priečku vo svetovom rebríčku .
Peugeot je jediná značka, ktorá ponúka integrovanú mobilitu zahŕňajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a ponúka aj širokú škálu služieb, vrátane mobility Mu.
Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o.
TS: 24.11.2011