Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ocenenia: Renomovaná cena „red dot award“ pre Audi A6
22. apríl 2012 @ 13:19:37 CEST, poslal p.mauer

AUDI Za výnimočnú kvalitu vyhotovenia a reč tvarov modelu Audi A6 získala spoločnosť ocenenie „red dot award: product design 2012“. Rodina „A-šestiek“ pozostávajúca z Audi A6 limuzíny, Audi A6 Avant a Audi A6 allroad quattro presvedčila odbornú porotu svojou vysokou kvalitou a súhrou dizajnu a techniky. Modelová rodina Audi A6 sa presadila v konkurencii viac ako 4 500 dizajnov.

Dizajn Audi A6 prezentuje estetiku techniky. S najšportovejšími proporciami v tejto oblasti vytvára dlhá kapota motora, nízka napnutá línia strechy a výrazné línie celkový dynamický obraz. Priestranný vnútorný priestor Audi A6 dôsledne sleduje štýl exteriérového dizajnu. Jeho charakteristickým prvkom je dekoračná vložka obopínajúca vodiča a spolujazdca – tzv. wrap-around. „Pri rozhodovaní o kúpe hrá dizajn najdôležitejšiu úlohu“, hovorí šéf dizajnu Wolfgang Egger, ktorý sa prestížnej cene veľmi teší: „Ocenenie potvrdzuje reč nášho dizajnu a oceňuje našu snahu o najvyššiu remeselnú kvalitu a presnosť.“

Prof. Dr. Peter Zec, iniciátor a CEO súťaže „red dot design award“, upozorňuje na vysokú kvalitatívnu úroveň v súťaži: „Ocenení svojimi výkonmi preukazujú nielen mimoriadnu tvorivú kvalitu, ale aj to, že dizajn je neoddeliteľnou súčasťou inovatívnych produktových riešení.“

Celosvetovo uznávané ocenenie „red dot award“ sa vyhlasuje v troch kategóriách: „red dot award: product design“, „red dot award: communication design“ a „red dot award: design concept“. Odovzdávanie cien sa uskutoční 2. júla v rámci tradičného red dot gala večera v essenskom divadle Aalto-Theater.
_______________________________________________________________________

Koncern Audi v roku 2011 odovzdal zákazníkom 1.302.659 automobilov značky Audi. Spoločnosť dosiahla pri obrate 44,1 miliardy € operatívny zisk 5,3 miliardy €. Audi má výrobné závody v mestách Ingolstadt, Neckarsulm (Nemecko), Győr (Maďarsko), Changchun (Čína) a Brusel (Belgicko). Audi Q7 sa vyrába v závode VW Slovakia v Bratislave. V júli 2010 bola spustená montáž CKD modelu Audi Q5 v indickom meste Aurangabad, kde sa už predtým montovali modely Audi A4 a Audi A6. Od mája 2010 sa v závode Brusel vyrába nové Audi A1 a od roku 2012 aj nový model A1 Sportback. Od júna 2011 sa v závode Martorell (Španielsko) vyrába Audi Q3. Modely Audi sa predávajú vo viac ako 100 štátoch sveta. AUDI AG má niekoľko 100-percentných dcérskych spoločností ako napríklad AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Taliansko), AUDI BRUSSELS S.A./N.V. (Brusel/Belgicko) a quattro GmbH (Neckarsulm). Za predpokladu pozitívnych rozhodnutí kartelových orgánov bude do koncernu Audi onedlho patriť aj taliansky výrobca športových motocyklov Ducati Motor Holding S.p.A. Audi v súčasnosti celosvetovo zamestnáva približne 64.000 pracovníkov, z toho približne 48.000 v Nemecku. Aby sa zabezpečil „Náskok vďaka technike“ pri trvale udržateľnom rozvoji, značka so štyrmi kruhmi plánuje v rokoch 2012 až 2016 preinvestovať vyše 13 miliárd €, predovšetkým do nových produktov a rozšírenia výrobných kapacít. Aktuálne sa rozširuje závod Győr v Maďarsku a buduje sa závod Foshan v Číne, v ktorom sa výroba začne do konca roka 2013.

Audi už dlho v rozličných oblastiach prejavuje svoju spoločenskú zodpovednosť – v duchu zachovania dobrého prostredia pre budúce generácie. Ochrana životného prostredia, šetrenie prírodných zdrojov, medzinárodná konkurencieschopnosť a perspektívna personálna politika tvoria východiská pre trvale udržateľný rozvoj u Audi. Angažovanosť AUDI AG v oblasti environmentálnej politiky dokumentuje aj Nadácia Audi pre životné prostredie (Audi Stiftung für Umwelt). V súlade so svojim mottom „Náskok vďaka technike“, ktoré siaha ďaleko za oblasť produktov, Audi smeruje svoje aktivity k veľkému cieľu – z hľadiska CO2 celostne neutrálnej mobilite.

Zdroj: Andrej Gerstner, Marketing & PR Manager, Porsche Slovakia, spol. s r.o.
TS: Ingolstadt 30. marec 2012


Súvisiace správy

Najčítanejšie /AUDI/