Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Skokan roku 2002
16. január 2003 @ 13:34:55 CET, poslal j.čík

HYUNDAI Decembrový predaj spoločnosti Hyundai Motor SK zaznamenal 103 predaných vozidiel na domácom trhu čo znamená nárast o 122 percent. Najúspešnejšími modelmi boli Hyundai Accent, ktorých bolo predaných 31 a Hyundai Santa Fe s predajom 21 kusov.

Od chvíle, kedy začala spoločnosť HYUNDAI Motor SK pôsobiť na slovenskom trhu (marec roku 2001) sa predaj mesačne posúval smerom dopredu.

Viditeľný nárast zaznamenáva značka Hyundai aj v celkovom hodnotení za rok 2002. Svojím predajom, 838 predaných vozidiel, sa prepracovala na pekné 13. miesto medzi všetkými značkami predávanými v Slovenskej republike. Ak to porovnáme s minuloročným umiestnením (19. miesto) značka Hyundai si polepšila o 6 miest a svoj predaj tak zvýšila o 267 percent.

Veľký podiel na tomto výsledku mali predovšetkým dobré predajné výsledky modelov Hyundai Santa Fe (204 predaných), Accent (160), Elantra (117). Model Santa Fe sa vo svojej kategórii (terénne/4x4/off road) umiestnil v celkovom hodnotení za obdobie 1.-12.2002 na bronzovom treťom mieste.

V roku 2002 spoločnosť Hyundai Motor SK predstavila dve novinky. Prvou bolo Hyundai Coupe, predstavené na bratislavskom autosalóne v marci, ktoré svojim vzhľadom a prepracovaným štýlom pozdvihlo imidž značky Hyundai. Neskôr, na nitrianskom autosalóne, v septembri bolo predstavené malé rodinné vozidlo segmentu B Hyundai Getz. Toto vzhľadom malé, alebo zato veľmi priestranné vozidlo vzbudilo hneď veľký záujem medzi odbornou, ale aj širokou verejnosťou.

Týmito predajnými výsledkami, ktoré sa podarili spoločnosti HYUNDAI Motor SK dosiahnuť na slovenskom trhu, rovnako ako ďalšími obchodnými a marketingovými aktivitami si značka Hyundai značne posilnila svoju pozíciu na trhu a otvorila tak cestu k ďalšiemu posunu smerom hore v rebríčku automobilových spoločností spolu so zvyšovaním svojho imidžu.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/