Spoločnosť Mazda sa so šiestou generáciou vozidiel trafila do slovenského vkusu. Atraktívny dizajn Mazdy CX-5, Mazdy6 a predovšetkým Mazdy3 sa páči – a povesť spoľahlivých, športových a kvalitných vozidiel sa na výsledkoch predaja tiež podieľa.
Za september predala spoločnosť Mazda na Slovensku celkovo 135 vozidiel a dosiahla trhový podiel 2,32 %. Takýto podiel na trhu je pre Mazdu rekordný – za posledných 14 rokov neeviduje vyšší.
Od začiatku roka pritom Mazda predala na Slovensku celkovo 994 vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast o 60 %. Najobľúbenejším vozidlom z ponuky modelov Mazda je na Slovensku jednoznačne nová Mazda3 s celkovo 81 registráciami za mesiac september. Mazda CX-5 zaznamenala celkovo 29 registrácií a Mazda6 15. Za deväť mesiacov dosiahol objem predaja novej Mazdy3 až 490 kusov, pričom pre Mazdu CX-5 sa rozhodlo 213 zákazníkov.
„Z predajných výsledkov máme samozrejme radosť,“ zhodujú sa Alexej Kiriakovský, generálny riaditeľ značky pre Čechy a Slovensko, i Miroslav Straka, manažér predaja pre Slovenskú republiku. „Ale oveľa dôležitejšia je pre Mazdu spokojnosť zákazníkov, pretože tá pre nás znamená, že sa vrátia. Chceme ísť zákazníkom v ústrety – napríklad i tým, že do konca marca 2015 budú mať všetci autorizovaní predajcovia vozidiel Mazda úplne nový, komfortnejší a krajší vzhľad. Nový dizajn predajných miest považujeme za ďalší krok vpred,“ dodávajú obaja.
Zdroj: Mazda Motor Slovensko