Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Škoda štrnásty raz podporuje Tour de France
29. jún 2017 @ 09:26:15 CEST, poslal k.zechmeister

SKODA Už túto sobotu 1. júla odštartuje 104. ročník Tour de France. Po Grand Départ v Düsseldorfe na profesionálnych cyklistov čaká celkovo 21 etáp, ktoré majú dokopy viac ako 3 500 kilometrov.

Na parížskom bulvári Champs-Elysées sa následne bude konať veľké finále, kde 23. júla pretekári prejdú cieľom. Škoda najslávnejšie cyklistické preteky sveta podporuje už od roku 2004 ako oficiálny partner a dodávateľ oficiálneho vozidla. V roku 2017 sa teda pretekov zúčastňuje už štrnástykrát. Štartovacie pole bude sprevádzať aj špičkový model Škoda Superb, ktorý pôjde tradične ako červený riaditeľský automobil. Česká značka poskytne celkom 250 usporiadateľských a sprievodných vozidiel. Pri úvodnej etape v Düsseldorfe budú vybrané tímy sprevádzať aj tri horúce novinky zo stajne Škoda - automobily Škoda Karoq. Škoda je zároveň tretíkrát sponzorom aj Zeleného dresu pre najlepšieho špurtéra.

Začiatkom júla sa zrak fanúšikov cyklistiky uprie k Nemecku. V Düsseldorfe sa začne v sobotu 1. júla časovkou jednotlivcov prvá etapa tohtoročnej Tour de France. O deň neskôr začne v porýnskej metropole aj druhá etapa, ktorá účastníkov dovedie do belgického Liege. V tretí deň pretekov vojdú profesionálni pretekári prvýkrát na francúzske územie - v rámci Tour de France 2017 teda prejdú celkovo štyri krajiny, okrem iných aj Luxembursko. Cieľ 104. ročníka týchto vrcholných cyklistických pretekov bude 23. júla na bulvári Champs Elysées v Paríži. V celkovo 21 etapách pretekári najazdia 3 540 kilometrov.



250 usporiadateľských a sprievodných vozidiel Škoda
Škoda podporuje slávne preteky okolo Francúzska od roku 2004 a tento rok teda bude oficiálnym partnerom a dodávateľom oficiálneho vozidla už štrnástykrát. Značka celkovo poskytne 250 usporiadateľských a sprievodných vozidiel. Súčasťou flotily sú okrem iného aj nové SUV Škoda Kodiaq, výrazne modernizovaná Škoda Octavia a automobily Škoda Superb. Vlajková loď českej značky povedie pelotón ako riaditeľský automobil, takzvaný „Red Car “. Nápadná limuzína Superb v odtieni červená Corrida má panoramatickú presklenú strechu, ktorú možno otvárať aj tlačidlom zo zadného sedadla. Riaditeľ Tour Christian Prudhomme sa tak môže pri otvorenej streche vzadu postaviť. Má tak optimálny prehľad o celom pelotóne, než povolí štart etapy. Vďaka radu ďalších technických prvkov je Superb ideálnym mobilným dispečingom Tour: limuzína je vybavená niekoľkými vysielačkami fungujúcimi na rôznych kanáloch, vďaka ktorým môže šéf pretekov zbierať informácie a na ich základe udeľovať športové alebo bezpečnostné pokyny. Ako úplnú novinku nasadí Škoda v rámci premiérovej etapy v Düsseldorfe tri nové modely Škoda Karoq, ktoré budú v úlohe servisných automobilov sprevádzať tri tímy.

Počas trojtýždňových pretekov prejde flotila 250 vozidiel značky Škoda približne 2,8 milióna kilometrov. Od roku 2004 prešli tieto vozidlá v súčte viac ako 30 miliónov kilometrov. Servisný tím značky Škoda zabezpečí, že všetkých 250 automobilov bude každý deň dokonale pripravených na budúcu etapu.

Vedľa funkcie oficiálneho vozidla podporuje Škoda Tour de France aj ako sponzor Zeleného dresu pre najlepšieho šprintéra už tretíkrát v rade.

Nová kampaň značky Škoda: „Ride on“
Trojtýždenná Tour de France je pre profesionálnych cyklistov, fanúšikov cyklistiky i hobby-cyklistov každoročne vrcholná udalosť. Pre účastníkov to znamená vydržať a ísť ďalej, aj keď sa kopce zdajú byť neprekonateľné. V duchu tohto mixu bojovného ducha a motivácie sa nesie nová 360-stupňová kampaň značky Škoda, ktorú automobilka začala k tohtoročnému ročníku Tour. Jej heslo znie „Ride on“.



Škoda prezentuje svoju novú kampaň „Ride on“ prostredníctvom niekoľkých sociálnych sietí, ako napríklad Facebook, Twitter a Instagram ale aj na špeciálnych webových stránkach: www.welovecycling.com/wide/tour-de-france-2017/. Tu automobilka poskytuje nadšeným fanúšikom cyklistiky všetky informácie o najväčších cyklistických pretekoch sveta a predstaví špeciálnu verziu hitu skupiny Queen „Bicycle Race“ a ponúkne tiež šancu vyhrať exkluzívne VIP-zájazd na Tour de France.

Škoda okrem toho prostredníctvom stránky WeLoveCycling.com ponúka ďalšiu internetovú platformu, venovanú len cyklistike. Návštevníci stránky tu nájdu napríklad portréty profesionálnych pretekárov, užitočné rady pri nákupe bicykla alebo odporúčania z oblasti výživy. Môžu tu vidieť videoportréty aktuálnych hviezd z cyklistickej scény, medzi nimi sa predstavuje aj šesťnásobný zlatý medailista z paraolympiády, Jiří Ježek alebo Stephen Roche, víťaz Tour de France, Giro d'Italia a Majstrovstiev sveta v cestnej cyklistike. Na WeLoveCycling.com sa môžu fanúšikovia tiež zúčastniť súťaže o atraktívne ceny z Tour de France. Kto chce vedieť, aký typ zo Škoda Vélo Family je, zistí to pomocou interaktívneho kvízu.

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/