Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Nový riaditeľ komunikácie Nissan Sales CEE
13. júl 2017 @ 09:23:26 CEST, poslal p.mauer

NISSAN V rámci spoločnosti Nissan Sales CEE je Paweł Powalski zodpovedný za komunikáciu značky v regióne strednej a východnej Európy (Poľsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Ukrajina). Paweł Powalski nahradil Krzysztofa Kowalského, ktorý sa rozhodol spoločnosť Nissan opustiť.

Paweł Powalski pôsobí v automobilovom priemysle viac ako 10 rokov. Posledné štyri roky pôsobil v spoločnosti Nissan ako Marketingový Manažér v Poľsku. Predtým pracoval 7 rokov v regionálnej centrále spoločnosti Nissan v Budapešti ako Produktový Manažér zodpovedný za mestské, športové a ľahké úžitkové vozidlá a vozidlá 4x4. Jeho kariéra v automobilovom priemysle začala v roku 2003 u vtedajšieho dovozcu vozidiel značky Nissan v Poľsku.

Nový menovaný riaditeľ je absolventom Vysokéj školy ekonomickej vo Varšave, obor manažment a marketing. Paweł Powalski je ženatý, má tri deti a má 39 rokov.

Vo svojom voľnom čase sa venuje windsurfingu, jazde na snowboarde alebo na horskom bicykli. Jeho najväčšou vášňou je automobilový priemysel a najnovšie trendy v oblasti inteligentnej mobility.
_______________________________________________________________________

Spoločnosť Nissan má v Európe takmer najsilnejšie zastúpenie zo všetkých zámorských automobiliek. Konštruktérskej práci, výskumu, vývoju, výrobe, logistike a predajnej a marketingovej činnosti sa tu venuje viac než 17 000 jej zamestnancov. Výrobné linky závodov spoločnosti Nissan vo Veľkej Británii, Španielsku a Rusku vlani vyrobili viac ako 635 000 vozidiel vrátane oceňovaných crossoverov, úžitkových vozidiel a tiež Nissanu LEAF, najpopulárnejšieho elektromobilu sveta. Spoločnosť Nissan si nedávno predstavenou víziou Inteligentnej mobility kladie za cieľ dosiahnuť nulové emisie a nulový počet nehôd so smrteľnými následkami. Toto komplexné poňatie má slúžiť ako inšpirácia pre portfólio výrobkov i technológií a určovať štýl rozhodovania o tom, ako majú byť automobily poháňané, ovládané a aké bude ich miesto vo fungovaní spoločnosti. Spoločnosť Nissan má všetky predpoklady stať sa najžiadanejšou ázijskou značkou v Európe.

Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, TS: 11/7/2017 IČ: 426196829


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/