Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ekológia: Elektrická mobilita je realitou spotrebiteľského trhu
22. jún 2018 @ 14:11:48 CEST, poslal p.mauer

NISSAN Spoločnosť Nissan oslavuje v duchu víťazstva elektromobility. V Európe sa jej totiž podarilo dodať model LEAF s poradovým číslom 100 000. Celosvetovo sa predalo už 320 000 vozidiel Nissan LEAF, a model sa tým stal najpredávanejším elektromobilom sveta.

  • Dosiahnutie méty v oblasti elektromobilov – počet zaregistrovaných modelov Nissan LEAF v Európe práve dosiahol hodnotu 100 000 kusov
  • Za uplynulých necelých 8 mesiacov si zákazníci v Európe objednali vyše 37 000 kusov nového modelu LEAF
  • V Európe sa nový Nissan LEAF predá každých 10 minút
  • Susana de Mena z Madridu, ktorá si stotisíci model LEAF kúpila, hovorí: „Výberom elektromobilu som strávila dva roky. Vedela som, že chcem značku Nissan. Keď som zistila, že sa začal predávať nový model LEAF, bola som si istá, že je to presne to, čo hľadám. S manželom sme sa zhodli, že v kvalite, cene a špecifikácii nemá model žiadnu konkurenciu.
    Pre nákup úplne elektrického modelu sme sa rozhodli preto, lebo obaja si dobre uvedomujeme, že si musíme vážiť a chrániť životné prostredie. S elektromobilom sa navyše dostaneme i do samotného centra Madridu, kam mávajú bežné vozidlá kvôli emisiám niekedy zakázaný vjazd.“


    Model Nissan LEAF sa vďaka 100 000 zákazníkom vyšvihol na pozíciu najpredávanejšieho elektromobilu na svete. Predaj zahŕňa tak predchádzajúce modely vozidla, ako aj nový model.

    Nového modelu LEAF sa v Európe do dnešného dňa predalo už vyše 37 000 kusov. Vďaka zákazníkom, ktorí chcú začať využívať inovatívne technológie a jazdiť s nulovými emisiami, sa tak v Európe každých 10 minút predá jeden nový model LEAF.

    Nový Nissan LEAF je prvým v Európe predávaným modelom automobilky, ktorý je vybavený technológiami Nissan ProPILOT a ProPILOT Park. Do výbavy nového Nissanu LEAF patrí i technológia e-Pedal, ktorá umožňuje vodičom rozbiehať sa, zrýchľovať i brzdiť iba zošliapnutím alebo uvoľnením jediného pedála.

    Gareth Dunsmore, riaditeľ divízie elektromobilov spoločnosti Nissan Europe, vysvetľuje: „Skutočnosť, že sa Nissan LEAF stal svetovo najpredávanejším elektromobilom, nás nijako neprekvapuje. Vývoju elektromobilu určeného pre širokú verejnosť sme sa venovali dlhšie než ktorákoľvek iná značka a sme pyšní na to, že zákazníkom z celej Európy dokážeme ponúknuť cenovo dostupné vozidlo s technológiami budúcnosti. Za menej než 10 rokov sa nám podarilo urobiť z elektromobilu vozidlo, ktoré je dostupné širokej verejnosti. Dosiahnutie tohto míľnika len potvrdilo, že našu víziu Inteligentnej mobility Nissan zákazníci prijali aj za svoju a veria v budúcnosť, ktorá ponúkne za volantom viac istoty, vzrušenia i väčšiu mieru prepojenia.“

    Európski majitelia modelu LEAF už najazdili vyše 2 miliardy kilometrov, a uchránili tým životné prostredie pred znečistením 300 000 tonami CO2. Úroveň spokojnosti zákazníkov je 92 % – táto vynikajúca hodnota je vyššia než pri ktoromkoľvek z ostatných modelov Nissan.

    LEAF nie je len 100 % elektromobil, ide o úplne nový zážitok z jazdy navrhnutý tak, aby mali ľudia väčšie potešenie z cestovania a pocit spojenia so svetom okolo seba a cítili sa sebaisto. Model LEAF je stelesnením Inteligentnej mobility Nissan a pomáha skúmať možné budúce prepojenie inteligentného pohonu, inteligentnej jazdy a inteligentnej integrácie.
    _______________________________________________________________________

    Spoločnosť Nissan v Európe
    Spoločnosť Nissan Nissan má v Európe jedno z najväčších zastúpení medzi všetkými zámorskými automobilkami. Konštruktérskej práci, výskumu, vývoju, výrobe, logistike a predajnej a marketingovej činnosti sa tu venuje viac než 17 000 zamestnancov. Výrobné linky závodov spoločnosti Nissan vo Veľkej Británii, Španielsku a Rusku vlani vyrobili viac ako 660 000 vozidiel vrátane oceňovaných crossoverov, úžitkových vozidiel a tiež Nissanu LEAF, najpopulárnejšieho elektromobilu sveta. Spoločnosť Nissan si nedávno predstavenou víziou Inteligentnej mobility kladie za cieľ dosiahnuť nulové emisie a nulový počet nehôd so smrteľnými následkami. Toto komplexné poňatie má slúžiť ako inšpirácia pre portfólio výrobkov i technológií a určovať štýl rozhodovania o tom, ako majú byť automobily poháňané, ovládané a aké bude ich miesto vo fungovaní spoločnosti. Spoločnosť Nissan má všetky predpoklady stať sa najžiadanejšou ázijskou značkou v Európe.

    Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, 06/08/2018 IČ: 426227743


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /NISSAN/