Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Vynovené Mitsubishi Space Star v predaji od 8 990 eur
05. jún 2020 @ 14:09:51 CEST, poslal k.zechmeister

MITSUBISHI Model Mitsubishi Space Star, šesť rokov po európskej premiére a so 653 065 predanými automobilmi vo viac ako 90 krajinách celého sveta (z toho 205 264 vozidlami predanými v Európe) prekonal zásadnú premenu zameranú na výraznejší dizajn a ďalšie zlepšenie úžitkových vlastností.

Z pohľadu európskych zákazníkov sa stáva sviežou a zároveň racionálnou alternatívou, opierajúcou sa o typickú japonskú spoľahlivosť. Teraz prichádza aj na slovenský trh v cene od 8 990 eur v prvej výbave Inform. Najdrahšia výbava Intense stojí 14 190 eur. Podrobnejšie informácie nájdete v aktuálnom cenníku.

Nový Space Star modelového roku 2020 bol svetu predstavený 28. novembra 2019 na automobilovej výstave v Bangkoku a európska premiéra sa následne uskutočnila v januári 2020 na autosalónoch v Bruseli a vo Viedni ešte pred uvedením na trh v celom regióne.

Nový Space Star svojim zákazníkom ponúka
• Atraktívny dynamický a športový dizajn
• Vysokú úroveň bezpečnosti - 6 airbagov
• Veľkorysý priestranný interiér s vynikajúcim výhľadom
• Úsporné motory 1,0 (52 kW) a 1,2 (59 kW) s technológiou MIVEC
• Vyspelú automatickú prevodovku INVECS-III CVT
• Nízku spotrebu od 5,0 l
• Nový multimediálny systém SDA3
• Štyri výbavové stupne: Inform, Inform+, Invite a Intense
• 5 rokov záruky kvality



Od januára do septembra 2019 bol Space Star najpredávanejším modelom Mitsubishi v Európe (región MME) - s 33 630 predanými vozidlami, čo predstavuje podiel 22,8% na celkových predajoch značky Mitsubishi v tomto regióne.

Automobilový segment "Global Small" (segment B)
Mitsubishi Space Star je výsledkom ctižiadostivého projektu "Global Small", ktorý spoločnosť Mitsubishi Motors Corporation odštartovala v roku 2009 a predstavuje svojím spôsobom jedinečný model vyvinutý s cieľom naplniť požiadavky špecifickej skupiny zákazníkov z celého sveta.

Bez ohľadu na to, či sa jedná o zákazníkov z vyspelých alebo rozvíjajúcich sa trhov, títo hľadajú rovnakú kombináciu úžitkového priestoru, nízkej spotreby paliva a najvýhodnejších prevádzkových nákladov súčasne, avšak zároveň odmietajú zrejmé konštrukčné obmedzenia tzv. "nízkonákladových" vozidiel.

V snahe dosiahnuť tento cieľ spustilo Mitsubishi mimoriadne rozsiahly projekt "Global Small", ktorý sa snaží na uvedené globálne výzvy odpovedať praktickou implementáciou vyspelých technológií (prepracovaná aerodynamika, premyslené znižovanie hmotnosti, inteligentne obstavaný priestor, vysoko hospodárne pohonné jednotky atď.). V reakcii na to automobilka Mitsubishi vybudovala úplne nové výrobné kapacity.

Súčasťou projektu "Global Small" je tak úplne nová architektúra malého vozidla, dve rôzne vyhotovenia (päťdverový hatchback Space Star a štvordverový sedan Attrage), nový rad motorov, rovnako tak ako aj nový výrobný závod v Thajsku (tretí závod Mitsubishi v tejto krajine, ku ktorému medzitým pribudol ďalší na Filipínach). Predaje modelu Space Star od jeho premiéry v marci 2012 dosiahli 653 065 vozidiel.



Súbežne s tým automobilka Mitsubishi v rámci projektu "Global Small" predala ďalších 279 236 sedanov Attrage.

Od januára do októbra 2019 sa v Európe predalo 33 630 vozidiel Space Star (+7%), pričom medzi hlavných päť trhov patrí Nemecko (17 925 vozidiel, tj. 53% celkového predaja v rámci MME), Taliansko (3 473 vozidiel), Francúzsko (2 662 vozov), Holandsko (2 416 vozidiel) a Rakúsko (1 407 vozidiel).

Malé vozidlá v Európe
Segment malých vozidiel je v Európe stále najväčším, pre väčšinu výrobcov však predstavuje výzvy a súčasne aj príležitosti.

• VÝZVY
- stále prísnejšie predpisy (hlavne bezpečnostné) spôsobujúce nárast hmotnosti vozidiel a nákladov na ich výrobu
- nízke marže
- v tomto trhovom segmente silná konk
urencia narušujúca rovnováhu medzi objemom predajov a ziskovosťou - potreba moderných veľkokapacitných výrobných závodov

• PRÍLEŽITOSTI
- súčasné modely ponúkajú európskym zákazníkom priestrannosť, pohodlie, bezpečnosť a prvky výbavy predtým dostupné iba v drahších vozidlách vo vyšších segmentoch kompaktných vozidiel
- potenciálne rozšírenie cieľovej skupiny smerom k domácnostiam užívajúcim viac vozidiel - možnosť zníženia priemernej flotilovej spotreby paliva a emisií



V tomto kontexte bol samotný charakter projektu Global Small, postavený na vysokej efektivite a kvalite japonskej konštrukčnej školy, prijatý s veľkým pochopením práve v Európe - teda na doteraz najväčšom zo všetkých globálnych trhov modelu Space Star (31,4% celkového objemu).

Čo Space Star zákazníkom ponúkol?
- mimoriadne priestranný interiér na úrovni segmentu B
- cenovú dostupnosť na úrovni segmentu A
- skvelé jazdné vlastnosti a pohodlie
- bohatú základnú výbavu
- nízke prevádzkové náklady
- japonskú kvalitu a spoľahlivosť

Uvedenú produktovú stratégiu ešte potvrdzujú rastúce úspechy modelu Space Star na tradičných trhoch malých vozidiel, ako je Francúzsko a Taliansko (+113 %) medzi kalendárnymi rokmi 2018 a 2019.

Konštrukčné prednosti modelu Space Star idú navyše ruka v ruke s nízkymi emisnými hodnotami automobilky Mitsubishi Motors v kontexte požiadaviek programu CAFE, v ktorých zohráva významnú úlohu najmä globálny bestseller Outlander PHEV s plug-in hybridným pohonom (42,5 % predajov MME za 9 mesiacov kalendárneho roka 2019).

Zdroj: M Motors SK s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MITSUBISHI/