Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Rok 2020 bol pre značku Toyota na Slovensku úspešný
13. január 2021 @ 15:13:54 CET, poslal k.zechmeister

TOYOTA Na Slovensku v roku 2020 bolo celkovo zaregistrovaných 82 676 nových vozidiel v kategórii M1 a N1. Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25 % oproti roku 2019. Napriek zložitej situácii spôsobenej koronavírusovou pandémiou dokázala značka Toyota svoje predaje v porovnaní s predchádzajúcim rokom zvýšiť.

Je to už ôsmy kontinuálny rok za sebou, kedy Toyota zvýšila svoj predaj oproti predchádzajúcemu roku. Toyota dosiahla celkovo 5 771 zaregistrovaných vozidiel a oproti roku 2019 vzrástla o 2,6 %. Japonskej značke sa po prvýkrát v histórii podarilo preraziť medzi prvých päť značiek a so 7 %-ným trhovým podielom obsadila práve 5. miesto na trhu.

Mesiac december pritom zakončila na celkovom 3. mieste s celkovo 692 novými zaregistrovanými vozidlami. Toyota má tak za sebou najúspešnejší rok na slovenskom trhu.

Ponuka značky čím ďalej, tým viac zodpovedá potrebám slovenských privátnych a firemných zákazníkov. Technologická vyspelosť, rovnako ako včasná príprava a snaha o znižovanie škodlivých emisií, sú ďalším dôležitým základným pilierom.

„V roku 2020 sa nám naozaj mimoriadne darilo a to aj napriek situácii, ktorá postihla celý svet, nielen Slovensko. Je to výsledok dlhodobej stabilnej a fungujúcej stratégie, ktorú sme v roku 2016 zaviedli. Posun z 12. miesta na piate potvrdzuje stále väčšiu obľubu našich vozidiel a služieb. Stratégia značky je založená na kvalitných, spoľahlivých a moderných produktoch, výraznom náskoku nízkoemisných pohonov, zákazníckej spokojnosti a stabilnej dílerskej siete. Chcem poďakovať súčasným, ako aj novým zákazníkom zaiich dôveru a všetkým autorizovaným predajcom za skvelú reprezentáciu značky,“ povedal Milan Kočka, generálny riaditeľ Toyota a Lexus SR.



Mimoriadne prepracovaný a spoľahlivý hybridný pohon, ktorým sa značka výrazne od konkurencie odlišuje je zákazníkmi stále viac vyhľadávaným a už dnes dosahuje 45 % z celkového predaja značky. Pri prémiovej značke Lexus volí hybridnú motorizáciu dokonca až 98 % zákazníkov.

Aj rok 2021 bude pre značku v znamení hybridnej technológie a rozširovania ponuky elektrifikovaných vozidiel. Modelom RAV 4 Plug-in Hybrid, nadviaže Toyota na dlhoročný vývoj hybridných pohonov a zároveň rozšíri výber pohonných jednotiek.

Prvé vozidlá najväčšieho hybridného SUV značky, sedemmiestneho modelu Highlander, ktorý bude v ponuke s výhradne hybridným pohonom k autorizovaným predajcom dorazia v najbližších dňoch. V polovici roka uvedie značka do predaja model Yaris Cross, ktorý bude opäť k dispozícii aj s hybridnou motorizáciou.

Medzi najväčšiu novinku, ktorú môžu zákazníci očakávať na jar, však bezpochyby patrí model na vodíkový pohon Toyota Mirai.

Zdroj: TOYOTA CENTRAL EUROPE - SLOVAKIA s. r. o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/