Hyundai Genesis Coupe 3.8 GDI V6 Premium (09/2013)
redaktor: j.čík, 11.10.2013;

Po manažérskom kombi i40 prišlo tentokrát na rad niečo exkluzívnejšie. Do rúk sa nám dostal športový model Genesis Coupe obdarený benzínovým atmosférickým šesťvalcom 3.8 GDI V6 s riadnou porciou výkonu (255 kW/347 koní) prenášaného na zadnú nápravu.

testoval Jaroslav Čík




Silná hračka pre veľkých chlapcov

Prvá generácia modelu Genesis Coupe sa na našom trhu predáva od jesene 2010. Na jar minulého roku absolvovala premiéru na ženevskom autosalóne faceliftovaná verzia a na náš trh sa dostala až rok na to v apríli. Aj keď sa jedná o prvú generáciu, Genesis Coupe nepriamo nadväzuje na predchádzajúci, o niečo menší športový model s pohonom predných kolies s označením Coupe. Ten sa na Slovensku predával od roku 1997 do 2001 s benzínovým dvojlitrom a od roku 2002 do 2009 v druhej generácii doplnil benzínový dvojliter silnejší agregát 2.7 V6. Čo sa týka samotného modelu Genesis, ten sa v mimo európskych krajinách ako USA či Ázii predáva aj v prevedení sedan. Smutnou správou je, že podľa posledných neoficiálnych informácií, 6 mesiacov po uvedení faceliftu na slovenský trh automobilka uvažuje o stiahnutí Genesisu Coupe z európskeho trhu. Nám sa však ešte podarilo toto nádherné dynamické kupé otestovať, tak sa poďme na neho pozrieť.

Exteriér
zväčšiť obrázok Facelift modelu zasiahol najvýraznejšie prednú časť karosérie. A zmena mu podľa môjho názoru veľmi prospela. Genesis Coupe má teraz vyzretejší a ešte viac príťažlivejší výzor. Pochvalu si zaslúži aj zvolená farba, elegantná sivá metalíza mu veľmi svedčí.

Rovnako ako na ostatných modeloch značky, ani tu nemôže chýbať tradičná veľká šesťuholníková predná maska. Zmenené boli aj predné svetlomety, ktoré dostali vnútorný chrómový dekor plynulo nadväzujúci na chrómovanú lištu prednej masky. Rovnako tak tvar hmlových svetiel nezostal rovnaký a doplnil ho efektný LED pás na denné svietenie. Celkovo výborný dojem z predku bohužiaľ zabíjajú zaslepené ventilačné otvory na prednej kapote, ktoré pôsobia ako lacný tuning.

zväčšiť obrázok Pri bočnom pohľade na seba upúta výrazná hrana v tvare Z prechádzajúca pod hranou okien až dozadu ponad vynovené skupinové svetlá, ktoré taktiež dostali technológiu LED. A ako sa na správne kupé patrí, nechýbajú ani štýlové bezrámové okná na dlhých bočných dverách. Dostávame sa dozadu, a musím priznať, že zadná časť je rovnako príťažlivá ako predná. Dominuje tu veľké krídlo s integrovaným brzdovým svetlom a na mohutnú silu ukrytú pod kapotou upozorňujú dve koncovky výfuku umiestnené po stranách v čiernom difúzore zadného nárazníka.

Nízka výška karosérie (1385 mm) a klesajúci tvar strechy síce dávajú tušiť menej miesta na hlavu vzadu, ale vďaka dlhému rázvoru (2820 mm) s krátkymi prevismi poskytuje už na pohľad viacej miesta na nohy a batožinový priestor ako konkurenčný Nissan 370Z či dvojičky Toyota GT86/Subaru BRZ. Svojou dĺžkou (4630 mm) sa radí skôr do kategórie vozidiel GT (Gran Turismo), ktoré sú vhodné okrem športovej jazdy aj na dlhšie pohodlné presuny, ako k malým obratným kupátkam.

Interiér
zväčšiť obrázok Tak ako krivky karosérie, aj interiér sa nesie v športovom duchu. Hodnotne pôsobiaca palubná doska je obšitá kožou, vynovená stredová konzola dostala obklad v imitácii kovu, strop je potiahnutý čiernou textíliou a nechýbajú ani športové kovové pedále a opierka na ľavú nohu. Trojica malých budíkov na stredovej konzole s ukazovateľmi akcelerácie, krútiaceho momentu a teploty oleja skvele zapadá medzi ovládací panel slušne hrajúceho audiosystému Infinity s ôsmimi reproduktormi a subwooferom a panel automatickej jednozónovej klimatizácie. Ale, priznám sa, že budíky sú skôr imidžový prvok alebo informácia pre spolujazdca, lebo s takou porciou koní pod kapotou som ich ako šofér vôbec nestíhal sledovať. Ergonómia, veľkosť a chod tlačidiel a otočných ovládačov je tradične na dobrej úrovni. Výtku mám jedine k umiestneniu ovládačov okien a spätných zrkadiel na predných dverách, pri ktorých bol uprednostený dizajn pred ergonómiou a k tlačidlám palubného počítača, ktoré ostali na palubnej doske vľavo vedľa prístrojového panela a mohli sa presunúť na trojramenný kožený volant.

zväčšiť obrázok Volant disponuje vhodným priemerom, aj keď na športovom aute by mi sedel o niečo hrubší veniec so športovejším charakterom. Nechýbajú na ňom ovládače audiosystému vľavo, tempomatu vpravo a na spodnom ramene ovládače telefónu so systémom Bluetooth. Rozsah nastavenia je dostatočný a umožňuje polohu kolmo k vodičovi. Akurát nastavovanie v krajných polohách by mohlo byť trochu utlmenejšie bez nepríjemného tvrdého dorazu. Prehľadný prístrojový panel s namodro podsvietenou obručou má vymenené prístroje, rýchlomer je netradične vľavo a otáčkomer vpravo. Menší stredový multifunkčný displej medzi nimi nepatrí k tým najlepším, napr. model i40 disponuje modernejším s lepšou grafikou a rozlíšením. Z tohto modelu ale Genesis prevzal dva menšie okrúhle displeje v strede rýchlomera a otáčkomera. Ďaľší multifunkčný displej v hornej časti stredovej konzoly slúži pre audiosystém, klimatizáciu a zobrazuje aj vonkajšiu teplotu a čas na digitálnych hodinách. Svojím modrým podsvietením s čiernym fontom je ale trochu v kontraste voči ostatným displejom.

zväčšiť obrázok V spodnej časti stredovej konzoly sa za schránkou s výklopnými dvierkami nachádzajú zásuvky USB, Aux - iPod a na 12V. Schránka sa však dá zavrieť len s USB kľúčom minimalistických rozmerov. Dvere síce neponúkajú priestor na odloženie fľaše, ale nápoje je možné odložiť v dvoch hlbokých priečinkoch na stredovom tuneli, odkladací priestor na peňaženku a iné drobnosti ponúka aj lakťová opierka. V štandarde nechýba ani výklopná stropná schránka na okuliare, ako je u vozidiel značky Hyundai dobrým zvykom.

Predné sedadlá sú čalúnené kombináciou elegantnej bledej kože a látky v stredovej časti. Posed u vodiča sa dá nastaviť elektrickým ovládaním dostatočne nízko ako sa na športové auto patrí, aj keď napríklad v Toyote GT86 sa sedí ešte nižšie. Vďaka športovému tvaru so zvýšeným bočným vedením a nešmykľavej látke dobre podržia v zákrutách pri dynamickej jazde. Nastupovanie a vystupovanie nie je nič tragické a poskytujú pohodlné sedenie aj pri dlhšej ceste, čomu prispieva aj elektricky nastaviteľná bederná opierka. Pre jazdu v zimných mesiacoch je k dispozícii dvojstupňové vyhrievanie. Veľmi dobrým pomocníkom pre posádku vpredu je podávač bezpečnostných pásov (aj keď nie automatický), vďaka čomu sa netreba naťahovať po pás ďaleko dozadu a riskovať vykĺbenie ramena.

zväčšiť obrázok Priestor na nohy pri zadných sedadlách je síce dostatočný pre priemerne vysokých pasažierov a je ho tu viac ako v Toyote GT86 (Nissan 370Z nemá zadné sedadlá), ale vďaka nedostatočnému miestu nad hlavou tu nájdu pohodlie asi len deti. Ja s mojou výškou 180 cm som sa hlavou dotýkal buď zadného skla alebo obkladu stropu. Prístup na zadné sedadlá je lepší zo strany spolujazdca, nakoľko spolujazdcove sedadlo je manuálne ovládané a po odklopení operadla sa spolu s ním jednoducho odsunie aj samotné sedadlo smerom dopredu. U vodičovho sa po zatiahnutí bočnej páčky odklopí iba operadlo. Odklopenie sedadiel zozadu je veľmi jednoduché vďaka dostatočne veľkým madlám umiestneným v strede na zadnej strane operadiel. Aj keď objem batožinového priestoru a nakladací otvor nebude patriť k prioritám pri výbere športového vozidla, do 322 litrového kufra sa bez problémov zmestí aj dovolenková batožina pre dvoch ľudí. Veko kufra sa otvára buď tlačidlom na kľúči alebo vo dverách vodiča. Chýbajúce tlačidlo priamo na veku mu odpúšťam.

Motor a prevodovka
zväčšiť obrázok Srdce testovaného Genesisu tvorí výkonný benzínový atmosférický 6-valec s objemom 3,8 litra s maximálnym výkonom 255 kW (347 koní), ktorý disponuje maximálnym krútiacim momentom 400 Nm pri 5300 ot./min. Oproti predfaceliftovej verzii dostal priame vstrekovanie benzínu GDI (Gasoline Direct Injection), vďaka čomu narástol výkon o 32 kW (44 koní) a krútiaci moment o 39 Nm. Agregát je vybavený ventilovým rozvodom DOHC a kontinuálnym variabilným časovaním nasávacích i výfukových ventilov Dual CVVT. Uvádzané hodnoty maximálnej rýchlosti obmedzenej na 260 km/h a zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy dávajú tušiť, že sa nudiť určite nebudem.

Po naštartovaní sa ozve decentne dunivý zvuk 6-valca, ktorý krásne graduje spolu so zvyšujúcimi sa otáčkami motora. Nie je to však nič prehnané, kľudne by som zniesol aj mohutnejší a sýtejší prejav. Za svoj zvuk vďačí špeciálnemu rezonátoru na nasávacom potrubí. Počas testu som sa pristihol, že jazdím častejšie s vypnutým audiosystémom ako obvykle. Pred kulisou autorádia som s radosťou uprednostnil a vychutnával túto krásnu symfóniu, ktorá k poriadnemu motoru neodmysliteľne patrí. Výkonný agregát je veľmi pružný a razantne reaguje na zošliapnutie plynového pedála, čo sprevádza zatlačenie do sedadla a prílev adrenalínu. S veľkou ochotou a hlavne veľmi plynulo sa dostane do červených otáčok, čo je výhoda objemných atmosférických motorov. S Genesisom je veľký problém dodržiavať povolenú rýchlosť v bežnej premávke a naplno využiť jeho potenciál, lebo trojcifernú rýchlosť dosiahnete ani neviete ako.

zväčšiť obrázok S agregátom spolupracuje moderná 8-stupňová automatická prevodovka vlastnej produkcie. Okrem štandardného režimu je vybavená aj režimom S (Sport), ktorý drží motor vo vyšších otáčkach a preraďuje blízko červeného pola. Je vybavená aj sekvenčným radením, ktoré sa aktivuje posunutím voliča z polohy "D" smerom doľava alebo použitým "pádiel" pod volantom. S radiacou pákou sa vyššie stupne radia smerom dopredu a nižšie naopak dozadu, pri pádlach sa ľavým podraďuje a pravým odraďuje. Prevodovka radí hladko a celkom rýchlo, ale za automatickými a dvojspojkovými prevodovkami prémiových značiek stále trochu zaostáva. Pri vytočení motora do červených otáčok prevodovka sama odradí na vyšší stupeň, čo je nevýhoda napríklad pri vjazde do zákruty, kedy by som potreboval aby ho podržala. Preto treba v týchto situáciách citlivo sledovať otáčky, čím tomuto nechcenému kroku predídeme. Rovnako tak pri poklese rýchlosti sama podradí. Celkovo som bol s jej chodom spokojný a dobrú prácu odviedla aj pri ostrej športovej jazde. Komu by však nevyhovoval automat, má smolu. Na našom trhu sa obe motorizácie z ponuky dodávajú výhradne s automatickou prevodovkou. V okolitých krajinách si však môžete vybrať aj 6-stupňový manuál.

V nasledujúcej tabuľke uvádzam otáčky motora pri rôznych prevodových stupňoch a rýchlostiach podľa tachometra.

50 km/h 6. stupeň 1400 ot./min.
60 km/h 7. stupeň 1250 ot./min.
90 km/h 8. stupeň 1750 ot./min.
110 km/h 8. stupeň 2050 ot./min.
130 km/h 8. stupeň 2500 ot./min.

Genesis vďaka objemnému 3.8-litrovému agregátu aj napriek 65-litrovej nádrži nebude rekordérom v dojazde. Počas týždňa som s ním prešiel 682 km, ale na jednu nádrž to rozhodne nebolo. Priemerná spotreba mi vyšla 14,9 litra benzínu na 100 km, no musím sa priznať, že som ho vôbec nešetril. Na každej križovatke som si užíval mohutné zrýchlenie a dodržovať povolenú rýchlosť mi robilo veľký problém. Kľudnou jazdou sa však dá bez problémov jazdiť úspornejšie. Pri obvyklej 14 km dlhej rannej ceste do práce s kombináciou mimo mesto/mesto som dokázal zajazdiť so spotrebou 11 l/100 km, ale aj tesne pod hranicou 9 l/100 km v závislosti od hustoty premávky. Odskúšal som aj spotrebu na diaľnici na úseku Senec - Trnava s dodržiavaním maximálnej povolenej rýchlosti 110 km/h, kde mi palubný počítač zobrazil spotrebu 7,6 l/ 100 km. Na ďaľšom úseku Trnava - Trenčín, kde som si vynuloval palubný počítač a tempomat nastavil na "tachometrových" 140 km/h, spotreba narástla na 10,3 l / 100 km. Tu som však skúšal aj zrýchlenie vo vyšších rýchlostiach, kde rovnako nestráca dych a stačí iba trochu poštekliť plynový pedál a okamžite akceleruje do zakázaných rýchlostí, takže výsledok nie je celkom objektívny. Pri odchode z Jankovho Vŕšku som opäť vynuloval palubný počítač a na úseku Bánovce nad Bebravou - Trenčín a následnej diaľnici do Trnavy som dokázal zajazdiť za 8,7 l/ 100 km, po úseku Trnava - Senec s tachometrovou 120-tkou spotreba klesla až na 8,1 l/ 100 km čo je veľmi slušný výsledok. Takže suma sumárum, napriek objemnému a výkonnému motoru sa dá jazdiť aj celkom úsporne, len treba chcieť a to je pri takomto aute ťažšie ako sa môže zdať. Genesis je predsa určený na pôžitok z jazdy a nie aby trhal rekordy v rebríčkoch spotreby.

Podvozok
zväčšiť obrázok Prednú nápravu tvoria dve spodné ramená usporiadané do trojuholníka s tlmičovými vzperami McPherson a zadnú päťprvkové závesy. Na oboch nápravách sú použité odpružené vinuté pružiny a priečne skrutné stabilizátory. K prenosu vysokého výkonu na zadnú nápravu napomáha samosvorný diferenciál LSD, ktorý nechýba v štandardnej výbave.

Napriek tomu, že Genesis disponuje športovým podvozkom s tuhším naladením tlmičov, dokáže celkom príjemne filtrovať bežné nerovnosti na vozovke. Dušu z vás rozhodne nevytrasie, aj keď pri občasnom prejdení veľkých nerovností sa nepríjemnému prenosu nárazu do interiéru nevyhol a ľúbil si pri tom aj odskočiť. Na nekvalitnej vozovke s vyjazdenými koľajami treba vďaka veľkým a širokým 19" kolesám (vpredu 225/40 R 19 a vzadu 245/40 R 19) držať volant pevne v rukách. To však neznamená, že by Genesis na vozovke nesedel, naopak aj pri ostrej jazde vo vyšších rýchlostiach veľmi dobre sedí a drží smer. Výbornú stabilitu predurčuje aj rozloženie hmotnosti na jednotlivé nápravy 55:46.

zväčšiť obrázok Hrebeňové riadenie s tuho naladeným hydraulickým posilňovačom je presné ako sa na športové auto patrí. Rovnako ani na brzdy sa nemôžem sťažovať, sú dobre dávkovateľné a nevädnú ani pri častom brzdení. Veľkým pozitívom a prísľubom zábavy je vypínateľný stabilizačný systém ESP. Tu však treba dať pozor, lebo mohutný krútiaci moment 400 Nm prenášaný na zadné kolesá robí divy. Pri prudšej akcelerácii ide zadok veľmi rýchlo do šmyku. Ja som mal na Jankovom Vŕšku pred vypnutou stabilizáciou rešpekt a radšej som ju nechal zapnutú. Zapnuté ESP zasahuje včas a dá o sebe vedieť dosť citeľne, čo pri športovej jazde trochu spomaľuje. Na zadný náhon si proste treba zvyknúť a naučiť sa citlivejšie narábať s plynovým pedálom. Riadiť toto auto s vypnutou stabilizáciou na hrane si už vyžaduje väčšiu dávku odvahy a hlavne skúseností.

Bezpečnosť
Aj keď Genesis Coupe doteraz neabsolvoval európske testy bezpečnosti od spoločnosti Euro NCAP, nepredpokladám, že by v nich neobstál s výborným výsledkom. Vo výbave nechýbajú štandardné bezpečnostné systémy ako antiblokovací systém ABS s elektronickým rozdelovačom brzdnej sily EBD a stabilizačný systém ESP s protipreklzovým systémom TCS. O bezpečnosť posádky sa starajú čelné a bočné airbagy pre sedadlá vpredu a hlavové airbagy vpredu a vzadu. Samozrejmosťou sú aj úchyty Isofix pre detské sedačky na zadných sedadlách.


Obstarávacia cena (spracované dňa 24.09.2013)

Najnižšia cena:
Genesis Coupe 2.0 TCI Premium
31.490 €
Základná cena s danou motorizáciou a výbavou:
Genesis Coupe 3.8 GDI V6 Premium
33.490 €
Cena testovanej verzie vrátane príplatkov:
Genesis Coupe 3.8 GDI V6 Premium
33.490 €
Štandardná výbava Bezpečnosť a ochrana:
ABS + elektronický rozdeľovač brzdnej sily EBD, protipreklzový systém TCS, stabilizačný systém ESP, brzdový asistent HBA, zadný diferenciál so zvýšenou svornosťou LSD, airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy vpredu a vzadu, posilňovač riadenia, imobilizér, centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním a alarmom, bezklúčové otváranie a štartovanie, xenónové svetlomety s ostrekovačmi, predné a zadné parkovacie senzory, kotviace miesta ISOFIX pre uchytenie detskej sedačky na zadných sedadlách
Interiér:
el. ovládané predné okná, manuálne nastaviteľný kožený volant výškovo a pozdĺžne, kožené športové sedadlá, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, elektricky ovládané sedadlo vodiča, elektricky nastaviteľná bederná opierka vodiča, 4x hlavová opierka, sklopné zadné operadlá, volant s ovládaním rádia, automatická klimatizácia, palubný počítač, ukazovateľ vonkajšej teploty, multiinformačný displej, autorádio s CD a MP3 prehrávačom, externého zosilňovača a subwooferu, 8 reproduktorov, USB a AUX port, Bluetooth
Exteriér:
nárazníky a vonkajšie kľučky dverí vo farbe karosérie, el. nastaviteľné, vyhrievané a automaticky sklopné spätné zrkadlá vo farbe karosérie s ukazovateľmi smeru, hmlovky, LED svetlá s funkciou denného svietenia, zadné LED svetlá, 19" disky kolies z ľahkých zliatin, predné pneumatiky 225/40 R 19, zadné pneumatiky 245/40 R 19, zadný spojler, lak - metalíza
Výbava za príplatok k základnej cene: žiadna



Porovnanie s konkurenciou (spracované: 24.09.2013 z aktuálnych cenníkov, ceny vrátane DPH)

Hyundai Genesis Coupe Nissan 370Z Toyota GT86 Chevrolet Camaro
Značka a model Hyundai Genesis Coupe Nissan 370Z Toyota GT86 Chevrolet Camaro
Motor 3.8 GDI V6 3.7 V6 2.0 l Boxer D-4S 6.2 V8
Stupeň výbavy Premium Premium Premium SS
Zdvihový objem motora 3778 3696 1998 6162
Uloženie / počet valcov V/6 V/6 B/4 V/8
Preplňovanie nie nie nie nie
Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 255/6400 241/7000 147/7000 298/5900
Krútiaci moment (Nm) pri ot. (min-1) 400/5300 363/5200 205/6400 556/4300
Prevodovka 8-stupňová automatická 7-stupňová automatická 6-stupňová automatická 6-stupňová automatická
Pohon zadný zadný zadný zadný
Max. rýchlosť (km/hod) 260 250 210 250
Zrýchlenie z 0 na 100 km/hod (s) 5,9 5,6 8,2 5,4
Priemerná spotreba (l/100 km) 10,0 10,5 7,1 13,3
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1571 1538 1239 1795
Dĺžka (mm) 4630 4250 4240 4837
Šírka (mm) 1865 1845 1775 1917
Výška (mm) 1385 1315 1285 1360
Rázvor (mm) 2820 2550 2570 2852
Počet dverí/miest 2/4 2/2 2/4 2/4
Objem batožinového priestoru (l/VDA) 332 235 243 384
Záruka 5 rokov bez obmedzenia km 3 roky / 100.000 km 3 roky / 100.000 km 3 roky / 100.000 km
Cena modelu bez príplatkov (€) 33.490 45.600 33.590 41.990
Akčná cena (€) - - - -
Cena testovaného / porovnateľne vybaveného modelu (€) 33.490 45.600 34.190 42.790

Rozdiely vo výbave porovnateľne dovybaveného modelu oproti testovanému modelu:

  • Nissan 370Z
  • má navyše: elektricky ovládané sedadlo spolujazdca, dažďový senzor
    nemá: zadné sedadlá, alarm, samostmievajúce vnútorné spätné zrkadlo, predné a zadné parkovacie senzory

  • Toyota GT86
  • má navyše: kolenný airbag vodiča, dvojzónovú klimatizáciu
    nemá: alarm, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča s elektrickou bedernou opierkou, samostmievajúce vnútorné spätné zrkadlo, predné a zadné parkovacie senzory

  • Chevrolet Camaro
  • má navyše: elektricky nastaviteľné sedadlo spolujazdca, Head-up displej, parkovaciu kameru
    nemá: predné parkovacie senzory



    Záverečné hodnotenie

    Genesis Coupe je vďaka podarenému faceliftu a vynovenému interiéru ešte atraktívnejší. Kombináciou 347-koňového atmosférického benzínového 6-valca s objemom takmer štyri litre, zadného pohonu a vypínateľného stabilizačného systému ESP zaručuje poriadnu dávku zábavy. Aj keď nová 8-stupňová automatická prevodovka radila hladko a celkom rýchlo, priaznivcom pravej športovej jazdy by ulahodila skôr manuálna prevodovka. Tá sa však na našom trhu neponúka. Automat je za to ideálnym kompromisom na športové vyžitie a zároveň komfortnú jazdu v meste či na dlhších tratiach. A keď sa pozrieme na cenovku, za túto cenu budeme márne hľadať športové kupé s takto výkonným motorom.


    Fotogaléria

    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok


    Test: Hyundai i20 1.1 CRDi Comfort
    Test: Hyundai i20 1.2i Comfort
    Test: Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort
    Test: Hyundai i30 1.6 MPI Comfort
    Test: Hyundai i40 1.7 CRDi Premium
    Test: Hyundai Elantra 1.6i D-CVVT Style
    Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI Extreme
    Test: Hyundai i40 1.6 GDI Style
    Test: Hyundai ix20 1.4 CRDi Style 4x2
    Test: Hyundai ix35 1.6 GDI Style 4x2

    Dňa: 11.10.2013
    Redaktor: Jaroslav Čík
    Foto: Jaroslav Čík





    Tento článok nájdete na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
    http://www.aad.sk

    Adresa tohoto článku je:
    http://www.aad.sk/sections.php?op=viewarticle&artid=1159