PIAGGIO Porter
Všetky údaje v tejto sekcii sú platné len v čase konania tlačovej konferencie TS MOTORY, s.r.o. v Martine 30. apríla 2002 !!
História tohto výrobcu začala v roku 1884, keď Enrico a jeho syn Rinaldo Piaggio založili spoločnosť Societr Piaggio s úmyslom vyvíjať aktivity v lodiarskom priemysle. Začiatkom 20. storočia sa začali venovať aeronautike, obklopili sa prvotriednymi technikami a výsledkom bola v roku 1937 výroba motorov a lietadiel. O vysokej úrovni svedčí 21 svetových uznaní.
Po 2. svetovej vojne sa Enrico Piaggio rozhodol venovať vývoju a výrobe ľahko dostupných dopravných prostriedkov pre obyvateľstvo vojnou zničenej krajiny. Výsledkom bol v roku 1956 vyrobený už miliónty skúter Vespa. Aby pomohol rozbehnúť obchodné aktivity živnostníkov vo vojne zničenom Taliansku, začal v roku 1948 vyrábať úžitkovú trojkolku APE. Vývoju a výrobe trojkoliek a celosvetovo uznávaných skútrov sa spoločnosť úspešne venuje dodnes.
Od 80-tych rokov sa začala priemyselná skupina Piaggio venovať aj vývoju a výrobe menšieho nákladného štvorkolesového automobilu PIAGGIO Porter. Na vývoji spolupracoval japonský výrobca vozidiel DAIHATSU. Výsledkom bol kompaktný nákladný automobil kategórie N1. Vozidlo PIAGGIO Porter prešlo do dnešných dní mnohými inováciami a modernizáciami. V dnešnej dobe spoločnosť ponúka zákazníkom až 50 rôznych úžitkových prevedení tohto vozidla, stále pod názvom PIAGGIO Porter (valník, sklápač, van 2-miestny, van 4-miestny, vozidlo zimnej údržby, chladiarenské vozidlo, vozidlo s vysokozdvižnou hydraulickou plošinou, vozidlo na zvoz komunálneho odpadu, vozidlo na čistenie komunikácií, atď.) Všetky prevedenia je možné vybaviť aj pohonom všetkých štyroch kolies.
Vozidlá PIAGGIO Porter sú charakteristické malými vonkajšími rozmermi a neočakávane veľkým vnútorným a ložným priestorom. Na identickom podvozku a s identickou kabínou je vyrábaná široká škála rôznych špeciálnych a štandardných prevedení. Vozidlá sú ďalej charakteristické svojou jednoduchosťou, vysokou spoľahlivosťou a veľmi nízkymi prevádzkovými nákladmi.
Stránka v rekonštrukcii!
Cenníky poskytol výhradný importér: TS MOTORY s.r.o., Pribinova 6, 036 01 Martin, tel: 043/ 423 7692
BENZÍN 1300 16 V - EURO III |
CENA BEZ DPH |
Van 2-miestny, objem ložného priestoru 3,0 m3, užitočná hmotnosť 635 kg |
349 990 |
Valník 2-miestny, ložný priestor 1,98 x 1,33 m, užitočná hmotnosť 765 kg |
344 800 |
Podvozok 2-miestny, určený na dostavbu, užitočná hmotnosť 820 kg |
341 500 |
Combi 4- miestne, presklenné, obj.lož.pr. 1,4 m3, užitočná hmotnosť 610 kg |
369 900 |
Vyklápač 2-miestny, ložný priestor 1,98 x 1,33 m, užitočná hmotnosť 760 kg |
374 000 |
Predĺžený valník 2-miestny, lož. pr. 2,325 x 1,4 m, užitočná hmotnosť 680 kg |
354 800 |
BENZÍN 1300 16V - EURO III - pohon 4x4 |
CENA BEZ DPH |
Van 2-miestny, objem ložného priestoru 3,0 m3, užitočná hmotnosť 635 kg |
511 890 |
Valník 2-miestny, ložný priestor 1,98 x 1,33 m, užitočná hmotnosť 765 kg |
498 400 |
Podvozok 2-miestny, určený na dostavbu, užitočná hmotnosť 820 kg |
495 100 |
Combi 4- miestne, presklenné, obj.lož.pr. 1,4 m3, užitočná hmotnosť 610 kg |
531 800 |
Vyklápač 2-miestny, ložný priestor 1,98 x 1,33 m, užitočná hmotnosť 760 kg |
527 600 |
Predĺžený valn ík 2-miestny, lož. pr. 2,325 x 1,4 m, užitočná hmotnosť 680 kg |
508 400 |
DIESEL 1400 - EURO III |
CENA BEZ DPH |
Van 2-miestny, objem ložného priestoru 3,0 m3, užitočná hmotnosť 635 kg |
349 500 |
Valník 2-miestny, ložný priestor 1,98 x 1,33 m, užitočná hmotnosť 765 kg |
344 800 |
Podvozok 2-miestny, určený na dostavbu, užitočná hmotnosť 820 kg |
341 500 |
Combi 4- miestne, presklenné, obj.lož.pr. 1,4 m3, užitočná hmotnosť 610 kg |
374 900 |
Vyklápač 2-miestny, ložný priestor 1,98 x 1,33 m, užitočná hmotnosť 760 kg |
374 400 |
Predĺžený valník 2-miestny, lož. pr. 2,325 x 1,4 m, užitočná hmotnosť 680 kg |
354 800 |
Cenník je platný od 01.02.2002.
Model |
PIAGGIO
Porter VAN |
SEAT INCA
VAN |
Renault Kangoo
Express VAN |
Citroen Berlingo
Furgon |
Cena základného modelu s DPH |
430 488 |
378 900 |
393 477 |
431 853 |
Cena základného modelu bez DPH |
349 990 |
308 049 |
319 900 |
351 100 |
Motor |
Daihatsu 16V |
Seat MPi 1.4i |
Renault 1.2 |
Citroen 1.4i |
Objem motora [cm3] |
1269 |
1391 |
1149 |
1360 |
Výkon motora [kW] |
48 |
44 |
43 |
55 |
Spotreba [l /100km] |
7,0 - 7,8 |
6,8 - 10,1 |
6,1 - 8,3 |
5,9 - 9,5 |
Užitočná hmotnosť [kg] |
635 |
625 |
625 |
600 |
Objem ložného priestoru [m 3] |
3,0 |
2,9 |
3,0 |
3,0 |
Max. rýchlosť [km / hod] |
135 |
142 |
136 |
145 |
Výbava |
Ľavé bočné posuvné dvere |
Š |
- |
13 008 |
12 685 |
Pravé bočné posuvné dvere |
Š |
- |
13 008 |
Š |
Zad. stierač s ostrekovačom + vyhriev. |
Š |
1 010 |
9 431 |
16 000 |
Prapážka od ložného priestoru |
Š |
Š |
Š |
Š |
Presklené zadné dvere |
Š |
Š |
9 431 |
Š |
Reproduktory |
Š |
Š |
- |
- |
Anténa |
Š |
Š |
- |
Š |
Cena bez DPH s vypísanou výbavou |
349 990 |
309 059 |
364 778 |
379 785 |
Cena náhradných dielov s DPH |
predný blatník |
|
6 334 |
3 229 |
4 370 |
predný reflektor |
|
5 879 |
5 042 |
3 542 |
predný nárazník |
|
6 819 |
6 150 |
7 324 |
predná kapota |
|
11 606 |
8 462 |
9 629 |
zadné koncové svetlo |
|
2 777 |
2 895 |
1 439 |
zadný nárazník |
|
5 779 |
7 528 |
7 033 |
olejový filter |
|
491 |
387 |
208 |
vložka vzduchového filt ra |
|
842 |
434 |
632 |
Stránka v rekonštrukcii!
|
|