Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

Sociálne siete
 

testy
Test: Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI COD Ambition (07/2014)  Vytlačiť stránku
redaktor: v.ptáček, 08.08.2014;

Na kompletné otestovanie modelového radu A3 vo všetkých verziách nám chýbal len kabriolet, to už ale neplatí, keďže sme mali možnosť sa v ňom týždeň voziť. Cabrio poháňal benzínový motor 1.4 TFSI (110 kW) so systémom COD, ktorý pri malom zaťažení deaktivuje dva valce motora. Prevodovka bola S tronic a výbavový stupeň Ambition.

testoval Václav Ptáček




A3-ka sťahuje strechu

Prvá generácia najmenšieho kabrioletu od Audi bola v ponuke od roku 2008. Minulý rok bola predstavená druhá generácia na frankfurtskom autosalóne. Na Slovensku je v ponuke od februára tohto roka. Cabriolet sa taktiež vyrába v maďarskom závode v Györi ako A3 Limousine.

Exteriér

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok Najvýraznejšia zmena voči 1.generácii na prvý pohľad je v zadnej časti, ktorá je viac pretiahnutá ako u predchodcu, ktorý mal zadnú časť za sedadlami kratšiu. Súčasný model vychádza zo sedanu, čo mu veľmi prospelo, vyzerá elegantnejšie. Predchodca vychádzal z koncepcie hatchbacku. 2. generácia narástla okrem výšky vo všetkých smeroch: dĺžka 4421 mm (+183), šírka 1793 mm (+28), výška 1409 mm (-15) a rázvor 2595 mm (+17). Hmotnostne schudol kabriolet voči predchodcovi okolo 60 kg napriek väčším rozmerom, samotná karoséria je ľahšia o 30 kg.

zväčšiť obrázok Predná časť je totožná s poslednou generáciou A3-ky, kde dominuje jednodielna maska chladiča a LED denné svietenie svetlometov (testovaný model mal bi-xenóny). Na bočných stranách vozidla zaujmú dve hrany. Horná (Tornadolinie) spája predné svetlomety so zadnými. Dolná (Dynamic Line) sa tiahne v spodnej časti nad prahmi. Zadná časť je obzvlášť podarená. Zhora je ukončená decentným spojlerom, do šírky sú pretiahnuté svetlá s LED diódami. Nárazník je vystúpený a sú v ňom odrazové svetlá. Dizajn je super. Čierna strecha z tkaniny je v kontraste s bielym lakom karosérie vozidla. Skladacia strecha je plne automatická.

Interiér

zväčšiť obrázok Kabriolet má príplatkový bezkľúčový vstup, čiže netreba vyťahovať kľuč, ale len chytiť kľučku vozidla, aby sa otvorili dvere. Pri sadnutí na predné sedadlá sa interiér nelíši od ostatných prevedení A3-ky. Športové sedadlá sú nastaviteľné manuálne a majú aj možnosť naklonenia sedáka a pretiahnutia podpory na stehná. Kožený športový volant má funkciu radenia pod volantom. Drží sa dobre. Multifunkčné ovládanie palubného počítača, rádia, hlasitosti zvuku a Bluetooth je pohodlné. Veľký farebný palubný počítač medzi rýchlomerom a otáčkomerom je prehľadný. V strede palubnej dosky je výsuvný 5,8-palcový displej. Grafika je slušná a to, že sa dá aj zasúvať, ak ho nepotrebujem, je praktické. V strede palubnej dosky sa pod výduchmi nachádza pás tlačidiel (drive select, režim Start-Stop, parkovací asistent, výstražné svetlá, vypnutie ESC a vysúvanie/zasúvanie displeja). Pod ním je ovládanie klimatizácie a kúrenia resp. ventilácie. Priestor interiéru je prehľadný a nenachádza sa tu zbytočne veľa tlačidiel. V schránke pred spolujazdcom je CD mechanika a čítačka kariet.

zväčšiť obrázok Priestor na odloženie menších vecí a na dva nápoje je pred voliacou pákou prevodovky. Samotná voliaca páka v kombinácii koža s hliníkovými prvkami sa drží fajn. Za ňou sa nachádza zoskupenie tlačidiel MMI ovládania. Ovládateľnosť je nenáročná a cez zobrazovanie na displeji sa dá rýchlo naučiť, čo treba stlačiť. Pod MMI sú tlačidlá elektromechanickej parkovacej brzdy, asistenta rozjazdu a ovládanie strechy. Štartovanie a vypínanie motora je pomocou tlačidla na ľavej strane od voliacej páky. Na pravo od voliacej páky je ovládač rádiopríjímača, ktorý je trošku od ruky. To isté sa dá nastavovať aj na volante, čiže tým sa tento malý nedostatok odstránil. V nastaviteľnej lakťovej opierke je prípojka na Audi music interface. Bohužiaľ, na pripojenie ďalších zariadení treba špeciálny kábel a ten sa v aute nenachádzal. Myslím, že toto pripájanie cez kábel by už mohli v Audi konečne nahradiť jednoduchým výstupom na USB.

zväčšiť obrázok Prístup k zadným sedadlám je pohodlný. Predné sedadlá sa po odsunutí vrátia do pôvodnej prednastavenej polohy. Vzadu je miesto pre dve osoby a priestoru je celkom dosť. Samozrejme záleží na nastavení predných sedadiel a od výšky osôb. Priemerné postavy zvládnu cestovanie vzadu v pohode. Medzi sedadlami je odkladací priestor na nápoje. Po bokoch je vybratie pre lakeť a pohodlná opierka. Nakoľko toho priestoru vzadu nie je na rozdávanie, tak tvrdý plast (so sieťkou) na predných sedadlách len zhoršuje pohodlie cestujúcich vzadu, ktorí si tam nemôžu bezbolestne oprieť kolená. Sedadlá sú sklopné v pomere 50:50 a dajú sa sklopiť odisťovacími páčkami z batožinového priestoru. Po sklopení sedadiel vznikne otvor na prepravu dlhých predmetov.

zväčšiť obrázok Otvor do batožinového priestoru je pomerne slušný. Objem je 320 litrov pri natiahnutej streche. Pri stiahnutej streche mechanizmus zasahuje do batožinového priestoru a tak je menší. Ak je strecha natiahnutá, tak sa dá priestor zväčšiť zdvihnutím variabilnej krycej vane. Pre dve osoby je batožinový priestor dostačujúci. Veterná clona nemá zvlášť svoje miesto na odkladanie v batožinovom priestore, ako to bolo napr. u VW Beetle Cabriolet. Tu sa len vkladá do tašky. Ak by niekto čakal, že ku kabrioletu je logicky táto clona v sériovej výbave, tak sa mýli a musí si za ňu priplatiť 360 €.


Motor a prevodovka

zväčšiť obrázok Cabrio poháňal štvorvalcový radový benzínový motor s priamym vstrekovaním paliva a prepĺňaným výfukovým turbodúchadlom. Objem motora je 1395 cm3, výkon 110 kW (150 koní) pri 5000 - 6000 ot./min. a max. krútiaci moment 250 Nm pri 1500 - 3500 ot./min. Vybavený je systémom COD (cylinder on demand). Motor pri nízkom a strednom zaťažení, ako aj pri dobiehaní vozidla zotrvačnosťou deaktivuje druhý a tretí valec motora, čím sa zvyšuje jeho účinnosť. Reálne som sa presvedčil, že k vypínaniu 2 valcov dochádza dosť často. Vodič je na to upozornený na palubnom počítači, kde je zobrazený 2-valcový režim. Pocitovo a ani sluchom som nespozoroval, kedy dochádza k vypínaniu valcov.

Ovládanie sa uskutočňuje pomocou axiálne posuvných púzdier na vačkových hriadeľoch, ktoré majú dva rozličné profily vačiek. Keď ich elektromagnetický aktuátor posunie na vačkovom hriadeli, nad nasávacími a výfukovými ventilmi druhého a tretieho valca rotujú tzv. nulové vačky. Tieto vačky kruhového profilu neotvárajú ventily, ktoré ventilové pružiny udržiavajú zatvorené, súčasne sa v príslušných valcoch deaktivuje vstrekovanie paliva. Aktívne valce 1 a 4 naproti tomu pracujú so zvýšenou účinnosťou, lebo sa prevádzkové body podsunú smerom k vyššiemu zaťaženiu. Pri intenzívnom stlačení pedála akcelerátora sa nulové vačky odsunú nabok a pôvodné vačky opäť aktivujú vypnuté valce. Proces prepínania trvá od 13 do 36 milisekúnd (podľa otáčok), korekcie vstrekovaním a škrtiacou klapkou ho zmäkčujú. Celý systém je najlepšie vidieť na tomto videu.

zväčšiť obrázok 7-stupňová dvojspojková automatická prevodovka S-tronic, opäť spoľahlivo plnila svoju funkciu a nemám čo kritizovať. Vodič si volí medzi režimami: D – bežná jazda, S – športová jazda, kedy preraďuje prevodovka neskôr na vyšší prevodový stupeň a M – vodič si radí sám na voliacej páke alebo pádlami pod volantom. Vtedy rozhoduje o preradení vodič a môže si užiť najviac zábavy. Prevodovka radí pekne bez zaváhaní. V režime D mala tendenciu radiť čo najskôr najvyšší stupeň.

Praktickým pomocníkom je asistent rozjazdu. Pri jazde plným mestom, kedy som sa s vozidlom posúval vždy len o kúsok, som ho ocenil. Pri aktivovanom asistente rozjazdu sa pri zabrzdení automaticky aktivuje parkovacia brzda a tým pádom netreba stáť na brzdovom pedáli a oslňovať vodiča stojaceho za mnou. Pri rozjazde stačí stlačiť plynový pedál a vozidlo sa automaticky odbrzdí.

Aj keď je kabriolet určený skôr na pohodovú jazdu a užívanie si priestoru bez strechy, tak motor pod kapotou má záťah slušný. Výkon je bohato dostačujúci na dynamickú jazdu a dá sa s ním aj športovejšie vyžiť. Samozrejme sa to potom hneď odzrkadlí na spotrebe, ktorá letí prudko nahor.

Tabuľkové hodnoty spotreby (l/100 km) udávané výrobcom sú: mesto – 6,0; mimo – 4,3 a kombinovaná – 4,9. Šetriť palivo a znižovať CO2 sa snaží systém Start-Stop.

Podvozok a jazda

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok Predná náprava je tvorená tlmičovými vzperami McPherson so spodnými trojuholníkovými ramenami a priečnym skrutným stabilizátorom. Zadná náprava je štvorprvková, doplnená priečnym skrutným stabilizátorom. Vinuté pružiny a tlmiče sú oddelene.

Kabriolet má systém jazdnej regulácie Audi drive select. Systém ovplyvňuje posilovač riadenia, charakteristiku pedála akcelerátora a reakcie preraďovania prevodových stupňov automatickej prevodovky v závislosti od zvoleného režimu. Ovláda sa tlačidlom na stredovej konzole alebo cez MMI ovládanie. Na výber je päť režimov: comfort (komfortné nastavenie – dlhé jazdy na diaľnici), auto (bežné jazdenie), dynamic (športový spôsob jazdy), individual (samostatný výber nastavenia) a efficiency (zameraný na spotrebu paliva). Športový podvozok je znížený oproti klasickému o 15 mm. Odpruženie filtruje nerovnosti pomerne komfortne.

Rýchlosť jazdy bez strechy je individuálna záležitosť. Mne vyhovovala jazda do 80 km/h, kedy som sa cítil vo vozidle ešte komfortne, potom mi už začalo vadiť prúdenie vzduchu a zvyšuje sa aj aerodynamický hluk. Kolegovia si pochvaľovali aj jazdu pri 100 km/h. Veľmi užitočná pomôcka je protiveterná clona, ktorá robí citeľný rozdiel komfortu (vírenie vzduchu) počas jazdy. Manipulácia s ňou je jednoduchá aj bez predchádzajúceho naštudovania. Pri namontovaní clony sa stáva z vozidla dvojmiestne, kde na zadných sedadlách vznikne úložný priestor. Pri jazde po diaľnici s natiahnutou strechou nebol nepríjemne zvýšený hluk v interiéri.

zväčšiť obrázok Stiahnutie strechy trvá 18 s (video) a vytiahnutie o trošku viac (video). Treba pri tom držať celú dobu tlačidlo, ktoré je poruke na stredovej konzole. Šikovnejšie by bolo len stlačiť tlačidlo a celý proces by prebehol samostatne. Manipulovať so strechou sa dá až do rýchlosti vozidla 50 km/h. Pri prekročení rýchlosti sa postup zastaví. Prijal by som výstižnejšie upozornenie na ukončenie procesu sťahovania alebo vyťahovania strechy. Jediné, kde sa to zobrazuje je na displeji palubného počítača zobrazením vozidla so sťahovaním strechy. Po dokončení procesu obrázok zmizne a nezaznie ani zvukový signál. Pri sťahovaní strechy sa vypne klimatizácia, pri opätovnom zatvorení strechy sa klimatizácia zase zapne. Strecha s hydraulickým pohonom váži približne 50 kg.

Možnosť otestovať nepriepustnosť a tesnosť strechy mi počasie doprialo dostatočne, nakoľko sa nad autom prehnalo niekoľko silných prehánok, ale strecha to zvládla. Akurát treba myslieť na to, že po daždi nie je vhodné v krátkej dobe, kým nepreschne strecha, ju skladať, lebo pri skladaní strechy voda nakvapká do interiéru.

V plátennej streche je zadné úzke sklenené okno vyhrievané. Zhoršený výhľad je vpravo šikmo smerom dozadu cez široký C-stĺpik strechy, treba na to myslieť pri preraďovaní sa z pruhu do pruhu. Prijal by som širšie tienitka proti slnku pred vodičom a spolujazdcom.

Pomoc pri parkovaní zabezpečoval parkovací akustický systém (senzory na prednom a zadnom nárazníku). Na vzdialenosť od prekážky upozorňoval zvukovým signálom a zobrazovaním na výsuvnom displeji. Asistent diaľkových svetiel som nemal možnosť vyskúšať, ale pri testovaní v iných modeloch Audi pracoval spoľahlivo. Pri protiidúcom vozidle sa automaticky prepli z diaľkových na tlmené svetlá.

Ako je už zvykom v celej škále modelov Audi nahradzuje klasickú parkovaciu ručnú brzdu elektromechanická parkovacia brzda. Vzniká tým viac priestoru na strednej konzole a zabrzdiť stačí len stlačením tlačidla. Odbrzdenie vozidla nastáva automaticky pri rozbiehaní, treba mať zapnutý bezpečnostný pás. Pri nezapnutom páse treba odbrzdiť ručne.

Taká drobnosť ako je jedno tlačidlo na sťahovanie/vyťahovanie všetkých okien poteší. Ďalším komfortným prvkom je tempomat. Na samostatnej páčke je jeho ovládanie jednoduché a intuitívne.

Bezpečnosť

zväčšiť obrázok Bezpečnostné prvky, ktoré sa starajú o bezpečnosť sú: ABS, EBV, EDS, ASR, ESC, brzdový asistent, airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy vpredu, kolenný airbag na strane vodiča, Audi pre sense basic - preventívne opatrenie pred hroziacim nebezpečenstvom, ukotvenie detskej sedačky ISOFIX so systémom Top Tether s deaktivátorom airbagu, monitorovací systém – odporúčanie prestávky v jazde a pri kabriolete veľmi potrebný aktívny systém ochrany pri prevrátení vozidla. V priebehu milisekundy sa za hlavovými opierkami zadných sedadiel vysunú dva vystužovacie ochranné oblúky. Spolu s vystuženým rámom čelného skla a napínačmi pásov chránia posádku pri prevrátení kabrioletu. Systém je funkčný aj pri natiahnutej streche.

Obstarávacia cena (spracované dňa 29.7.2014 z aktuálneho cenníka, ceny s DPH)

Základná cena modelu:
A3 Cabriolet 1.4 TFSI Attraction
(92 kW, 6-st. man.)
30.130 €
Cena testovanej verzie bez príplatkov:
A3 Cabriolet 1.4 TFSI COD Ambition
(110 kW, S tronic)
35.020 €
Cena testovanej verzie vrátane príplatkov:
A3 Cabriolet 1.4 TFSI COD Ambition
45.567 €
Štandardná výbava: Bezpečnosť a ochrana:
ABS; EBV; EDS; ASR; ESC; brzdový asistent; Audi pre sense basic; airbag vodiča a spolujazdca; bočné airbagy vpredu; kolenný airbag na strane vodiča; elektronický imobilizér; centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním; ukotvenie detskej sedačky ISO FIX; Audi hold assist - asistent rozbehu pri stúpaní; kontrola tlaku v pneumatikách; monitorovací systém - odporúčanie prestávky v jazde
Interiér:
elektrické ovládanie okien; stĺpik volantu nastaviteľný vo dvoch smeroch; športový kožený volant 3-ramenný; elektromechanická parkovacia brzda; elektromechanické servoriadenia; športové sedadlá vpredu, manuálne výškovo nastaviteľné; operadlo zadných sedadiel delené a sklápateľné; manuálna klimatizácia; palubný počítač s farebným displejom; Start-Stop systém
Exteriér:
spätné zrkadlá elektricky nastaviteľné a vyhrievané, kryty lakované vo farbe karosérie; determálne sklá; hmlové svetlá; tretie brzdové svetlo; svetelný a dažďový senzor; Audi drive select - nastavenie jazdnej charakteristiky
Výbava za príplatok k základnej cene: • alarm s ochranou proti odtiahnutiu = 450,00 €
• Audi Sound System - 10 aktívnych reproduktorov, 6-kanál. zosilňovač, celkový výkon 180 W = 287,00 €
• asistent diaľkových svetiel = 152,00 €
• bi-xenónové svetlomety s ostrekovačmi = 1091,00 €
• Connectivity-Paket (Audi music interface, Bluetooth rozhranie a Audiostreaming, čítačka na SD karty, príprava pre navigáciu) = 642,00 €
• disky z ľahkých zliatin 8J x 18, 9-lúčové, Audi exclusive = 1237,00 €
• komfortný kľúč = 439,00 €
• MMI Rádio (výsuvný 5,8˝ displej, samostatné MMI-ovládanie a Car-menu, CD-mechanika, čítačka kariet, podporuje MP3 a WMA, prípojka AUX-IN = 478,00 €
• parkovací systém plus so selektívnym zobrazením - akustický parkovací systém vzadu a vpredu = 878,00 €
• poťahy sedadiel v koži Milano = 1856,00 €
• predĺžená záruka 2+3 do 150.000 km = 467,00 €
• stredová opierka rúk vpredu = 157,00 €
• sústava úložných prvkov v interiéri a batožinovom priestore = 192,00 €
• vnútorné spätné zrkadlo s autom. clonou = 135,00 €
• tempomat = 304,00 €
• vak na dlhé predmety = 84,00 €
• multifunkčný športový kožený volant 3-ramenný s funkciou radenia = 315,00 €
• vonk. spätné zrkadlá el. skláp., na strane vodiča s autom. clonou = 291,00 €
• Windschott = 360,00 €
• lak - gletscherweiss metal = 732,00 €

Porovnanie s konkurenciou (spracované dňa 30.7.2014 z aktuálnych cenníkov, ceny s DPH, porovnávané modely sú v sériových výbavách)

Hlavný prémiový konkurenti BMW a Mercedes nemajú v tejto triede v ponuke verziu kabriolet. Na chystané BMW rady 2 Cabrio si treba počkať. A tak pre zaujímavosť som do porovnávačky dal Mini Cooper S Cabrio a Opel Cascada.

Značka a model Audi A3 Cabriolet Mini Cooper S Cabrio Opel Cascada
Motor 1.4 TFSI COD 1.6 1.6 TURBO SIDI
Palivo benzín benzín benzín
Stupeň výbavy Ambition - Cosmo
Zdvihový objem motora 1395 1598 1598
Uloženie / počet valcov R/4 R/4 R/4
Preplňovanie áno áno áno
Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 110/5000-6000 135/5500 125/6000
Krútiaci moment (Nm) pri ot. (min-1) 250/1500-3500 240/1600-5000 260/1650-3200
Prevodovka 7-stupňová dvojspojková 6-stupňová automatická * 6-stupňová automatická
Pohon predný predný predný
Max. rýchlosť (km/hod) 222 220 217
Zrýchlenie z 0 na 100 km/hod (s) 8,9 7,6 9,9
Priemerná spotreba (l/100 km) 4,9 6,6 7,2
Emisie CO2 (g/km) 114 153 168
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1380 1255 1698
Dĺžka (mm) 4421 3729 4696
Šírka (mm) 1793 1683 1839
Výška (mm) 1409 1414 1443
Rázvor (mm) 2595 2467 2695
Počet dverí/miest 2/4 2/4 2/4
Objem batožinového priestoru (l/VDA) 320 125 380
Záruka 3 roky / 90 000 km 2 roky / bez obmedzenia km 5 rokov / 150 000 km **
Cena modelu bez príplatkov (€) 35.020 30.168 26.990
* - za príplatok 1568 €

** - na motor, prevodovku a rozvodovku

Rozdiely vo výbave sériovo vybavených modelov (len orientačné):

  • Mini Cooper S Cabrio
  • má naviac: parkovacie senzory vzadu s akustickým výstražným systémom, 6 reproduktorov (Audi má 4), bezkľúčové štartovanie vozidla
    nemá: kolenný airbag na strane vodiča, elektromechanická parkovacia brzda, asistent rozjazdu do kopca, palubný počítač, svetelný a dažďový senzor, hmlové svetlá, 17-palcové disky (má 16-palcové), športový podvozok, systém cylinder on demand (COD)

  • Opel Cascada
  • má naviac: automatická dvojzónová klimatizácia, stredová opierka rúk vpredu, 6 reproduktorov (Audi má 4), parkovací asisitent - senzory vzadu, tempomat, multifunkčný volant, diaľkové otváranie strechy, 18-palcové disky (Audi má 17-palcové)
    nemá: kolenný airbag na strane vodiča, svetelný a dažďový senzor, systém cylinder on demand (COD)


    Záverečné hodnotenie

    Letnú náladu mi kabriolet určite vylepšil. Počasie síce počas testovacieho týždňa nemalo celkom pochopenie pre jazdu so stiahnutou strechou, ale aj tak som si to užil. Dizajn bieleho kabrioletu je športovo elegantný v kontraste s čiernou plátenou strechou a 9-lúčovými diskami vyzerá pekne. Zmeny vzhľadu hlavne v zadnej časti prospeli a vyzerá teraz lepšie. Zadný previs je dlhší voči prvej generácii, ktorá ho mala skrátený.
    A3-ka Cabrio odvezie v pohode štyri dospelé osoby. Priestoru je primerane aj na zadných sedadlách a nemôžeme hovoriť len o výslovne núdzovke pre malé deti. Samozrejme, batožinový priestor nie je na rozdávanie, ale rozumne sa tam dá pobaliť.
    Jednoducho zariadený interiér novej generácie A3-ky bez zbytočného množstva tlačidiel vyzdvihujem. Z precízneho a presného cvakania otočných ovládačov je cítiť prémiovosť. To platí aj o použitých materiáloch a kvalite spracovania jednotlivých dielov. Zoznam príplatkovej výbavy je bohatý, ale treba myslieť na to, že to niečo stojí a nie málo.
    Z čoho môže Audi ťažiť je fakt, že hlavný prémiový konkurenti BMW a Mercedes v tejto triede konkurenta nemajú.


    Fotogaléria

    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok


    Ďalšie testy AUDI:
    Test Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD Attraction
    Test Audi A3 Sportback 1.8 TFSI Style Ambition
    Test Audi A3 1.4 TFSI Style Ambition
    Test Audi A1 Sportback 1.4 TFSI Ambition
    Test Audi A4 2.0 TDI Prestige
    Test Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro
    Test Audi Q3 2.0 TDI Quattro
    Test Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Test Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro
    Test Audi A1 1.6 TDI Ambition

    Dňa: 8.8.2014
    Redaktor: Ing. Václav Ptáček
    Foto: Ing. Václav Ptáček

      

    [ Späť na Test | Zoznam sekcií ]