Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Download

Sociálne siete
 

testy
Test: Hyundai Ioniq Hybrid 1.6 HEV Style (09/2017)  Vytlačiť stránku
redaktor: j.čík, 29.09.2017;

Čoraz viac ľudí si v poslednom čase láme hlavu aký typ motora si do svojho nového auta vybrať. Úspornejší, ale menej "voňavý" a hlučnejší diesel alebo tichší, ale prevádzkou menej ekonomický benzín? A čo takto skúsiť tretiu cestu? Týždeň sme testovali Ioniq v hybridnej verzii, kombinujúci pohon benzínového agregátu a asistujúceho elektromotora.

testoval Jaroslav Čík




Ticho a pokoj na palube

Kórejský výrobca takto pred rokom uviedol na trh svoj inovatívny model Ioniq. Spočiatku v dvoch prevedeniach, hybridnej verzii HEV a čisto elektrickej bez benzínového agregátu EV, ktorú nedávno doplnila posledná tretia, Plug-in hybridná verzia PHEV. Tá vychádza z hybridného modelu, ale jej výhodou je možnosť nabíjania z elektrickej siete a tým pádom možné širšie využitie na čisto elektrický pohon s väčším dojazdom. My sa však najprv pozrieme na "obyčajný" hybrid.

Exteriér
Hyundai ukázal, že čisto hybridný model nemusí za každú cenu vyzerať ako zo sci-fi filmu. Napriek uhladenejším tvarom takmer 4,5 metrov dlhého liftbacku, ktorý vďaka klesajúcej streche trochu pripomína kupé, však aj tak nechýba jemne futuristický vzhľad. Ako celok pôsobí veľmi príťažlivo a navonok vôbec neprezrádza ukryté batérie vnútri, takže nebudete v premávke pôsobiť ako exot. Nepochybným dôkazom je aj prestížne ocenenie dizajnu 2016 Red Dot Award v kategórii vozidiel, ktoré si Hyundai za tento počin odniesol. Na vývoji ruka v ruke spolupracovali konštruktéri s dizajnérmi aby sa tvary a funkcie vyvíjali súbežne. Na karosérii tak nechýbajú rôzne funkčné a inteligentné aerodynamické prvky, ktoré prispievajú k vynikajúcemu koeficientu aerodynamického odporu iba 0,24, zhodnému s najnovšou, v poradí už štvrtou, generáciou kráľovnej hybridov, Toyoty Prius.

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

Prednej časti Ioniqu nechýba na pohľad tradičná šesťuholníková maska chladiča bez zvýrazneného orámovania. Spolu s verziou Plug-in ale maska disponuje aktívnymi klapkami, ktoré sa nastavujú do troch polôh podľa momentálnej potreby množstva chladiaceho vzduchu. Predná kapota a taktiež dvere batožinového priestoru sú vyrobené z hliníka, čo prinieslo úsporu hmotnosti oproti tradičným oceľovým dielom 12,4 kg. Zaujímavým prvkom sú vertikálne umiestnené denné svetlá tvorené siedmymi samostatne uloženými LED-kami v profile písmena C v nárazníku. Každá z troch verzií modelu má ale vďaka špecifickým detailom svoju vlastnú identitu a dajú sa tak navzájom odlíšiť. Hybrid dostal, síce výkonné, ale "len" bi-xenónové projekčné reflektory, lemované obrysovými svetlami z LED, rovnako v profile písmena C. Plug-in hybrid spoznáte vďaka modernejším reflektorom s LED stretávacími svetlami a samozrejme vďaka klapke elektrickej zásuvky na nabíjanie na ľavom prednom blatníku. Individuálny charakter dotvára aj efektný kontrastný farebný pás v spodnej časti oboch nárazníkov. Pri hybride a plugine v modrej farbe, pri čisto elektrickej verzii v kontrastnej medenej (pri niektorých odtieňoch laku v striebornej). A pretože verzia Electric nemá spaľovací motor, nepotrebuje chladič a namiesto masky chladiča má iba modelovanú plochu s logom lakovanú v sivej farbe.

LED-ky nechýbajú ani v koncových svetlách (v nižšej výbave Comfort však nie), ktoré vzájomne spája integrovaný spojler s tretím brzdovým svetlom. Presklenie pokračujúce aj pod ním trochu opticky znižuje inak vysoký zadok. Piate dvere tradične zdobí chrómované logo značky, pod ktorým je umiestnená parkovacia kamera. A čo farba? Metalická biela z môjho pohľadu Ioniqu veľmi sekne, no na výber máte aj ďalších 7 odtieňov metalických lakov.

Interiér
Po usadnutí do priestrannej kabíny ma privítal veľmi elegantný a prémiovo pôsobiaci interiér. Prekvapenie sa však nekoná, po vysoko nastavenej latke pri najnovšej generácii i30 som nič iné ani nečakal. Opäť chválim fakt, že tak ako zvonku, ani vnútri na vás z každého rohu nekričí nič, čo by pripomínalo, že sedíte v hybridnom vozidle. Tak ako dielenské spracovanie aj ergonómia je na jednotku. Všetky dostatočne veľké tlačidlá a ovládacie prvky sú prehľadne po ruke. Sympatický kožený volant disponuje rovnakým dizajnom a ovládačmi ako nová i30 a nechýba mu ani vyhrievanie. Oproti bestselleru z Nošovíc však dostal športovo sploštenú spodnú časť a zdobí ho modrý prúžok. Decentné modré prvky, ktoré nájdete aj na orámovaní výduchov či stredovej konzole osviežujú kabínu a perfektne ladia s exteriérom.

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

Pýchou Ioniqu (ale až vo vyššej výbave Style) je plne farebný digitálny prístrojový panel Supervision TFT s uhlopriečkou 7" (17,8 cm) a vysokým rozlíšením 1280 x 720 pixelov. Špičkový displej, ktorý sa prvýkrát objavuje vo vozidlách Hyundai práve v Ioniqu, zobrazuje všetky typy stupníc (rýchlomer, úroveň nabitia batérie, množstvo paliva, piktogramy navigácie atď.) vrátane špecifických informácií hybridného pohonu. V ničom nezaostáva ani veľký farebný 8" stredový displej s pohotovým dotykovým ovládaním, zabudovaný v hornej časti do stredovej konzoly. Výborne zobrazuje informácie prémiového, skvele hrajúceho audiosystému Infinity, vstavanej navigácie GPS či parkovacej kamery, ktorá asistuje sériovým parkovacím senzorom vpredu aj vzadu a takisto na ňom môžete sledovať napr. aj aktuálny chod hybridného systému. A aký by to bol hybrid, keby mu chýbali najmodernejšie výdobytky ako napr. bezdrôtová nabíjačka smartfónov, porty USB/AUX, handsfree systém Bluetooth, funkcie infotainmentu Apple CarPlay a Android Auto či bezkľúčový vstup a štartovanie sú tu tiež samozrejmosťou.

Hyundai myslel inovatívne a ekologicky aj pri výbere materiálov. Napríklad vnútorné obklady dverí sú vyrobené z recyklovaného plastu kombinovaného s drevenými pilinami a vulkanickým kameňom. Na výrobu čalúnenia stropu a kobercov na podlahe bol sčasti použitý surový materiál extrahovaný z cukrovej trstiny, ktorý zároveň uľahčuje recykláciu častí vozidla po uplynutí jeho životnosti. Pritom všetky spomínané použité materiály majú rovnakú vzhľadovú kvalitu ako bežné materiály.

Predné pohodlné sedadlá čalúnené látkou disponujú dostatočnými rozmermi a dobrým rozsahom nastavenia. Vyhrievanie nájdete ako vpredu, tak aj na zadných sedadlách, ktoré sú delené a ku komfortu prispievajú aj lakťové opierky vpredu aj vzadu. Umiestnenie trakčnej batérie elektromotora pod zadnými sedadlami nie je nijako extra cítiť, vzadu som s mojou výškou 180 cm nemal problém s nedostatkom miesta na hlavu. Rovnako ani v ostatných smeroch. Pasažieri vzadu určite ocenia aj zadné výduchy klimatizácie a nechýba ani množstvo úložných priestorov.

Keď je pre vás nemenej dôležitý aj objem batožinového priestoru a bojíte sa, že vďaka veľkej batérii na palube sa zmenšil, mám pre vás dobrú správu. Nie, nijako neutrpel, je pravidelných tvarov a dostatočne objemný aj keď sa potrebujete zbaliť na výlet či rodinnú dovolenku. Podľa údajov výrobcu by sa malo do neho zmestiť až 505 litrov (český alebo rakúsky dovozca však uvádza iba 443) batožiny, po sklopení dokonca až 1505 litrov. Verzia Plug-in už v tomto ohľade stráca, konkrétne 59 litrov resp. 95 litrov po sklopení sedadiel. Dvojité dno tu nenájdete, takže od zadných sklopených operadiel vznikne schod, no na druhej strane dokážete celkový objem plnohodnotnejšie využiť. Pod krytom podlahy nájdete iba lepiacu sadu na opravu defektu. Plusom je aj dostatočne vysoké vyklápanie piatych dverí, ktoré vo vyklopenej polohe nepresahujú zadný nárazník, takže hlavu si o ne rozhodne neudriete.

Motor a prevodovka
zväčšiť obrázok O rozhýbanie hybridu sa primárne stará benzínový atmosférický štvorvalec 1.6 GDI dosahujúci maximálny výkon 77 kW resp. 105 koní. Špeciálne vyvinutý priamovstrekový agregát pre hybridný pohon disponuje krútiacim momentom 147 Nm pri 4000 ot./min. Tomu však pochopiteľne asistuje elektromotor s výkonom 32 kW a maximálnym krútiacim momentom 170 Nm. Spoločne tak dosahujú maximálny systémový výkon 104 kW (141 k) a úchvatný maximálny systémový krútiaci moment až 265 Nm. Zdrojom energie pre elektromotor je lítiovo-iónová polymérová batéria s kapacitou 1,56 kWh, na ktorú sa vzťahuje záruka 8 rokov alebo 200.000 km. V klasickom hybride ale nie je dobíjateľná z externej siete, takže zásuvku ako vo verziách Plug-in alebo Electric tu nenájdete. Pre porovnanie verzia Plug-in má batériu s kapacitou až 8,9 kWh, ktorá pri úplnom nabití umožňuje dojazd vyše 50 kilometrov s rýdzo elektrickým pohonom a batéria čisto elektrickej verzie disponuje kapacitou 28 kWh s udávaným dojazdom vyše 250 km.

V prípade testovaného hybridu väčšinou však ide len o kratšie úseky, no jazdu v preplnenom meste alebo posúvanie sa v kolónach dokážete absolvovať takmer stále na elektrinu. Dĺžka a čas, inak absolútne tichej, jazdy čisto na elektrický pohon, kedy počujete len zvuk odvaľujúcich sa kolies, sú ale závislé od viacerých okolností, napr. od sklonu vozovky, alebo ako intenzívne akcelerujete a podobne. Elektromotor umožňuje jazdu výlučne s elektrickým pohonom až do rýchlosti 120 km/h, takže nahromadenú energiu môžete okrem mesta využiť pokojne aj pri jazde na rovinatých úsekoch na diaľnici. Asistenciu elektromotora využijete aj pri rozbiehaní, kedy elektromotor svojim krútiacim momentom podporuje spaľovací motor, čo má citeľný vplyv na jazdnú dynamiku.

zväčšiť obrázok Veľkým tromfom Ioniqu oproti hybridom konkurencie, ktoré využívajú svojim prejavom nie práve najpresvedčivejšiu CVT prevodovku, je využitie 6-stupňovej automatickej dvojspojkovej prevodovky. Gumeného a hlučného prejavu pri silnejšom zatlačení akcelerátora sa tak v tomto prípade vôbec nemusíte obávať, dvojspojka reaguje rýchlo a plynulo bez zaváhania. Navyše okrem štandardného režimu, v ktorom Ioniq nie je ani v čisto benzínovom móde vôbec lenivý, ponúka ďalšie dva režimy Sport a Eco. Prvý spomínaný režim udržiava dlhšie zaradený nižší prevodový stupeň a intenzívnejšie podporuje spaľovací motor elektromotorom pre dosiahnutie čo najvyššej dynamiky jazdy. Tá je prekvapivo až tak svižná, že okamžite zabudnete, že sedíte v hybride. Okrem toho sa zmení aj grafika digitálnej TFT "prístrojovky" z klasického rýchlomera s ručičkou na digitálny rýchlomer lemovaný analógovým otáčkomerom so športovo červeným podsvietením. Naopak v režime Eco prevodovka skôr radí vyššie prevodové stupne pre čo najúspornejšiu prevádzku. V štandardnom režime pri diaľničnej 130-tke motor "točí" so zaradenou 6-tkou okolo 2500 otáčok, takže aj pri vyšších rýchlostiach je jazda stále komfortná a tichá.

Poďme ale k tomu hlavnému dôvodu, čím je hybrid zaujímavý a tým je ekonomika prevádzky. Je to ale skutočne tak? S hybridným Ioniqom som počas týždňa prešiel presne 944 kilometrov, dotankovaniu som sa ale nevyhol. Avšak hodnoty spotreby, ktoré som odsledoval na palubnom počítači boli viac ako priaznivé. Prvý ranný cca. 15 km dlhý presun do práce z okraja Pezinka do Bratislavy som zvládol za 4,4 l/100 km. O niečo dlhšiu, opäť rannú cestu z Pezinka, tentokrát na druhý koniec hlavného mesta do mestskej časti Dúbravka a späť (nie cez obchvat, ale už plnšiu mestskú premávku) dokonca za 3,6 l ! Aj po nasledovných dvoch pracovných dňoch sa priemerka ustálila na čísle 3,7. V meste teda hybrid obstál na jednotku, bol som však veľmi zvedavý ako si bude počínať na diaľnici a tak som sa vybral na víkend na Liptov. A nesklamal ma ani tentokrát, po dorazení do cieľa v Žiarskej doline mi palubný počítač ukázal spotrebu 4,4 l/100 km (pri jazde po diaľnici 4,7 l, neprekračoval som rýchlosť 130 km/h). Pri návrate mi však dojazd klesol na cca. 80 km a tak som v Liptovskom Mikuláši dotankoval benzín za 15 Eur. Na moje prekvapenie to vystačilo až domov do Pezinka, a dojazd sa pohyboval približne ako pred posledným dotankovaním. Musím priznať, že môj pohľad na hybridy sa týmto radikálne zmenil. Aby ste ale naplno využili potenciál takejto koncepcie, vyžaduje si to upokojiť svoj jazdný štýl. Bez hladkania plynového pedála sa optimálne výsledky nedostavia.

Podvozok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok Hybrid (rovnako aj Plug-in) využíva klasický MacPherson vpredu a nezávislé viacprvkové zavesenie na zadnej náprave s dvoma spodnými ramenami. Vďaka použitiu komponentov z hliníku na oboch nápravách sa však znížila hmotnosť o vyše 11 kg oproti konvenčnej konštrukcii. Výsledkom sú dobré jazdné vlastnosti a sebaisté správanie aj vo vyšších rýchlostiach. Dobre je na tom aj z pohľadu komfortu, no oproti napr. novej i30-tke je Ioniq citeľne tvrdší. Možno na tom majú svoj podiel väčšie 17" disky v aerodynamickom dizajne obuté na špeciálnych pneumatikách s nízkym valivým odporom, možno o niečo vyššia hmotnosť vozidla oproti konvenčným vozidlám a možno aj to to, že Ioniq je globálny model schádzajúci z výrobných liniek v kórejskom Ulsane a predáva sa aj za veľkou mlákou. Ovládanie disponuje dobrou spätnou väzbou od vozovky. Pre hybridnú sústavu bola optimalizovaná aj brzdová sústava. Disponuje totiž funkciou rekuperácie energie so zníženou hlučnosťou, pri ktorej sa dobíja trakčná akumulátorová batéria vozidla. V praxi nástup rekuperácie po zložení nohy z plynového pedála takmer nepostrehnete.

Bezpečnosť
zväčšiť obrázok Hybrid od Hyundaia sa v minulom roku stihol podrobiť testom bezpečnosti spoločnosti Euro NCAP. A obstál na výbornú, keď si z nich odniesol plný počet - päť hviezdičiek. Za ochranu pasažierov získal vysoké hodnotenie 91%, za ochranu detí 80%, za ochranu chodcov 70% a za bezpečnostné systémy 82%. Na priebeh samotný testovania sa môžete pozrieť tu.

Pre posádku, už aj v nižšom stupni výbavy Comfort, je k dispozícii 7 airbagov vrátane kolenného airbagu pre vodiča. Rovnako tak systém automatického núdzového brzdenia AEB, systém automatického udržania vozidla v jazdnom pruhu LKAS s aktívnou korekciou riadenia, ktorý vám môže zachrániť kožu hlavne pri dlhšom cestovaní a zvýšenej únave či dokonca komfortný adaptívny tempomat s tromi úrovňami citlivosti odstupu od vozidiel. Testované vozidlo vo výbave Style je navyše vybavený balíkom Safety, ktorý pridáva systém monitorovania mŕtveho uhla BSD so zvykovou a vizuálnou signalizáciou v spätných zrkadlách, systém upozorňujúci na pohybujúce sa vozidlá pri cúvaní RCTA a systém upozorňujúci na rýchlo sa približujúce vozidlá LCA.


Obstarávacia cena (spracované dňa 15.08.2017)

Najnižšia cena:
Ioniq Hybrid 1.6 HEV Comfort
22.990 €
Základná cena s danou motorizáciou a výbavou:
Ioniq Hybrid 1.6 HEV Style
26.990 €
Cena testovanej verzie vrátane príplatkov:
Ioniq Hybrid 1.6 HEV Style
27.480 €
Štandardná výbava Bezpečnosť a ochrana:
ABS + elektronický rozdeľovač brzdnej sily EBD, stabilizačný systém ESC s managementom stability VSM, brzdový asistent HBA, asistent rozjazdu do kopca HAC, airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy vpredu a vzadu, kolenný airbag vodiča, posilňovač riadenia, imobilizér, predné a zadné parkovacie senzory, parkovacia kamera, systém podpory udržania v jazdnom pruhu (LKAS), adaptívny tempomat, svetelný senzor, kotviace miesta ISOFIX pre uchytenie detskej sedačky na zadných sedadlách, systém autonómneho núdzového brzdenia AEB, systém monitorovania mŕtveho uhla BSD, systém upozorňujúci na pohybujúce sa vozidlá pri cúvaní RCTA, systém upozorňujúci na rýchlo sa približujúce vozidlá LCA
Interiér:
el. ovládané predné a zadné okná, manuálne nastaviteľný kožený volant výškovo a pozdĺžne, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča s el. nastaviteľnou bedernou opierkou, 5x hlavová opierka, delené a sklopné zadné sedadlá v pomere 60/40, multifunkčný kožený volant, automatická dvojzónová klimatizácia, palubný počítač, ukazovateľ vonkajšej teploty, multiinformačný displej, navigačný systém s Infinity sound systémom a 8" displejom, 7 reproduktorov, USB a AUX port, Bluetooth, kryt batožinového priestoru, zatmavené zadné okná, bezdrôtové nabíjanie mobilného telefónu, inteligentný kľúč so štartovacím tlačidlom a s imobilizérom
Exteriér:
nárazníky vo farbe karosérie, el. nastaviteľné, sklopné a vyhrievané spätné zrkadlá s osvetlením, vonkajšie chrómové kľučky, predné bi-xenónové projektorové svetlomety s LED pozičnými svetlami, zadné LED svetlá, disky z ľahkých zliatin 17", pneumatiky 225/45 R 17
Výbava za príplatok k základnej cene: lak - metalíza = 490 €



Porovnanie s konkurenciou (spracované: 15.08.2017 z aktuálnych cenníkov, ceny vrátane DPH)

Hyundai Ioniq Hybrid Kia Niro Toyota Prius
Značka a model Hyundai Ioniq Kia Niro Toyota Prius
Motor 1.6 GDI HEV 1.6 GDI 1.8 Hybrid
Stupeň výbavy Style Platinum Executive
Zdvihový objem motora 1580 1580 1798
Uloženie / počet valcov R/4 R/4 R/4
Preplňovanie nie nie nie
Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 77/5700 77/5700 72/5200
Krútiaci moment (Nm) pri ot. (min-1) 147/4000 147/4000 142/3600
El. motor - Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 32/- 32/1798-2500 53/-
El. motor - Krútiaci moment (Nm) pri ot. (min-1) 170/- 170/0-1798 -/-
Celkový výkon sústavy (kW) pri ot. (min-1) 104/5700 104/5700 90/-
Maximálny krútiaci moment sústavy (Nm) pri ot. (min-1) 265/- 265/1000-2400 -/-
Prevodovka automatická 6-stupňová dvojspojková 6-stupňová dvojspojková e-CVT – elektronicky riadená prevodovka s plynule meniteľným prevodom
Pohon predný predný predný
Max. rýchlosť (km/hod) 185 162 180
Zrýchlenie z 0 na 100 km/hod (s) 11,1 11,5 10,6
Priemerná spotreba (l/100 km) 3,9 3,8 3,6
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1477 1512 1375
Dĺžka (mm) 4470 4355 4540
Šírka (mm) 1820 1805 1760
Výška (mm) 1450 1545 1490
Rázvor (mm) 2700 2700 2700
Počet dverí/miest 5/5 5/5 5/5
Objem batožinového priestoru (l/VDA) 550/1505 401/1399 343/1558
Záruka 5 rokov bez obmedzenia km 7 rokov / 150.000 km 3 roky / 100.000 km
Cena modelu bez príplatkov (€) 28.490 26.990 32.390
Akčná cena (€) 26.990 26.590 -
Cena testovaného / porovnateľne vybaveného modelu (€) 27.480 28.240 33.530

Rozdiely vo výbave porovnateľne dovybaveného modelu oproti testovanému modelu:

  • Kia Niro
  • má navyše: -
    nemá: -

  • Toyota Prius
  • má navyše: systém detekcie chodcov, systém rozpoznávania dopravných značiek, automatické diaľkové svetlá, detekciu únavy vodiča, bi-LED svetlá (Ioniq má bi-xenóny), 10 reproduktorov (Ioniq má 7), HeadUp displej, kožené čalúnenie sedadiel, inteligentný parkovací asistent
    nemá: vyhrievané zadné sedadlá, vyhrievaný volant, 8" obrazovku (Prius má 7")



    Záverečné hodnotenie

    Hyundai opäť ukázal, že sa nebojí vyzvať na súboj ani tých najostrieľanejších. Legendárnemu hybridu Toyota Prius postavil mimoriadne silného konkurenta, ktorý nemá žiadne vážne slabiny. Stavil na tradičný elegantný dizajn exteriéru aj interiéru a Ioniq vybavil najmodernejšími prvkami výbavy a bezpečnostnými systémami. Verzia hybrid na rozdiel od čisto elektrickej verzie vďaka vysokému dojazdu bohate splní účel plnohodnotného rodinného vozidla a je výbornou alternatívou k naftovým motorom. Verzia Plug-in síce ponúkne väčší dojazd čisto na elektrickú energiu, no pre majiteľov bývajúcich v panelákoch bez možnosti nabíjania, je hybrid vhodnejším riešením. Nevýhodou je, že štátna dotácia, ktorá zníži vyššie zaobstarávacie náklady pri kúpe takéhoto typu vozidla sa vzťahuje iba na elektrickú (5000 €) a Plug-in (3000 €) verziu Ioniqu.


    Fotogaléria

    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok


    Ostatné testy značky Hyundai:
    Test: Hyundai i30 Kombi 1.4 T-GDI Family
    Test: Hyundai i30 1.4 T-GDi Now!
    Test: Hyundai i20 1.0 T-GDi Comfort
    Test: Hyundai Tucson 1.7 CRDi Style
    Test: Hyundai i30 1.6 T-GDI Turbo
    Test: Hyundai i30 1.6 GDI 7DCT Style
    Test: Hyundai Genesis 3.8 V6 GDI HTRAC
    Test: Hyundai ix20 1.6i LPG Style
    Test: Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi Premium
    Test: Hyundai ix35 1.7 CRDi Style 4x2
    Test: Hyundai i10 1.2 MPI Comfort
    Test: Hyundai i40 kombi 1.7 CRDi Business Edition
    Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 GDI V6 Premium
    Test: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Premium
    Test: Hyundai i20 1.1 CRDi Comfort
    Test: Hyundai i20 1.2i Comfort
    Test: Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort
    Test: Hyundai i30 1.6 MPI Comfort
    Test: Hyundai i40 1.7 CRDi Premium
    Test: Hyundai Elantra 1.6i D-CVVT Style
    Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI Extreme
    Test: Hyundai i40 1.6 GDI Style
    Test: Hyundai ix20 1.4 CRDi Style 4x2
    Test: Hyundai ix35 1.6 GDI Style 4x2

    Dňa: 29.09.2017
    Text a foto: Jaroslav Čík

      

    [ Späť na Test | Zoznam sekcií ]