Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

magazín
automobily osobné: Nissan Micra edícia BOSE® Personal® (10/2017)  Vytlačiť stránku
redaktor: p.mauer, 2.7.2017;

  • Nissan Micra v edícii BOSE Personal teraz v predaji
  • Exkluzivita vďaka limitovanej sérii 2 500 vozidiel
  • Audiosystém BOSE Personal súčasťou bohatej výbavy vozidla
  • Prispôsobenie exteriéru a interiéru všetkých vozidiel vo farbe oranžová Energy
  • Do predaja sa dostáva Nissan Micra v edícii BOSE Personal Premium, ktorá spája to najlepšie z výrazného dizajnu a vysokokvalitného zvuku. Toto vozidlo vzniklo na počesť dlhodobého partnerstva spoločností Nissan a BOSE, ktorá je dodávateľom špičkových audiosystémov. Je to prvá špeciálna edícia úplne nového vozidla Nissan Micra piatej generácie.
    ______________________________________________________________________________________________

    Na zaistenie exkluzivity je výroba obmedzená iba na 2 500 vozidiel v celej Európe a kľúčovým faktorom príťažlivosti tejto edície Micry je pre zákazníka špeciálny audiosystém BOSE Personal. Digitálna úprava zvuku a šesť vysokovýkonných reproduktorov BOSE zaisťuje kompletné priestorové obklopenie zvukom. Šestica reproduktorov zahŕňa i dva priekopnícke reproduktory BOSE UltraNearfield™ zabudované do opierky hlavy vodiča.

    Zvuk audiosystému BOSE Personal si môže vodič prispôsobiť pomocou funkcie BOSE PersonalSpace Control. Táto funkcia sa nachádza v nastavení audiosystému Micry, ktoré je dostupné prostredníctvom dotykovej obrazovky systému pre informácie a zábavu NissanConnect. Funkcia umožňuje nastavovať celý rad parametrov audiosystému. Tak je možné nastaviť napríklad precízny zvuk zameraný iba na prednú časť vozidla alebo obklopujúci zvuk, ktorý pokryje väčšiu časť interiéru.

    Nissan Micra edícia BOSE Personal Premium vychádza zo špičkovej úrovne výbavy Tekna. Táto edícia dostupná vo farbách exteriéru čierna Enigma alebo sivá Gunmetal ponúka v štandarde balíček Ultimate na personalizáciu exteriéru a balíček na personalizáciu interiéru Micry, oba vo farbe oranžová Energy.

    Personalizácia exteriéru zahŕňa oranžové prvky na prednom a zadnom nárazníku, postranné ochranné lišty, kryty zrkadiel a 17-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny. Personalizovaný vzhľad je zavŕšený vysokokvalitnými čiernymi a oranžovými eloxovanými nálepkami na streche a kapote. Jedinečný znak BOSE Personal na B stĺpikoch Micry označuje limitovanú edíciu vozidla.

    Možnosti personalizácie interiéru zahŕňajú dvojito prešité farebné a na dotyk mäkké segmenty sedadiel v oranžovej Energy, ďalej podlahové koberčeky a lišty prahov dverí. Rovnako tak boli medzi predné sedadlá pridané prvotriedne lakťové opierky.

    Základ edície BOSE Personal v úrovni Tekna, ktorá predstavuje vrcholnú úroveň Micry, rovnako znamená, že vozidlo je vybavené plnohodnotnými svetlometmi LED. K dispozícii je celý rad pokročilých bezpečnostných technológií, ktoré sú k dispozícii voliteľne, a zahŕňajú napríklad inteligentné núdzové brzdenie s rozpoznávaním chodcov. K dispozícii je tiež inteligentné upozornenie na vybočenie z jazdného pruhu. Je to systém upozorňujúci na vybočenie z jazdného pruhu; keď je aktívny, volant jemne zavibruje a vozidlo sa pribrzdením konkrétnych kolies vráti naspäť do svojho pruhu.

    Vozidlo Nissan Micra edícia BOSE Personal je dostupná s preplňovaným zážihovým motorom s objemom 0,9 l, výkonom 90 k a päťrýchlostnou manuálnou prevodovkou. Technológie, akými sú napríklad aktívna regulácia jazdy a aktívne držanie stopy, zabezpečujú zákazníkom istú a pohodlnú jazdu.

    Helen Perry, generálna riaditeľka pre segment malých vozidiel spoločnosti Nissan Europe, k tomu hovorí: „Spustenie predaja vozidla Nissan Micra edícia BOSE Personal svedčí o skvelej práci, ktorú urobili spoločnosti Nissan a BOSE s cieľom poskytnúť zákazníkom zábavu s mimoriadnym audiosystémom v segmente malých vozidiel. Znovu tým potvrdzujeme záväzok, ktorý sme dali našim zákazníkom – že budeme prinášať novinky a vzrušenie pre každého.“

    Jens Groth, riaditeľ oddelenia marketingu pre Európu spoločnosti BOSE Automotive Systems, k tomu uviedol: „Nissan Micra edícia BOSE Personal je výsledkom vášne, ktorú máme spoločnú so spoločnosťou Nissan – prinášať veľký zvuk do malého vozidla. To sa podarilo dosiahnuť jedine vďaka unikátnemu a inovatívnemu prístupu. Nissan Micra edícia BOSE Personal spája vzrušujúci zážitok z audiosystému s ohromujúcim automobilovým dizajnom. A spoločnosť BOSE má radosť, že jej audiosystém je už v štandardnej verzii tohto mimoriadneho vozidla.“

    Okrem edície Bose Personal Premium uvádza spoločnosť Nissan Sales Central a Eastern Europe taktiež lokálnu špeciálnu verzie s názvom BOSE Personal Edition. Táto špeciálna verzia je postavená na stupni výbavy Acenta a je dodávaná s preplňovaným zážihovým motorom s objemom 0,9 l a výkonom 90 k s päťrýchlostnou manuálnou prevodovkou.

    Personalizácia exteriéru zahŕňa oranžové prvky na prednom a zadnom nárazníku, bočné ochranné lišty, kryty zrkadiel a 17“ disky kolies z ľahkej zliatiny.
    Možnosti personalizácie interiéru zahŕňajú dvojito prešité farebné a na dotyk mäkké segmenty sedadiel vo farbe oranžová Energy a audiosystém BOSE Personal. Pre ešte pohodlnejšiu jazdy je vozidlo vybavené automatickou klimatizáciou a zadnou kamerou so zadnými parkovacími senzormi.

    Súvisiaci článok:

    Luxusný model Nissan Micra BOSE Personal Edition
    ______________________________________________________________________________________________

    Spoločnosť Nissan Nissan má v Európe jedno z najväčších zastúpení medzi všetkými zámorskými automobilkami. Konštruktérskej práci, výskumu, vývoju, výrobe, logistike a predajnej a marketingovej činnosti sa tu venuje viac než 17 000 zamestnancov. Výrobné linky závodov spoločnosti Nissan vo Veľkej Británii, Španielsku a Rusku vlani vyrobili viac ako 660 000 vozidiel vrátane oceňovaných crossoverov, úžitkových vozidiel a tiež Nissanu LEAF, najpopulárnejšieho elektromobilu sveta. Spoločnosť Nissan si nedávno predstavenou víziou Inteligentnej mobility kladie za cieľ dosiahnuť nulové emisie a nulový počet nehôd so smrteľnými následkami. Toto komplexné poňatie má slúžiť ako inšpirácia pre portfólio výrobkov i technológií a určovať štýl rozhodovania o tom, ako majú byť automobily poháňané, ovládané a aké bude ich miesto vo fungovaní spoločnosti. Spoločnosť Nissan má všetky predpoklady stať sa najžiadanejšou ázijskou značkou v Európe.

    Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, 16/10/2017; TS: IČ: 426201535

      

    [ Späť na automobily osobné | Zoznam sekcií ]