Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Download

Sociálne siete
 

testy
Test: Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (10/2017)  Vytlačiť stránku
redaktor: p.mauer, 10.01.2018;

Na jeseň v roku 2009 Peugeot uviedol na trh novinku - model 5008. Vo februári 2010 sme ho v limitovanej edícii PlayStation dostali na testovanie. Väčšina úspešných modelov podstúpi po určitom čase menšiu úpravu (facelifting) na podporu ďalšieho predaja. Nevyhol sa tomu ani model 5008, ale po takmer ôsmych rokoch výrobca fanúšikov tohto modelu prekvapil úplne novým modelom 5008, ktorý prešiel totálnou modernizáciou karosérie aj interiéru.
______________________________________________________________________________________________

Z ponuky testovacích automobilov som si vybral model 5008 s označením GT, ktorý má v rámci motorizácie najvyšší výkon 133 kW/181 PS, automatickú prevodovku a najbohatšiu sériovú výbavu. Mal som v úmysle porovnať najvýkonnejšie a najkomfortnejšie verzie dvoch nových modelov 3008/5008, pretože dojmy z nedávno testovaného modelu 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6 (07/2017) mám ešte v živej pamäti. Chcel som zistiť rozdiely v pohodlí cestovania, využiteľnosti batožinového priestoru a tiež jazdné vlastnosti týchto dvoch automobilov, postavených na rovnakej podvozkovej platforme. Nedopatrením mi však bol zarezervovaný o 23 kW slabší dieselový motor s manuálnym radením prevodových stupňov a výbavou Allure – model 5008 2.0 BlueHDi (110kW/150k) Allure S&S MT6.
testoval šéfredaktor Peter Mauer









Peter Mauer, šéfredaktor AAD





Prvý dojem - nová 5008-čka je predĺžená nová 3008-čka

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

... pôvodný model ...

Nové SUV dostalo úplne iný tvar karosérie. Silueta prednej časti karosérie predošlého modelu 5008 sa od stredného stĺpika strechy plynule zvažuje cez predné okno, kapotu a masku chladiča k prednému nárazníku. Karoséria nového modelu vystihuje súčasné trendy v architektúre mestských rodinných automobilov postavených na vyvýšenom podvozku. Maska uložená vertikálne, kapota horizontálne, strecha jemne klesajúca do zadného spojlera, bočná línia stúpajúca k zadnému stĺpiku a jednostranne skosené chrómové dverové lišty automobil opticky predlžujú. Čierne prahy, obloženie dverí a blatníkov nový model 5008 zmenili na robustné a zároveň elegantné SUV do mesta aj do prírody. Pre veľmi podobný dizajn karosérie a identické pracovisko vodiča si laik môže nový model 5008 zameniť za nový, len o málo milimetrov kratší, model 3008.

Pracovisko vodiča - identické s menším, novým modelom 3008.

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

... pôvodný model ...

Pri pohľade na pracovisko vodiča sa žiadne veľké prekvapenie nekonalo, pretože mi je dobre známe z nového modelu 3008. Zrejme ekonomické dôvody rozhodli o použití rovnakého palubného vybavenia pre obidva nové modely, ktoré na trh prišli v rovnakom čase. V porovnaní so staršou verziou je však neporovnateľne krajšie, elegantnejšie a technicky vyspelejšie. Displej digitálneho prístrojového panelu umožňuje počas jazdy meniť režimy nastavenia grafického zobrazovania informácií. Interiér zaujme moderným dizajnom, kvalitnými materiálmi a dobrým dielenským spracovaním. Výrobca použil najmodernejšie technológie na zobrazovanie informácií, na poskytovanie komfortu a pre vnútorné a vonkajšie osvetlenie. Pracovisko vodiča je ergonomické s výbornou dostupnosťou potrebných ovládačov a dobrým výhľadom do všetkých strán. Nový model 5008 ponúka 4 stupne základného vybavenia (ACCESS; ACTIVE; ALLURE; GT) s postupným navyšovaním pre každý stupeň. Už prvá výbava ACCESS obsahuje bezpečnostné systémy: 6 airbagov + ESP + ASR + ABS + EBFD + EBA a možnosť rozšírenia o ďalšie systémy cez voliteľnú výbavu ako napr. Active Safety Brake + tempomat a obmedzovač rýchlosti + Distance Alert + predkolízny systém (ARC) alebo zadný parkovací asistent. Výbava Allure je v stupňoch základného vybavenia na predposlednom najvyššom stupni. Nad ňou je už len výbava GT. Výrobca ponúka ku všetkým stupňom výbavy rôznu voliteľnú aj doplnkovú výbavu. Novinárske a predvádzacie automobily sú obvykle vybavené množstvom voliteľnej výbavy. Jednou z nich sú aj dve samostatné sedadlá v 3. rade za príplatok 750,00 €.

Komfort cestovania - pre 5 osôb maximum, pre ďalšie dve minimum

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

... pôvodný model ...

Kvalitné a pohodlné sedadlá sa líšia len kombináciou materiálov a prešívaním podľa verzie výbavy. V ponuke je dostatočná voľba farebného prevedenia a technologického vybavenia od mechanického alebo elektrického nastavovania s pamäťou až po masážny program v operadlách predných sedadiel. Základný model poskytuje dve sedadlá vpredu a tri samostatné sedadlá vzadu. Operadlá sedadiel po sklopení vytvoria súvislú rovinu s podlahou batožinového priestoru. Za necelú minútu je prestavba na úžitkovú verziu hotová. Za ešte kratší čas je možné z modelu 5008 vytvoriť „minibus“ pre sedem pasažierov. Dve samostatné sedadlá v 3. rade sú ukryté v podlahe kufra (voliteľná výbava). Aj keď vyzerajú plnohodnotne, sedenie v nich je obmedzené priestorom pre nohy. Vzdialenosť od chrbta operadla v druhom rade a operadlom sedadla v treťom rade je maximálne 77 cm. Do takéhoto priestoru sa zmestí dieťa predškolského veku. Pre dospelú osobu sedenie komfortné nie je vôbec.

Batožinový priestor - variabilita na jednotku

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

... pôvodný model ...

Počet tehličiek s objemom 1 dm3, poukladaných do batožinového priestoru do výšky operadla sedadiel v druhom rade vyjadruje základný objem v dm3, ktorý môže byť tiež vyjadrený v litroch. Päťmiestna verzia má dvojúrovňový batožinový priestor predelený vyklápacou doskou. Do dvojúrovňového priestoru sa zmestí 780 tehličiek. Sedemmiestna verzia v tomto priestore ukrýva tretí rad sedadiel, takže do jednopriestorového kufra sa po okraj operadiel sedadiel v druhom rade zmestí len 702 tehličiek. Tento priestor sa dá v obidvoch verziách ešte zväčšiť sklopením operadiel sedadiel v druhom rade a poukladať batožinu po strop a úroveň operadiel predných sedadiel. Týmto spôsobom sa priestor 5-miestnej verzie zväčší na 1940 dm3 a 7-miestnej verzie na 1862 dm3. Výhodou je aj sklopné operadlo predného pravého sedadla. Jeho sklopením sa vytvorí akoby stolík a súčasne sa predĺži prepravný priestor.

Tretí rad sedadiel - viac sedadiel, menej batožiny

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

... pôvodný model ...

Pohľad do kufra so sedadlami v treťom rade neohúri. Je príliš malý, takmer žiadny. Hĺbka po chrbát operadla sedadla je len 345 mm a šírka medzi bočnými obkladmi zadných kolies je 1.172 mm. Využiteľná výška po kryt batožinového priestoru resp. po výšku operadla sedadla v 3. rade je 553 mm. Pokiaľ by ste chceli tento priestor využiť na prepravu batožiny, tak si predstavte, že všetko musíte napratať do cestovnej tašky dlhej jeden meter, vysokej polmetra a širokej maximálne 30 centimetrov. Postačí to pre sedemčlennú posádku? Okrem malého priestoru na batožinu má sedem členov posádky k dispozícii už len doplnkový odkladací priestor s objemom 39,07 litrov. Rozdelený je medzi uzamykateľné a voľne prístupné boxy a odkladacie priehradky v interiéri. Oceňujem ich ľahkú dostupnosť a najmä univerzálnu využiteľnosť aj keď organizovanie poriadku v aute nepraktizujem. Na rozdiel od modelu 3008 má model 5008 druhý rad sedadiel zostavený z troch samostatne posuvných sedadiel v pozdĺžnom smere so sklopným operadlom. Pretvoriť sedací priestor na odkladací a naopak je hračkou. Vysunúť a späť zasunúť sedadlá v treťom rade do podlahy dokáže aj školák, ale na ich vybratie a odloženie mimo auta, bude potrebovať pomoc dospelej osoby. Odložením sedadiel sa úložný priestor zväčší o 78 dm3. Skladacia doska prekrývajúca medzeru medzi podlahou a sedadlami sa rýchlo opotrebuje. Prekvapil ma nezakrytý prístup ku konštrukcii šiesteho a siedmeho sedadla, o ktorú sa dieťa môže poraniť pri vyberaní zapadnutej hračky. Rozhodovanie sa medzi 5-miestnou verziou s dostatočne veľkým kufrom, alebo 7-miestnou verziou s malým kufríkom, nebude jednoduché. Keby sa však mali obidve „detské“ sedadlá voziť nevyužité, potom nie je o čom rozmýšľať.

Jazda - - stabilná, pohodlná a bezpečná

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

... pôvodný model ...

Z aktuálnej ponuky motorov BlueHDi, PureTech a THP toto SUV poháňal vznetový motor BlueHDi s objemom valcov 1.997 cm3. Asistovala mu pri tom manuálne ovládaná šesťstupňová prevodovka. Naftový 4-valec s maximálnym výkonom 110 kW (149 k) pri 3.750 otáčkach za minútu nie je žiadnym nováčikom v portfóliu motorov výrobcu Peugeot. Textom "BlueHDi" výrobca označuje systém spájajúci technológiu selektívnej katalyckej redukcie SCR (Selective Catalytic Reduction) s filtrom pevných častíc FAP (filtre à particules). Spojenie takýchto dvoch technológií zaručuje ochranu pred znečisťovaním životného prostredia pevnými časticami a oxidmi dusíka. Oxidačný katalyzátor prevedie nespálené uhľovodíky (HC) a oxid uhoľnatý (CO) na vodu (H2O) a oxid uhličitý (CO2). Pridávaním modrého aditíva "AdBlue®" do SCR katalyzátora sa premení 90% oxidov dusíka (NOx) na dusík a vodu. Následne filter pevných častíc FAP zachytí až 99,9% pevných častíc, takže do ovzdušia sa dostáva cca 125 g/km látok znečisťujúcich životné prostredie čím spĺňa normu Euro 6 Diesel. Aditívum AdBlue® sa nalieva do špeciálnej nádržky s objemom 17 litrov, čo postačí na prejdenie cca 20.000 km. Nevýhodou je, že pre doplnenie aditíva je potrebné navštíviť autorizovaný servis Peugeot skôr ako sa automaticky zablokuje štartovanie motora. S takýmto dieselovým motorom pod kapotou 5008-čky som najazdil v kombinovanom režime (mesto, mimo mesta, diaľnica) 364 kilometrov. Dobre vyladený motor sa správal kultivovane v celom rozsahu otáčok. S motorom rovnako spoľahlivo spolupracovala šesťstupňová prevodovka s manuálnym preraďovaním prevodových stupňov a systém bezkľúčového štartovania. Manuálne preraďovanie podporované výzvou na displeji je hladké, dráha na kulise dobre vycentrovaná. Opätovné zapínanie motora pri aktívnom systéme START & STOP je spoľahlivé, takmer neregistrovateľné. Dobré manévrovacie schopnosti a stabilnú jazdu má na svedomí podvozková platforma EMP2 s nízkym ťažiskom a dobre nastaveným elektrickým posilňovačom riadenia. Toto SUV ponúka vyvážený pomer medzi ovládaní na ceste (hlavne ovládateľnosť v zákrutách) a komfortom.

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

Obstarávacia cena - bez voliteľnej výbavy začína na 21.790,00 €

Slovenský importér automobilov Peugeot, ponúka 17 verzií nového modelu 5008 v štyroch stupňoch výbavy s dvomi benzínovými a dvomi naftovými motormi v kombinácii s 5 a 6-stupňovou mechanickou alebo 6-stupňovou automatickou prevodovkou. Úroveň výbavy sa stupňuje od najnižšieho stupňa "Access" – "Active " – "Allure" smerom k poslednému, najvyššiemu štvrtému stupňu výbavy „GT“, pričom vyšší stupeň výbavy obsahuje aj výbavu nižšieho stupňa. Stupňu výbavy, výkonu motorizácie a radeniu a počtu prevodov, zodpovedá aj cenníková cena verzie. Najlacnejšiu verziu nového modelu 5008 s benzínovým motorom 1.2 PureTech 96 kW/130 k S&S vo výbave Access a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou môžete mať za 21.790,00 € alebo so s 6-stupňovou automatickou prevodovkou za 26.590,00 €.
S benzínovým motorom 1.6 THP 121 kW/164 k vo výbave Active a 6-stupňovou automatickou prevodovkou môžete nový model 5008 kúpiť za 26.790,00 € alebo rovnakú motorizáciu vo výbave Allure za 28.090,00 €.
Fanúšikovia naftových motorov 1.6 BlueHDi 73 kW/99 k s 5-stupňovou mechanickou prevodovkou v modeloch 5008 si môžu model vo výbave Acces zadovážiť za 23.490,00 € alebo výkonnejšiu 88 kW/120 k verziu so 6-stupňovou automatickou prevodovkou a výbavou Allure za 28.790,00 €.
Dieselové dvoj-litre 5008 2.0 BlueHDi 110 kW/149 k so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a stupňom výbavy Active sa predáva za 28.290,00 €, alebo vo výbave Allure za 29.590,00 €.
Holá verzia (bez voliteľnej výbavy) s najvyšším stupňom základnej výbavy GT, s najvýkonnejším 133 kW motorom a 6-stupňovou automatickou prevodovkou stojí na najvyššom cenovom stupni s cenovkou 36.690,00 €.
Ak nepatríte k tým, ktorí odolajú bohatej ponuke voliteľnej alebo doplnkovej výbavy, neberte základnú cenníkovú cenu za konečnú. Doplácať budete minimálne za lakovanie v závislosti na vybratom farebnom odtieni.
Obstarávacia cena testovaného modelu 5008 2.0 BlueHDi vo výbave Allure, vrátane bohatej voliteľnej výbavy podľa cenníka vychádza na sumu 39.260,00 €.

... zoznam voliteľnej výbavy testovaného modelu ...

Bezpečnosť - 5 hviezd pre obidva nové modely

bariérové testy nového modelu 3008/5008

...video - bariérové testy nového modelu 3008/5008 (zdroj: EuroNCAP) ...

Rovnako ako nový model 3008 aj model 5008 poskytuje vodičovi a spolucestujúcim veľmi dobrú bezpečnosť pri čelnom aj bočných nárazoch. Podľa spoločnosti Euro NCAP by model 5008 získal rovnaké hodnotenie (plný počet 5 hviezdičiek) rovnako ako model 3008, nakoľko je konštrukčne identický s výnimkou väčšej dĺžky a rozdielnych sedadiel v druhom a prípadne aj v treťom rade. Predpokladám, že na sedadlách v treťom rade budú cestovať prevažne deti, ktoré sa môžu poraniť pri vyberaní zapadnutých hračiek z neprekrytého priestoru medzi sedadlami.

... otvoriť hodnotenie a recenzie pre nové modely 3008/5008 (zdroj: EuroNCAP) ...

______________________________________________________________________________________________

Hodnotenie na záver

testoval šéfredaktor Peter Mauer Základná 5-miestna verzia 5008-čky sa v okamihu môže zmeniť na 7-miestne rodinné SUV, pretože za príplatok v podlahe kufra vozí dve sklopné sedadlá. Z môjho pohľadu je tretí rad sedadiel improvizovaným riešením. Dlhšie sedenie na týchto sedadlách je nevhodné. Nohy školáka pohodlie nenájdu a menšie deti bez dozoru, by som do nich neposadil. Ak ste v reklamných materiáloch videli sedieť v treťom rade dospelú osobu, tak to bola fotomontáž, a keď sa mýlim, tak figurant veľmi trpel. Na úkor siedmych sedadiel sa posádka oberá o veľkú časť priestoru pre batožinu. Vozenie batožiny na sklenenej streche nebude žiadna výhra. Keď kúpiť rodinné auto, tak radšej s plnohodnotným kufrom. Päťmiestne SUV je pohľadný moderný rodinný automobil s dobrými jazdnými vlastnosťami, vhodný do mesta aj na rybačku. Jazdné vlastnosti a sila motora ma neprekvapili, ani nesklamali. K práci šesťstupňovej prevodovky s manuálnym preraďovaním nemám výhrady. Zalovil som v pamäti a vybavil si jazdu staršou verziou spred 8 rokov. Je to citeľný rozdiel odzrkadľujúci moderné technológie. Ten, kto vtedy kúpil, nech neľutuje, lebo vývoj tým aj tak nezastaví.
______________________________________________________________________________________________

Porovnanie 3008/5008

Ako som v úvode spomenul, mojím zámerom bolo porovnať jazdné vlastnosti, komfort cestovania a rentabilitu investície u dvoch na prvá pohľad rovnakých automobilov od jedného výrobcu. Nový model 3008 patrí do kategórie menších mestských crosoverov na bežné, každodenné využívanie. Nový model 5008 je len o pár centimetrov dlhší, ale sa radí do skupiny rodinných SUV určených do mesta aj ľahšieho terénu.

Rozmery - zanedbateľný rozdiel

Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure (S&S +MT6)

... pokračovanie tabuľky (rozmery nových modelov 3008/5008) ...

Obidva tieto modely 3008/5008 sú postavené na rovnakej podvozkovej platforme s minimálne rozdielnou svetlou výškou 219/236 mm s nájazdovými uhlami vpredu 20/19 a vzadu 29/28 stupňov. Zadný rozchod kolies je rovnaký a predný nepatrne rozdielny 1579/1593 mm. Preto majú obidva modely rovnaké jazdné vlastnosti závislé viacmenej len od výkonu motorizácie a štýlu jazdy vodiča. Napriek menšiemu rázvoru kolies 2675/2840, vnútorné rozmery prekvapivo bodujú v prospech menšieho modelu 3008. Vzdialenosť od volantu aj pedálov po operadlo sedadla je rovnaká. Rovnaký je aj priestor pre nohy medzi sedadlami, ale vzdialenosť medzi operadlom predného a zadného sedadla (+ 10 mm) nahráva modelu 5008. Výška od sedáku predného sedadla po strop je tiež rovnaká (+1 mm v prospech 3008), vzadu je to však už +23 mm v prospech 3008. Aj samotný sedák zadného sedadla má model 3008 o 67 mm dlhší a operadlo o 56 mm vyššie ako model 5008. Výška otvoru piatych dverí je tiež podobná 821/820 mm. Pocit väčšej vnútornej šírky je len v prednom priestore, kde v oblasti kolien 1451/1453 mm má navrch model 5008, ale v bedrovej oblasti 1493/1487 mm je to zas naopak. Spolucestujúci na zadných sedadlách majú v 5008-čke viac miesta v oblasti kolien 1422/1505 mm, ale menej miesta v bedrovej oblasti 1484/1432 mm. Spolujazdci na treťom rade sedadiel (len model 5008) majú k dispozícii priestor široký 1198 mm v oblasti kolien, 1264 mm v bedrovej oblasti a 1172 mm pre ramená. Za zmienku ešte stojí rozmer celkovej vnútornej dĺžky 3179 mm. Vnútorné rozmery zrejme nebudú určujúcim kritériom pre voľbu modelu. Dokonca to nebude ani šírka garážovej brány a tých pár centimetrov na dĺžku asi tiež nie. Pri rovnakej motorizácii a stupni štandardnej výbavy to určite bude obstarávacia cena.

Batožinový priestor - zanedbateľný rozdiel

meranie objemu kufra metódou VDA (Verband der Automobilindustie e.V.) pomocou hranolov 200x100x50 mm

... objem batožinového a odkladacieho priestoru modelov 3008/5008 ...

Do batožinového priestoru modelu 3008 sa podľa metódy VDA zmestí 520 tehličiek rozmeru 200x100x50 mm (1dm3), naukladaných do výšky operadla zadného sedadla, čo predstavuje objem 520 dm3. Do 5-sedadlovej verzie modelu 5008 sa rovnakou metódou zmestí o 260 tehličiek viacej. Priestor vyplnený tehličkami po strop a po operadlá predných sedadiel predstavuje maximálny priestor na prepravu batožiny resp. iného nákladu. Do modelu 3008 sa zmesti 1482 tehličiek a do 5-sedadlovej verzie 5008-čky až 1940. To znamená, že model 5008 dokáže prepraviť o 458 dm3 väčší objem.

Obstarávacie ceny - malý rozdiel

cenové porovnanie modelov Peugeot 3008/5008

... pokračovanie tabuľky ...

Do porovnania obstarávacích cien modelov 3008/5008 som vybral dve rovnaké benzínové motorizácie s automatickou prevodovkou v základnej výbave "Allure". Druhá dvojica má výkonovo slabšiu dieselovú pohonnú jednotku s manuálnym radením prevodových stupňov a taktiež základnú výbavu "Allure" bez príplatkov. V obidvoch prípadoch je medzi cenníkovými cenami rovnaký rozdiel 1.800,00 €. Je na zvážení, či si vybrať o pár milimetrov väčší model 5008, alebo ušetrenú čiastku investovať do príplatkovej výbavy pre menšiu 3008-čku.

... stránka slovenského importéra Peugeot ...

Text: Peter Mauer
Foto: Oliver Mauer
______________________________________________________________________________________________

Ďalšie testy PEUGEOT:
Peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6 (07/2017)
Peugeot 308 1.6 THP GTi (04/2017)
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure (09/2015)
Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi GT (09/2015)
Peugeot 508 2.2 HDi GT (05/2015)
Peugeot 508 2.0 HDi BVA6 Allure (04/2015)
Peugeot 108 1.2 PureTech Allure (12/2014)
Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi Allure (11/2014)
Peugeot 308 2.0 BlueHDi Allure (07/2014)
Peugeot 308 1.6 THP Allure (12/2013)
Peugeot 208 1.6 THP GTi (08/2013)
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure (08/2013)
Peugeot 208 1.6 e-HDi XY (07/2013)
Peugeot 508 RXH 2.0 HDi HYbrid4 (01/2013)
Peugeot 301 1.6 VTi Allure (02/2013)
Peugeot 4008 1.8 HDi (11/2012)
Peugeot 3008 2.0 HDi HYbrid4 (06/2012)
Peugeot 208 1.4 VTi Allure (05/2012)
Peugeot 508 SW 2.0 HDi FAP (120kW/163k) Allure (05/2012)
Peugeot RCZ 2.0 HDi coupé (04/2011)
Peugeot 4007 2.2 HDi Confort Pack (03/2010)
Peugeot 207 1.6 THP Feline (02/2010)
Peugeot 5008 2.0 HDi PlayStation (02/2010)
Peugeot 3008 1.6 THP Executive Pack (11/2009)
Peugeot 206+ 1.4 HDi Magic Pack (08/2009)
Peugeot 308 1.6 VTi Executive (11/2007)

  

[ Späť na Test | Zoznam sekcií ]