Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Nové distribučné spoločnosti Mitsubishi pre ČR a SR
02. november 2004 @ 12:04:40 CET, poslal j.čík

MITSUBISHI Mitsubishi Motors Europe (MME) sa rozhodlo spraviť reorganizáciu distribúcie v Českej republike a na Slovensku. S ohľadom na vstup oboch krajín do EU a v svetle ich potenciálneho rozvoja sa MME rozhodlo sústrediť pozornosť na distribúciu v týchto krajinách s cieľom zvýšiť v budúcnosti podiel značky na trhoch.

Auto Palace Group
S účinnosťou k 1.11.2004 Auto Palace Group nahradzuje doterajšie zastúpenie reprezentované rakúskym Denzel Group, a to prostredníctvom dvoch nových spoločností:

- MM CZ v Českej republike
- MM SK na Slovensku

Auto Palace Group je súčasťou holandskej spoločnosti AutoBinck Holding NV, ktorá aktívne pracuje v oblasti automobilového priemyslu už od roku 1907. Dnes je AutoBinck aktívna v oblasti distribúcie vozidiel Mazda a Hyundai, neoriginálnych náhradných dielov a príslušenstva, v leasingových a finančných službách, rovnako ako v oblasti maloobchodného predaja vozidiel Ford, Mazda, Hyundai, smart a Mercedes Benz v krajinách Beneluxu a Strednej Európe.

Auto Palace Group, ktorý zahájil svoju činnosť v tehdajšom Československu v roku 1991, dnes predstavuje 13 spoločností, ktoré pôsobia na českom a slovenskom trhu. Auto Palace Group môže byť zvlášť ocenený za vybudovanie silnej pozície pre značku Mazda (2. japonská značka, a 1. značka v zákazníckej spokojnosti v rámci európskej dílerskej siete). Skupina tiež dramaticky zmenila vývoj budúcnosti značky Hyundai v oboch týchto krajinách (najrýchlejšie rastúca značka v rokoch 2002 a 2003 a 6. miesto medzi importérmi v roku 2004).

Oživenie
Na základe týchto skúseností bol Auto Palace Group poverený tým, aby pre značku Mitsubishi zaistil pozíciu, ktorú si zaslúži, a to prostredníctvom revitalizácie dílerskej siete (pokrytie trhu, tréning, motivácia, operačné procesy, splnenie štandardov v rámci blokovej výnimky), stanovenie cenovej stratégie, flexibilnej logistiky, primeraných skladových zásob a financovanie, cieleného marketingu, rovnako tak ako prostredníctvom budovania image značky. Na základe budovania a optimalizácie dílerskej siete bude Auto Palace Group usilovať o dosiahnutie predajného ciela 1.810 vozidiel v Českej republike a 690 vozidiel na Slovensku k roku 2006, v porovnaní k roku 2003 – 1.190 a 467 predaných vozidiel.

Colt
S týmto rastom sa taktiež očakáva zvýšenie trhového podielu Mitsubishi Motors medzi ostatnými japonskými automobilkami z doterajších 4,4% v Čechách a 4,7% na Slovensku. Súčasne s tým by sa mala zlepšiť i celková pozícia značky – 22. a 24. miesto v roku 2004.

S ohľadom na dominantné postavenie B-segmentu ako v Českej republike (50%), tak i na Slovensku (48%) zohraje na oboch trhoh kľúčovú úlohu objemového modelu novinka Mitsubishi Colt.

Tim Tozer, prezident a CEO Mitsubishi Motors Europe pri príležitosti menovania povedal: „Príležitosti k rastu značky Mitsubishi v Českej republike a na Slovensku sú reálne. Do dnešného dňa sme pracovali na týchto trhoch prostredníctvom rakúskeho importéra Denzel AG. Tento nás bude i naďalej v rámci svojich vysokých štandardov reprezentovať v Rakúsku.“ A dodal: „Teraz je ten správny čas ustanoviť našu distribúciu. S novým menovaním prichádza do rodiny Mitsubishi Motors veľmi dynamický obchodný partner. Toto našej značke umožní, aby v priebehu niekoľkých mesiacov a rokov posilnila svoju pozíciu v Českej republike a na Slovensku. Som si tým úplne istý.“


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MITSUBISHI/