Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Ďalšie zlepšenie oproti siedmemu miestu v roku 2003
14. december 2004 @ 11:37:33 CET, poslal j.čík

HYUNDAI Majitelia vozidiel Hyundai v Spojených štátoch amerických sú štvrtí najlojálnejší k značke podľa zákazníckej štúdie 2004 J.D. Power and Associates. Hyundai tesne zaostal za domácou značkou Chevrolet, ktorá sa umiestnila na treťom mieste, Lexusom (2.miesto) a lídrom štúdie, Toyotou.

Štúdia zistila, že 57,6 percent zákazníkov vozidiel Hyundai je spokojných s tým, že si svoje auto kúpili a v budúcnosti plánujú kúpiť ďalší Hyundai. Oproti minuloročnému prieskumu ide o značné zlepšenie, vtedy sa Hyundai umiestnil na siedmom mieste, medzi Lexusom a Cadillacom, pričom získal 54,3 percenta zákazníkov, ktorí sa vyjadrili pozitívne o svojom opätovnom nákupe vozidla Hyundai.

"Okrem ozajstnej hodnoty ponúka Hyundai oveľa viac - odteraz sa Hyundai zaradil do triedy svetovej kvality. Čoraz viac ľudí sa dozvedá o spoľahlivosti našich produktov a náš odkaz kvality sa rozširuje. Nielenže sa nám darí úspešne získavať nových zákazníkov, ale zároveň sa nám ich darí čoraz viac udržať. Toto je skvelá novinka a ďalší dôkaz našich snáh o neustále zlepšovanie kvality," povedal prezident spoločnosti Hyundai Motor, Choi Jae-Kook.

Štúdia J.D. Power je založená na odpovediach od 171.000 zákazníkov, ktorí si zakúpili nové vozidlo v hotovosti, alebo cez lízing. Z nich 108.088 vymenilo svoje staré vozidlo (v minulosti zakúpené ako nové) za úplne nové. Štúdia meria schopnosť značiek udržať si svojich zákazníkov, ktorí od nich už raz kúpili vozidlo.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/