Majitelia vozidiel Hyundai v Spojených štátoch amerických sú štvrtí najlojálnejší k značke podľa zákazníckej štúdie 2004 J.D. Power and Associates. Hyundai tesne zaostal za domácou značkou Chevrolet, ktorá sa umiestnila na treťom mieste, Lexusom (2.miesto) a lídrom štúdie, Toyotou.
Štúdia zistila, že 57,6 percent zákazníkov vozidiel Hyundai je spokojných s tým, že si svoje auto kúpili a v budúcnosti plánujú kúpiť ďalší Hyundai. Oproti minuloročnému prieskumu ide o značné zlepšenie, vtedy sa Hyundai umiestnil na siedmom mieste, medzi Lexusom a Cadillacom, pričom získal 54,3 percenta zákazníkov, ktorí sa vyjadrili pozitívne o svojom opätovnom nákupe vozidla Hyundai.
"Okrem ozajstnej hodnoty ponúka Hyundai oveľa viac - odteraz sa Hyundai zaradil do triedy svetovej kvality. Čoraz viac ľudí sa dozvedá o spoľahlivosti našich produktov a náš odkaz kvality sa rozširuje. Nielenže sa nám darí úspešne získavať nových zákazníkov, ale zároveň sa nám ich darí čoraz viac udržať. Toto je skvelá novinka a ďalší dôkaz našich snáh o neustále zlepšovanie kvality," povedal prezident spoločnosti Hyundai Motor, Choi Jae-Kook.
Štúdia J.D. Power je založená na odpovediach od 171.000 zákazníkov, ktorí si zakúpili nové vozidlo v hotovosti, alebo cez lízing. Z nich 108.088 vymenilo svoje staré vozidlo (v minulosti zakúpené ako nové) za úplne nové. Štúdia meria schopnosť značiek udržať si svojich zákazníkov, ktorí od nich už raz kúpili vozidlo.