Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Hyundai preukazuje vernosť európskym trhom
25. február 2005 @ 15:25:14 CET, poslal j.čík

HYUNDAI Nový Hyundai XG (na niektorých zahraničných trhoch uvádzaný pod menom Grandeur) bude oficiálne predstavený na tlačovej konferencii spoločnosti Hyundai na blížiacom sa Ženevskom autosalóne.

Nové XG
Tento nový sedan odráža európsky štýl nedávno predstaveného modelu Sonata. Je poháňaný novým benzínovým motorom V6 s objemom 3.3 litra, ktorý bude časom doplnený o dieselový motor s objemom 2.2 litra s technológiou common rail. Čo sa týka veľkosti, jazdných vlastností a priestoru, nové XG ponúka vo svojej triede skutočnú alternatívu k zavedeným európskym značkám. Vďaka snahe udržať krok s požiadavkami cieľového trhu boli vylepšené základné vlastnosti vozidla. V Novom XG nájdeme elektronický posilňovač riadenia, ESP, predné a zadné bočné airbagy, aktívne opierky hlavy, sedemnásťpalcové disky z ľahkej zliatiny, duálnu klimatizáciu a luxusný interiér v dvoch farebných prevedeniach s dreveným obkladom a kovovými lemami. Nové XG je o trochu väčšie ako jeho predchodca, a to vďaka o 30 milimetrov širšiemu rázvoru náprav. Tým sa zväčšil vnútorný priestor a zlepšila sa i jazdná dynamika a stabilita vozidla.

Prezident Hyundai Motor Europe GmbH Kwang-Heum Um na margo vystavenia tohto modelu na Ženevskom autosalóne povedal: “Pre značku Hyundai v Európe je to nesmierne významný model. Nové XG nemá za cieľ lámať predajné rekordy v segmente, v ktorom majú európski konkurenti väčšinový podiel. Jeho úlohou je zvýšiť povedomie o značke v danom segmente, kde je postavenie a imidž značky dôležitým faktorom. Okrem toho, že nové XG by malo vytvoriť silné povedomie o produktoch Hyundai, malo by nám taktiež pomôcť zaradiť sa nastálo medzi žiadané značky“. Hyundai Motor Europe očakáva jeho uvedenie na trh v júli tohto roka (fotografia Nového XG nebola zatiaľ sprístupnená).

Štúdia HED-1
K modelu nového XG sa pripojí štúdia HED-1, ktorá je logickým vyústením konceptu E3 (E-cubed) z roku 2004. Vozidlo ponúka veľa provokujúcich pohľadov, ktoré by v budúcnosti mohli ovplyvniť dizajn viacúčelových vozidiel, určených na mestskú prevádzku.

Hlavný dizajnér Gregory Guillaume z európskej centrály dizajnu v Rüsselsheime povedal: “Tým, že naši zákazníci požadajú čoraz viac flexibility a majú narastajúce nároky na kvalitu a sofistikovanosť automobilov, štúdia, akou je HED-1, nám umožňuje sa na takého požiadavky pripraviť, ale i odhadnúť reakciu potenciálnych zákazníkov. Tieto modely sami osebe predstavujú tú najčistejšiu formu vývoja dizajnu a sú dôležitými priekopníkmi pre nastávajúce inovácie produktov.“

Zdroj: HYUNDAI Motor SK, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/