Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
technika: Veľkolepé testovacie jazdy Opel
01. apríl 2005 @ 07:52:23 CEST, poslal j.čík

OPEL Tak také testovanie tu ešte nebolo! Opel pripravil pre najširšiu verejnosť najmasovejší celoeurópsky program zákazníckych skúšobných jázd - v štyroch desiatkach európskych krajín bude od 1. apríla do 30. júna pre záujemcov o testovaciu jazdu pripravených vyše 37.000 testovacích automobilov Opel, ktoré si záujemcovia budú môcť zapožičať až na 3 dni.

„Vieme dobre, aké kvalitné autá máme. Vedia to aj novinári, ktorí ich testujú a často zaraďujú na prvé miesta porovnávacích testov. Teraz sa o kvalitách našich modelov budú môcť na vlastnej koži presvedčiť aj státisíce potencionálnych zákazníkov,“ hovorí Fritz Henderson, šéf General Motors Europe.

Opel si reakcie zákazníkov na možnosť masového testovania svojich áut vyskúšal už počas februárovej kampane „Nemecko jazdí v Oploch“, do ktorej bolo zaradených vyše 10.000 testovacích automobilov, pričom v priebehu jediného mesiaca sa na skúšobné jazdy zaregistrovalo viac ako 60.000 vodičov! „Predpokladáme, že počas troch mesiacov, počas ktorých pobeží celoeurópsky testovací program, prejdú naše testovacie autá viac ako 1 milión míľ, teda vyše 1,6 milióna kilometrov. To by nám malo zaistiť miesto v Guinessovej knihe rekordov,“ hovorí Fritz Henderson.

V ČR pripravil Opel pre trojmesačné testovanie nazvané „Veľkolepé testovacie jazdy Opel“ celkovo 100 testovacích vozidiel, pre SR je k dispozícii flotila vyše 40 automobilov. „Pre zákazníkov máme pripravené Corsy 1.2 Enjoy, Astry 1.6 Elegance, Merivy 1.6 Enjoy a Combá Tour 1.3 CDTI, pričom všetky modely majú klimatizáicu,“ hovorí Ivan Růžička, generálny riaditeľ spoločnosti Opel C&S. „Počítame, že za tri mesiace „Veľkolepých testovacích jázd Opel“ prebehne v ČR a SR viac ako 3500 kvalitných trojdenných testov našich modelov, čo považujeme za úplne mimoriadnu príležitosť ako osloviť potencionálnych zákazníkov."

„Kampaň „Veľkolepé testovacie jazdy Opel“ súvisí s našou produktovou a marketingovou ofenzívou, ktorá začala v roku 2002 uvedením Vectry novej generácie a jasne dokladá, ako veľmi si veríme v súvislosti s neustále rastúcou kvalitou našej produkcie a služieb,“ hovorí Roman Šubert, marketingový riaditeľ spoločnosti Opel C&S.

Napriek tomu, že samotná vidina trojdenného testovania veľmi lákavá, ponúka kampaň „Veľkolepé testovacie jazdy Opel“ ešte niečo navyše: „Zákazníci, ktorí si počas testovania nechajú svoj osobný automobil v úschove u dealera, ho dostanú naspäť nielen kompletne umytý, ale tiež vizuálne skontrolovaný po technickej stránke. A pokiaľ servis zistí nejaké nedostatky a zákazník si objedná ich odstránenie, môže počítať so zľavou 20 %. A ako bonus je pripravená ponuka voľného výberu príslušenstva so zľavou dokonca 25 %,“ vysvetľuje výhody spojené s kampaňou „Veľkolepé testovacie jazdy Opel“ Roman Šubert.

„Reklamné spoty v televízii alebo články v odbornej tlači môžu zákazníkovi konkrétny model priblížiť, ale osobná trojdenná skúsenosť, podporená stovkami prejdených kilometrov má úplne inú váhu,“ hovorí Ivan Růžička. Pritom zaregistrovať sa na testovaciu jazdu je mimoriadne jednoduché: stačí kontaktovať ktoréhokoľvek dealera značky Opel, alebo využiť telefónnu info-linku. Ďalšou možnosťou je postup prostredníctvom internetových stránok www.opel.cz, resp. www.opel.sk. Centrálne vedený a priebežne vyhodnocovaný elektronický registračný systém umožní nielen vzájomne optimalizovať „ponuku“ testovacích vozidiel a „dopyt“ záujemcov o skúšobné jazdy, ale dokáže aj vylúčiť pokusy o mnohonásobné registrácie zákazníkov, ktorí by si u rôznych dealerov iba chceli zapožičiavať ďalšie a ďalšie autá na trojdenné testovanie bez toho, aby o ne mali hlbší záujem.

Opel C&S je pripravený na to, že testovacou jazdou nadšení zákazníci zatúžia po niektorom z modelov Opel, a preto počas trojmesačného obdobia testovacích jázd pripravil zvýhodnenú akčnú ponuku na väčšinu svojich modelov.

Zdroj: Opel C&S s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /OPEL/