Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ocenenia: Najlepší imidž na Slovensku má Toyota / Lexus
14. december 2005 @ 07:13:36 CET, poslal j.čík

TOYOTA V druhom ročníku súťaže o najpôsobivejší imidž značky, Rhodos 2005, získala Toyota / Lexus prvé miesto v kategórii osobné automobily. Prestíž jednotlivých značiek hodnotila vzorka 300 manažérov zo Slovenska.

Združenie Rhodos, vyhlasovateľ prestížnej súťaže o najpôsobivejší imidž značky Rhodos, zverejnilo výsledky 1. decembra 2005. Výsledný rebríček sa zostavuje na základe prieskumu realizovaného agentúrou Markant. V druhom ročníku súťaže bolo vyhlásených 10 kategórií, ktoré odrážajú súčasnú situáciu na trhu a tvoria prierez spotrebiteľským trhom výrobkov a služieb.

V kategórii osobných automobilov presvedčil najviac top manažérov imidž značiek Toyota / Lexus, čím sa stali víťazom súťaže Rhodos 2005 v tejto kategórii. Do prvej trojky najimidžovejších značiek sa dostali aj Mercedes-Benz a BMW.

„Dobrý imidž musí byť dlhodobo podložený kvalitou a vtedy sa stáva významnou konkurenčnou výhodou. Značky Toyota a Lexus sú preslávené svojou kvalitou a spoľahlivosťou, čo každoročne dokumentujú napríklad výsledky v nemeckom rebríčku zákazníckej spokojnosti s automobilmi J.D. Power, kde sa Toyota drží na prvom mieste už styri roky po sebe. K oceneniu bezpochyby prispela aj skutočnosť, že Lexus ako prvá značka v segmente luxusných automobilov priniesol na trh hybridný pohon, čím sa stal jednoznačným technologickým leadrom v tejto kategórii vozidiel. Ocenenie značiek Toyota / Lexus si veľmi vážime a našim prvoradým cieľom je udržať sa na prvej pozícii aj v budúcich rokoch ,“ povedal Marián Hoffer, riaditeľ spoločnosti Toyota Motor Slovakia.

Porotou bola reprezentatívna vzorka manažérov Slovenska, pričom hodnotiace kritériá pre značky vybralo 50 top manažérov. Podľa nich potom vzorka 300 manažérov hodnotila imidž značiek v jednotlivých kategóriách. Medzi vybrané kritériá patrili cenová primeranosť produktov, kvalita, spoľahlivosť, inovatívnosť a vizuálna prezentácia.

Združenie Rhodos je zložené z právnických osôb – českého združenia Rhodos, spravodajskej televízie TA3 a reklamnej agentúry CD Ogilvy & Mather. Slovensko získalo licenciu od českého združenia Rhodos minulý rok. Po Slovensku sa v súčasnosti rokuje o jeho zavedení v Poľsku, Rakúsku, Srbsku, Chorvátsku, Slovinsku a ďalších krajinách.

Zdroj: Toyota Motor Slovakia s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/