Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: BMW partnerom olympijských hier v Londýne 2012
23. november 2009 @ 10:34:12 CET, poslal p.hron

BMW BMW Group vyhlásená za automobilového partnera olympijských a paraolympijských hier v Londýne, BMW partnerom prvej triedy a exkluzívnym automobilovým sponzorom olympiády 2012. BMW poskytne 4000 vozidiel s nízkymi emisiami uhlíka.


zväčšiť obrázok Lord Sebastian Coe, predseda Organizačného výboru olympijských a paraolympijských hier v Londýne (LOCOG), dnes informoval, že spoločnosť BMW sa stala automobilovým partnerom olympijských hier v Londýne 2012. BMW poskytne približne 4000 vozidiel, ktoré budú počas olympiády slúžiť športovcom, technickým asistentom, zástupcom médií, operačným tímom výboru LOCOG, členom národných olympijských výborov a medzinárodných športových federácií, zástupcom medzinárodného olympijského výboru a marketingovým partnerom.

BMW bude zároveň partnerom pre udržateľnosť a prispeje tak k splneniu záväzku usporiadať olympijské hry v Londýne 2012 „bez uhlíka“ a v súlade so „zdravým životným štýlom“.

Ian Robertson, člen predstavenstva BMW AG zodpovedný za obchod a marketing uviedol: „Udržateľnosť je základným princípom nášho podnikania a ovplyvňuje všetky aspekty našej činnosti. V rebríčku spoločností, ktoré tvoria index Dow Jones Sustainability dosahujeme v tomto ukazovateli už piaty rok za sebou prvenstvo, pretože sme automobilkou, ktorá kladie najväčší dôraz na udržateľnosť. S olympiádou v Londýne 2012 nás oprávnene spája záväzok nízkych emisií uhlíka a zdravého životného štýlu.“

Ian Robertson ďalej skonštatoval: „Naše partnerstvo vnímame ako veľkú príležitosť. V nasledujúcich troch rokoch aj vo vzdialenejšej budúcnosti sa budeme zameriavať na rozvíjanie nášho špičkového portfólia palivovo efektívnych automobilov vyššej triedy a určovať budúci vývoj individuálnej mobility. Naše partnerstvo môže byť inšpiráciou aj pre našich zákazníkov, zamestnancov, dealerov a dodávateľov.“

Organizačný výbor stanovil náročné ciele v oblasti európskych štandardov emisií CO2 pre vozový park. BMW poskytne vozidlá, ktoré spĺňajú nielen emisný štandard Euro 6, ale aj maximálny limit emisií CO2 na úrovni 120g/km stanovený organizačným výborom. BMW je vďaka programu Efficient Dynamics lídrom odvetvia v oblasti nízkoemisných technológií.

Spoločnosť BMW v roku 2012 predstaví aj vozidlá poháňané elektrickou energiou.

Predseda organizačného výboru Sebastian Coe skonštatoval: „Z operačného hľadiska je dohoda s automobilovým partnerom kľúčová pre ktorýkoľvek organizačný výbor olympijských hier. Som nadšený, že sme pre spoluprácu získali práve spoločnosť BMW, ktorá zdieľa našu víziu udržateľných olympijských hier 2012. Partnerstvo s BMW si vysoko ceníme a tešíme sa na našu spoluprácu v nasledujúcich troch rokoch.“

Počas olympiády budú v olympijskej dedine k dispozícii aj bicykle BMW určené pre športovcov a organizátorov. Na niektorých podujatiach v rámci olympijských a paraolympijských sa predstavia aj motocykle BMW.

Časť vozidiel bude prispôsobená na prepravu zdravotne postihnutých osôb. Viacero vozidiel BMW bude prispôsobených tak, aby ich mohli riadiť a využívať aj zdravotne postihnutí vodiči.

Od roku 2000 spoločnosť BMW preinvestovala vo Veľkej Británii viac než 1 mld. GBP a zamestnáva tu viac než 8000 ľudí vo výrobe, distribúcii a v oblasti finančných služieb. Spoločnosť nepriamo vytvorila viac než 50000 ďalších pracovných miest prostredníctvom svojich subdodávateľov, spoločností zabezpečujúcich obslužné činnosti, distribúciu a prostredníctvom siete dealerov. BMW podnikne do roku 2012 aj ďalšie aktivity, ktoré budú súvisieť s kultovou značkou Mini.

Organizačný výbor olympijských a paraolympijských hier v Londýne a BMW spájajú mnohé hodnoty, ktoré sú základom dohody o partnerstve. Okrem centrálnej myšlienky udržateľnosti je to odhodlanie dodržiavať pravidlá fair play, športový duch, súťaživosť a medzikultúrna výmena. Tieto princípy boli vždy neodmysliteľnou súčasťou hodnotovej orientácie BMW.

Zdroj: BMW Group Slovakia, Milan Stupka, Marketing manager


Súvisiace správy

Najčítanejšie /BMW/