Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Renault na autosalóne v Bratislave opäť prekvapuje najviac
14. apríl 2010 @ 07:41:11 CEST, poslal j.cvopa

RENAULT Renault Mégane Coupé-Cabriolet, Renault Wind, Renault Clio RS, Renault Mégane R.S. 250, Renault Fluence, Nový Master, Trafic a Kangoo Maxi (na vonakajšej ploche), Dacia Duster. To je zoznam noviniek, ktoré Renault prestavuje verejnosti na autosalóne Bratislava 2010.

Renault Wind

Renault predstavuje v predpremiére novinku Renault Wind, dvojmiestne kupé roadster s dĺžkou 3,83 m s nápaditým otváraním strechy. Vďaka inovatívnemu konceptu preklápacej, mimoriadne rýchlo sa otvárajúcej strechy, Renault Wind je výzvou k slobodnej jazde a ponúka nové perspektívy pre tých, ktorí obľubujú jazdu na čerstvom vzduchu.

Renault Wind sa obracia na tých zákazníkov, ktorí hľadajú kompaktné športové vozidlo s otváracou strechou, svojrázne a zároveň praktické pre každodenný život. Vďaka svojim kompaktným rozmerom je Renault Wind svižný predovšetkým na mestských cestách. Ako jediný ponúka stály objem batožinového priestoru 270 dm3 bez ohľadu na postavenie jeho strechy. Renault Wind bude v predaji na Slovensku koncom leta 2010.

Renault Mégane Coupé-Cabriolet

Nový Mégane Coupé-Cabriolet korunuje obnovený rad rodiny Mégane, ktorú dnes reprezentuje už 5 rôznych karosérií. Jeho dizajn spája v sebe eleganciu kupé so zážitkami z kabrioletu. Okrem prvkov, ktoré spôsobili úspech jeho predchodcu – veľká zasúvateľná sklená strecha a široká škála vybavenia, Nový Mégane Coupé-Cabriolet ponúka klientom naviac:

• silnejší pocit z jazdy s otvorenou strechou vďaka čelnému sklu v predsunutej polohe a pevnej sklenenej ochrane proti vetru umiestenej za opierkami hlavy vzadu,
• dynamické správanie na vysokej úrovni vďaka spevnenému podvozku a novému elektrickému posilňovaču riadenia,
• širokú ponuku motorizácií, z ktorých sa jedna spája s celkom novou automatickou dvojspojkovou prevodovkou EDC (Efficient Dual Clutch),
• preukázateľnú kvalitu prevedenia, znásobenú najmä vonkajšou povrchovou úpravou v čiernej lesklej farbe a farbe lešteného chrómu.

Nový Mégane Coupé-Cabriolet sa vyrába v továrni Renault v Douai vo Francúzsku po boku modelov Scénic a Grand Scénic. Ťaží teda takto z kompletného know-how nadobudnutého od spustenia programu Mégane a najmä zo skúseností z montáže predchádzajúcej generácie Mégane Coupé-Cabriolet.

Nový Mégane Coupé-Cabriolet bude v predaji v lete roku 2010.

Renault Clio R.S.

Od roku 2000 všetky po sebe idúce modely Clio Renault Sport smerovali k tomu, že toto auto sa stalo najpopulárnejším hatchbackom vo svojej triede a celosvetovo sa ho predalo vyše 70.000 kusov.

Nároční majitelia športovej verzie najpredávanejšieho modelu značky Renault ju jednohlasne označili za jeden z najlepších športiakov a tiež za jeden z najzábavnejších modelov, čo sa týka pôžitku z jazdy. Inžinieri Renault Sport Technologies čelili výzve stavať na existujúcich kvalitách modelu Clio Renault Sport a pozdvihnúť silu a dynamiku, jemu vlastnú, na novú úroveň.

Športový charakter vidno na novom Cliu Renault Sport zvonku aj zvnútra. Exteriér obsahuje aerodynamické črty inšpirované svetom Formuly 1:
- predný spojler
- nasávače vzduchu na predných blatníkoch a zadný difúzor, tieto dve technológie tvoria jedinečnú časť výbavy v segmente športových modelov.

Nové Clio Renault Sport obsahuje všetky súčasti, ktoré viedli k úspechu modelov Renault Sport:
- dve verzie podvozku, „Sport“ alebo „Cup“, spolu s nezávislým zavesením prednej nápravy, zabezpečujú výnimočnú presnosť a záber pri akýchkoľvek podmienkach,
- brzdové strmene Brembo a veľké brzdové kotúče zaručujú výkonnú a trvalú brznú silu,
- vysoko výkonný motor: výkon 74 kW (100 k)/liter, najvyšší výkon 147,5 kW (203 k) a vyšší krútiaci moment v spodnom spektre, pri menej ako 3 000 otáčkach za minútu, v porovnaní s predchodcom.

Aby nové Clio Sport uspokojilo čo najviac požiadaviek zákazníkov, prichádza v dvoch odlišných prevedeniach:
- s komfortnejším podvozkom „Sport“ v sérii, pre zákazníkov, ktorí hľadajú pohodlné a dobre vybavené
- auto, odrážajúce ich spoločenské postavenie
- a za príplatok s podvozkom „Cup“ pre náročných znalcov, pre ktorých je jazdenie vášňou a výkon na prvom mieste.

Clio RS má spoločné gény s ostatnými členmi rodiny Clio, je všestranný, bezpečný a skvele vybavený: integrovaný satelitný navigačný systém Carminat TomTom® je dostupný za príplatok 490 eur.

Renault Mégane R.S. 250

Nový Mégane R.S. sa od zvyšku modelovej rodiny Mégane odlišuje výrazným športovým charakterom, ktorý sa prejavuje v jeho dizajne, aj dynamických výkonoch. Nový Mégane R.S. sa začne predávať na jeseň s dvoma možnosťami nastavenia podvozka:
• Sport, pre potešenie z každodenného jazdenia,
• Cup, pre výraznejšie dynamické výkony na okruhoch.

Nový Mégane R.S. poháňa 2-litrový preplňovaný benzínový motor. Dosahuje najvyšší výkon 184 kW (250 k). Maximálny krútiaci moment 340 Nm je k dispozícii naprieč celým širokým spektrom otáčok a poskytuje štandardný výkon na ceste aj na pretekárskej trati.

Nový Mégane R.S. sa môže pochváliť množstvom špecifickej výbavy, ktorá ešte zvyšuje potešenie z jazdy. K nej patrí aj R.S. Dynamic Management (ktorý umožňuje výber z troch režimov ESP) a R.S. displej (prehľad jazdných informácií na palube). RS displej je len na úrovni RS Chassis Cup.

Nový Mégane R.S. sa vyrába vo fabrike Renault v Palencii v Španielsku, z tých istých výrobných liniek schádzajú aj nové karosárske verzie Mégane hatchback, coupé a kombi.

Renault Fluence

V januári 2010 rozšírila značka Renault svoju ponuku o nový elegantný a reprezentatívny sedan so skvelou výbavou - Renault Fluence, ktorý je najatraktívnejším vozidlom svojej triedy. Pomáhajú mu v tom viaceré prvky, ktoré ho odlišujú od konkurencie, ako napr. športové línie, robustnosť, komfortná kabína a široká ponuka užitočných technologických pomôcok.

Tento nový štvordverový sedan je dlhý 4,62 m, s rázvorom 2702 mm, a práve vďaka svojim rozmerom a bohatej základnej výbave je umiestnený medzi segmentom kompaktných rodinných áut (segment C) a segmentom o triedu vyšším. Ostré línie predchádzajúcej generácie sa zmenili na exhibíciu ladných kriviek, takmer v štýle kupé. Od Mégane ho odlišuje robustnosť, ako aj zmeny v interiéri (napríklad klasické analógové prístroje). Zmeny zaregistrujete aj na použitých materiáloch, napríklad kvalitnejšom povrchu palubnej dosky a väčšom použití chrómových prvkov.

Komfort v kabíne je podčiarknutý redukciou hluku a vysokou úrovňou vnútorného priestoru, vrátane priestoru na lakťe, ktorý je najväčší vo svojej triede (1,480mm vpredu a 1,475mm vzadu). Miesto pre zadných pasažierov narástlo a ponúka najväčší priestor na nohy a kolená v segmente - 238 mm. Kabína Renaultu Fluence poskytuje viac ako 23 l odkladacích priestorov, vrátane osvetlenej a klimatizovanej 9 l odkladacej schránky. 530 l batožinový priestor je jeden z najväčších vo svojej triede. Prístup doňho uľahčuje nízka nakladacia hrana a veľký otvor (1,020mm), ktorý bol dosiahnutý integrovaním jednej časti zadných svetlometov do veka batožinového priestoru.

Renault Master

Renault sa po 12 rokoch predaja a viac ako milióne predaných vozidiel v 45 krajinách sveta, rozhodol obnoviť modelový rad Master, ktorého predaj na Slovensku začne od mája 2010.

Tvarové riešenia nového Renaultu Master ukazujú nové štylistické smerovanie skriňových dodávok značky Renault. Kabína vodiča poskytuje najviac úložných priestorov zo všetkých konkurentov. Tieto úložné priestory vznikali s dôrazom na to, aby do nich mohli užívatelia čo najergonomickejšie uložiť všetky predmety dennej potreby.

Nový Renault Master sa chce stať pre svoj segment vzorom v oblasti komfortu. Preto sa výrazne prepracovala ergonómia miesta vodiča, zlepšil sa výhľad z vozidla a auto dostalo viacero prvkov pochádzajúcich z osobných vozidiel.

Nový Master sa môže oproti predchodcovi pochváliť v priemere o 1l/100 km nižšou spotrebou a priemernou spotrebou od 7,1 l/100km (187g CO2/km). Nový Renault Master je v konfigurácii s pohonom prednej nápravy lídrom v spotrebe podľa európskych testov. Oproti predchodcovi sa znížili prevádzkové náklady až o 40 percent a patria medzi najnižšie na trhu.

Nová verzia s pohonom zadnej nápravy využíva techniku, ktorú kompletne vyvinul Renault a vyznačuje sa samonosnou konštrukciou, ponúkajúcou najlepšie schopnosti v oblasti dynamiky a záťaže. Ponuka sa rozšíri o novú dĺžku L4 (využiteľný objem až 17m³), verzie 3,5 t a 4,5 t s dvojmontážou na zadnej náprave a nové možnosti prestavieb a úprav karosérie.

Nový Renault Master dostane nový motor 2,3 l dCi, vyvinutý špeciálne pre špecifické potreby úžitkových vozidiel. Motor sa bude dodávať v troch výkonových verziách (dCi 100, dCi 125 a dCi 150) a bude zhodný pre verzie s pohonom prednej (uložený naprieč) aj zadnej (uložený pozdĺžne) nápravy.

Renault Trafic

Renault sleduje predstavením nového Renaultu Trafic pokračovanie obnovy modelovej ponuky úžitkových vozidiel. Nové auto je pohodlnejšie, jeho prepracovaná palubná doska má veľa funkčných odkladacích priestorov a viacero prvkov výbavy, ktoré pochádzajú z osobných automobilov. Hospodárnejšia verzia naftového motora 2.0l dCi s výkonom 115 k má oproti predchodcovi o 0,8 l/100 km nižšiu spotrebu. Nový Renault Trafic sa na slovenský trh dostane v máji roku 2010 a vyrábať sa bude vo fabrikách v Barcelone (Španielsko) a Lutone (Veľká Británia).

Renault Kangoo Maxi

Predstavením modelového radu Kangoo Express Maxi pokračuje Renault v obnovovaní ponuky úžitkových vozidiel. Táto verzia, predĺžená o 40 cm, ponúka oproti Kangoo Express až o 1 m3 väčší úložný priestor. Zíde z výrobných pásov fabriky MCA v Maubeuge (Francúzsko) a do predaja sa na Slovensku dostane v máji 2010 (na Slovensku bude v predaji len úžitková verzia Kangoo maxi).

Dacia Duster

zväčšiť obrázok Dacia pokračuje v pretváraní automobilovej scény a predstavuje svoj šiesty model: Dacia Duster, robustný, priestranný a ľahko ovládateľný off-road. Je to robustné, spoľahlivé a jednoducho ovládateľné vozidlo s pohonom 4x4, ktoré sa zameriava na zákazníkov hľadajúcich vozidlo na každý deň so skutočnými schopnosťami off-roadu.

Dacia Duster je predovšetkým dostupné vozidlo s nízkymi prevádzkovými nákladmi:
• Na kúpu: Dacia Duster sa bude v Európe predávať za bezkonkurenčnú cenu (vo Francúzsku jeho cena začína na 11 900 €), za ktorú poskytuje bezkonkurenčný výkon, výbavu a vnútorný priestor. Aj keď cenovo štartuje na úrovni mestských vozidiel, jej vonkajšie a vnútorné rozmery ju radia na hornú hranicu kompaktnej triedy.
• Na prevádzku: Dacia Duster disponuje paletou úsporných, ale výkonných motorov, ktoré kombinujú nízku spotrebu paliva (naftová verzia dCi 85 s pohonom predných kolies spotrebuje 5,1 l/100 km) s nízkymi nákladmi na údržbu.

Dacia Duster je šetrná k životnému prostrediu vďaka nízkym emisiám CO2. Naftové verzie Dacie Duster produkujú vo verzii 4x2 od 135 g CO2/km (čo ich oprávňuje na získanie označenia Dacia eco2) a vo verzii 4x4 od 145 g CO2/km.

Dacia Duster je vo verzii 4x4 vozidlom určeným pre klientov, ktorí ku svojim každodenným aktivitám potrebujú naozajstné terénne vozidlo. Vo verzii 4x2 osloví tých, ktorí ocenia vyššiu a bezpečnejšiu pozíciu sedenia, ako aj možnosť jazdy na viacerých podkladoch.

Dacia Duster sa vyrába v továrni v Pitešti (Rumunsko). Na Slovensku je Dacia Duster v predaji od 8. apríla 2010 a cena štartuje na neskutočných 9 990 €.

Zdroj: Renault Slovensko, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /RENAULT/