Hotel Carlton sa stal dejiskom oficiálneho uvedenia vozidla Citroën C3 na slovenský trh. Toto vozidlo sa zaraďuje medzi už ponúkané modely Citroën Saxo a Citroën Xsara a zasahuje priamo do najväčšieho segmentu, ktorý predstavuje približne polovicu slovenského automobilového trhu.
V dvadsiatich mestách na Slovensku sa v priebehu júna 2002 uskutoční prezentáčná akcia s názvom Citroën C3 Tour, ktorej cieľom je predstaviť nie len najaktuálnejšiu novinku značky Citroën C3, ale aj kompletnú modelovú ponuku vozidiel Citroën. Okrem sprievodného programu (hudobná produkcia, súťaže o ceny, detský kútik, Café Citroën,...) je atraktívna pre zúčastnených možnosť vyhrať hlavnú cenu, ktorou je Citroën C3.
Citroën pokračuje v úspešnom trende dosiahnutých obchodných výsledkov. Za prvé 4 mesiace tohto roku Citroën v rámci krajín EÚ dosiahol 6,5 %-ný podiel na trhu, na Slovensku s celkovým počtom 918 predaných vozidiel dosiahol 4,42 %-ný trhový podiel a umiestnil sa na 5. priečke v poradí značiek.