Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Peugeot RCZ uvedený na Slovensku
21. jún 2010 @ 19:21:29 CEST, poslal p.mauer

PEUGEOT Pri príležitosti 200. výročia, značka Peugeot pripravila počas piatich dní v mesiaci jún pod Devínskym hradom pre novinárov ako aj klientov, netradičné uvedenie výnimočného športového modelu Peugeot RCZ na slovenský trh.


Výnimočnosťou tejto akcie bolo, že klienti si museli svoju testovaciu jazdu zarezervovať cez internet prostredníctvom špeciálne vytvorenej stránky, na ktorú sa dostali len heslom, ktoré dostali poštou.
Akcia sa stretla s veľkým úspechom, systém testovania sa naplnil viac ako na 100% a každý deň testovalo vyše 100 klientov, čiže celkovo sa realizovalo viac ako 550 testovacích jázd.

Akcia mala dve časti: v prvom rade, predstavenie testovacie centra novinárom, ktorí si mohli nielen následne otestovať pripravené modely, ale si aj vyskúšať animácie pripravené pre klientov v špeciálnom stane s bielym luxusným interiérom. Guillaume Ducrest, generálny riaditeľ značky Peugeot, slávnostne otvoril testovacie centrum, ktorého súčasťou bola aj malá expozícia pri príležitosti výročia 200 rokov Peugeot - sklené vitríny prezentovali vývoj loga Značky, rôzne nástroje, solničky, koreničky, krinolíny značky Peugeot. Dokonca, obyvateľ Devína, pán Látka, poskytol práve dokončený oldtimer Peugeot z roku 1928.

Druhou časťou už bolo testovanie osem modelov Peugeot RCZ s tromi motorizáciami 2,0 Hdi FAP, 163k, BVM6, 1,6 THP 200k, 1,6 THP 156 k priamo vybranými potencionálnymi klientami denne od 9 až do 18 hodiny.

Priamo v testovacom centre fungoval dispečing napojený na internet a zabezpečoval priamy chod testov. Klienti po teste alebo po registrácii veľmi radi si posedeli pri štýlovom občerstvení a počas výnimočného krásneho slnečného počasia si klienti mohli pre seba, či pre svojich blízkych, pripraviť krásnu kyticu so známym kvetinárom, otestovať značkové kávy medzi nimi aj slávnu cibetkovú kávu, ktorú ochutnával Jack Nicholson v slávnom filme The Bucket List, zapáliť si kubánsku cigaru, či pripraviť s čokoládovými odborníkmi svoju vlastnú bonboniéru.

V rámci osláv 200 rokov, klienti mohli vyhrať pomocou známej hry pexeso darček z butiku Peugeot ako napr. slávne soľničky a koreničky Peugeot, modely autíčiek, knihy...

Všetky tieto aktivity mali veľký úspech, ale úplným bestsellerom boli kvetiny pre svojich blízkych a samozrejme samotné Peugeoty RCZ. Klienti si mohli pomocou špeciálnej dotykovej obrazovky ako konfigurátora vytvoriť svoj vlastný RCZ. Všetci klienti, ktorí otestovali RCZ sa čoskoro dozvedia, ktorí z nich si predĺži testovanie a získa tento výnimočný automobil na svoj súkromný test.

Zdroj a foto: Ivana Orviska, Manager for Communication and Public relation PEUGEOT SLOVAKIA

Súvisiace správy

Najčítanejšie /PEUGEOT/