Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: S BMW X5 sú zákazníci najspokojnejší
25. jún 2010 @ 09:30:41 CEST, poslal p.hron

BMW BMW X5 prebúdza radosť z jazdy a so svojimi ďalšími kvalitami tiež spĺňa vysoké očakávania, ktoré sú kladené na vozidlo Sports Activity Vehicle segmentu Premium. To je výsledok aktuálnej štúdie spoločnosti pre prieskum trhu J.D. Power o spokojnosti zákazníkov medzi vodičmi v Nemecku.

zväčšiť obrázok Vo Vehicle Ownership Satisfaction Study (VOSS) je BMW X5 na prvom mieste v kategórii vozidiel „terénne vozidlá“. Okrem toho dosahuje najvyššiu hodnotu spokojnosti spomedzi všetkých z celkovo viac ako 100 modelov zohľadnených v tohtoročnej analýze. Celkový výsledok štúdie J.D. Power bol zverejnený vo vydaní odborného časopisu „AUTOTEST“, ktoré vychádza 25. júna 2010.

Pre J.D. Power Report 2010 o spokojnosti zákazníkov v Nemecku boli 16 330 vodičom prostredníctvom interview online položené otázky ohľadom spokojnosti s ich aktuálnym vozidlom. Pritom boli zozbierané reprezentatívne výpovede o celkovo 102 modeloch od 25 výrobcov. Pri účastníkoch ankety sa jednalo o vodičov, ktorí svoje vozidlo používajú asi dva roky, a pritom doteraz v priemere najazdili okolo 34 000 kilometrov.

Pre určenie spokojnosti zákazníkov sa vyhodnocuje oznámkovanie v štyroch kategóriách kvalita/spoľahlivosť, atraktívnosť, servis a náklady na údržbu. Prenikavé odčlenenie BMW X5 v aktuálnej štúdii prispieva k pozitívnemu obrazu, ktorý zanechali nespočetné ďalšie modely BMW pri predchádzajúcich prieskumoch J.D. Power v Nemecku a ostatných krajinách. Pred dvomi rokmi rozhodlo BMW X3 hodnotenie „terénnych vozidiel“ v štúdii spokojnosti zákazníkov v Nemecku pre seba.

J.D. Power and Associates patria k vedúcim spoločnostiam pre prieskum trhu na celom svete. Tento renomovaný inštitút množstvom štúdií pravidelne analyzuje spokojnosť zákazníkov – vodičov na najdôležitejších medzinárodných automobilových trhoch. V Nemecku sa vyhotovuje ročná štúdia o spokojnosti od roku 2002.

Zdroj: BMW Group Slovakia, Milan Stupka, Marketing manager


Súvisiace správy

Najčítanejšie /BMW/