Svet GT-R sa už čoskoro rozrastie o inovované prevedenia súčasného modelového radu. Novinkou je verzia „Club Track" určená pre využitie na okruhoch a prémiová verzia „EGOIST" zameraná na špičkové remeselné spracovanie. Dodávky pre Európu sa začnú vo februári 2011.
Nissan GT-R (modelový rok 2011) je vyvíjaný predovšetkým so zreteľom na jeho charakteristiku ako mnohoúčelového výkonného automobilu. Vďaka kreatívnemu dizajnu a prvkom vylepšujúcim aerodynamiku vyzerá exteriér stabilnejšie a robustnejšie. Interiér získal športovejší ráz.
Úpravou plniaceho tlaku turbodúchadla, časovania ventilov a znížením odporu sania sa zvýšil výkon motora na 390 kW (530 k) pri 6 400 ot./min, najvyšší točivý moment je teraz 612 Nm v rozmedzí od 3 200 do 6 000 ot./min. Súčasne sa podarilo znížiť spotrebu paliva na 8,5 km/l (11,76 l/100 km). Katalyzátor s nízkym obsahom vzácnych kovov a riadiaca jednotka motora (ECM) s výkonným mikroprocesorom zabezpečuje nižšie emisie.
celá správa...
Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, TS z 22. októbra 2010