Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Nissan dosiahol historicky najväčší podiel na európskom trhu
10. marec 2011 @ 22:16:13 CET, poslal p.mauer

NISSAN Spoločnosť Nissan oznámila dosiahnutie historicky najväčšieho podielu na európskom trhu za mesiac február. Nissan získal 3,9 % celkového európskeho trhu, čo je o celý percentuálny bod viac ako vlani. Mesačný objem predaja v tomto regióne (vrátane značky Infiniti) dosiahol 53 781 vozidiel, čo predstavuje oproti februáru 2010 nárast o 53%.

Celkový objem predaja v tomto regióne za prvé dva mesiace roku 2011 sa týmto dostal na viac než 100 000 vozidiel, čo je takmer o 25 000 viac než v roku 2009.
Predaje vzrástli na všetkých hlavných trhoch, vrátane Ruska a Spojeného kráľovstva, kde je Nissan najpredávanejšou japonskou značkou.

zväčšiť obrázok Na rekordných výsledkoch sa významne podieľali vozidlá Qashqai a Juke a tieto dva modely, spoločne s vozidlom Murano, teraz predstavujú viac ako štvrtinu všetkých predajov v segmente crossoverov európskeho trhu.
Predaj vozidiel Nissan vzrástol aj na Slovensku. Oproti februáru 2010 za zvýšil o 24,8%. Za rok 2010 predala spoločnosť Nissan celkovo 1544 osobných a ľahkých úžitkových vozidiel. Bestsellerom značky bolo aj naďalej vozidlo Qashqai s 820 predanými kusmi. Druhým najpredávanejším modelom bol Note s počtom predaných kusov 185. Nissan tak dosiahol trhový podiel na Slovensku 2,18%.

Vladimír Holík, Country Manager spoločnosti Nissan SCEE pre Slovenskú republiku poznamenal: „Predaj vozidiel značky Nissan na Slovenku jednoznačne rastie. V porovnaní s minulým rokom sa nám podarilo dosiahnuť najvyšší percentuálny nárast podielu na našom trhu v rámci celej Európy. Takéto pozitívne výsledky sme dosiahli na trhu, na ktorom celkový predaj medziročne klesol. Veríme, že vďaka našej predajnej politike a jasne definovanému predajnému cieľu sa nám podarí získať titul najpredávanejšej japonskej značky na Slovensku."

Prvé dodávky vozidla Nissan LEAF - európskeho auta roku 2011 - zákazníkom začali tento mesiac vo vybraných európskych krajinách. Ku koncu roku bude Nissan LEAF uvedený na väčšine trhov západnej Európy. Slovensko by malo nasledovať po dobudovaní siete dobíjacích staníc a po uzavretí dohôd s vládou a lokálnymi samosprávami ohľadne výhod a podpôr pre vodičov elektromobilov.
_______________________________________________________________________

V lete si zákazníci štvrtej generácie vozidla Micra budú môcť vybrať jeden z najčistejších a najúspornejších zážihových motorov na svete. Micra DIG-S je vybavená trojvalcovým 1,2 litrovým motorom s kompresorom. Úroveň emisií CO2 je len 95 g/km.

Spoločnosť Nissan v Európe zamestnáva v Európe asi 12.500 ľudí v oddeleniach konštrukcie, výskumu a vývoja, výroby, logistiky a predajných a marketingových operácií. V kalendárnom roku 2010 predala spoločnosť v 47 krajinách západnej a východnej Európy vrátane Ruska 555.000 vozidiel. Spoločnosť vo svojich továrňach v Španielsku a vo Veľkej Británii vyrobila celkom 527.966 vozidiel.

_______________________________________________________________________

Zdroj:
Peter Šatka, PR & Marketing Consultant
Nissan Newsroom Slovensko, TS: 03.10.2011


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/