Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Výsledky predaja za 1. štvrťrok a odhady predajov na rok 2011
06. apríl 2011 @ 10:29:03 CEST, poslal j.cvopa

AVIA V prvom štvrťroku 2011 predala Avia 168 vozidiel, z toho 51 vozidiel v prevedení Euro 5 na európskych trhoch, 13 vozidiel v prevedení Euro 4 pre ruský trh, štyri podvozky pre autobusy materskej firmy pre singapurský trh a sto podvozkov pre elektromobily firmy Smith Electric. Oproti 1. štvrťroku 2010, kedy firma predala 102 vozidiel, je to nárast o 2/3.

Avia Ashok Leyland Motors chce tento rok predať 1000 nákladných vozidiel (vlani to bolo 448 vozidiel). Na európske trhy chce dodať 300 vozidiel a 500 podvozkov s kabínou chystá na americký a britský trh pre výrobcu elektromobilov, firmu Smith Electric. Na ruskom trhu, kde Avia otvorila svoje zastúpenie na konci minulého roku, chce firma v roku 2011 predať 100 vozidiel. U nových projektov (to sú napr. trhy Stredného Východu, autobusové podvozky ap.) sa očakáva predaj 100 vozidiel alebo podvozkov.

Na západoeurópskom trhu chce tento rok automobilka vybudovať novú predajnú sieť vo Velkej Británii a chystá sa zahájiť predaj vo Francúzsku. Chystá taktiež reštrukturalizáciu predajnej siete v Poľsku. Firma vstúpila takisto na trh Stredného východu, kde zahájila predaj pri spustení prevádzky montážneho závodu materskej Ashok Leyland v emiráte Rás al-Chajma v Spojených arabských emirátoch. "Klíčové pro nás zůstávají český a slovenský trh. Zároveň ale investujeme do prodejní sítě v dalších evropských zemích," uviedol výkonný riaditeľ Marcus Pauels. Automobilka sa má podľa Marcusa Pauelsa stať riadiacim centrom pre distribúciu ďalších produktov materskej skupiny Hinduja v Európe. AVIA tento rok chystá vozidlá s dvojkabínou a ponúkať bude aj automobily s pohonom štyroch kolies - táto novinka bude vystavená aj na blížiacom sa veľtrhu IBF v Brne (12.4. - 16.4.). Zároveň vyjednáva s potenciálnym tuzemským dodávateľom karosérií pre autobusy na podvozkoch Avia.

Úspech firmy sa podľa manažéra marketingu Michala Bačkovského opiera o globálnu homologáciu vozidiel rady Euro5 a doplnenie kompletnej modelovej rady motorov pre nové trhy. "Zákazníkům na evropských trzích jsme schopni nabídnout vozidla v provedení Euro5, ruským zákazníkům vozy s motory plnícími normu Euro 4 nebo Euro 3, na Středním Východě pak v provedení Euro 2. Významný podíl na úspěších má i komplexní péče o zákazníka včetně značkového financování Avia Financing a servisním programům Avia Service+."

Zdroj: Figura Public Relations s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /AVIA/