Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Nissan má nového viceprezidenta pre predaj a marketing
20. jún 2011 @ 10:51:51 CEST, poslal j.kval

NISSAN Spoločnosť Nissan oznámila, že novým senior viceprezidentom pre predaj a marketing v Európe bol menovaný Paul Willcox. Funkciu prevezme 1. júla 2011. Nástupca na Paulovu súčasnú pozíciu bude včas oznámený.


Paul Willcox v súčasnosti pracuje ako výkonný riaditeľ spoločnosti Nissan Motor GB (NMGB) - obchodnej pobočky automobilky Nissan vo Veľkej Británii. Na novej pozícii nahradí Simona Thomasa, ktorý po dvadsiatich rokoch opúšťa spoločnosť Nissan.

zväčšiť obrázok Colin Dodge, výkonný viceprezident a predseda predstavenstva spoločnosti Nissan pre oblasť Afriky, Stredného východu, Indie a Európy prehlásil: „Simon Thomas zastával množstvo kľúčových pozícií v Európe a Severnej Amerike. Prispel k výraznému zvýšeniu podielu vozidiel Nissan na európskom trhu a zabezpečil vysokú dynamiku predaja. Sme mu za jeho vynikajúcu prácu pre Nissan veľmi vďační a do budúcnosti mu prajeme len to najlepšie." V reakcii na menovanie Paula Willcoxa potom Colin Dodge dodáva: „Menovanie Paula prichádza v dobe, keď sme výrazne pokročili v úsilí dosiahnuť v Európe pozíciu jednotky medzi japonskými značkami. Zatiaľ sa nám to podarilo na kľúčových trhoch ako je Rusko, Veľká Británia a Španielsko. Podiel na európskom trhu rok od roku zvyšujeme a v roku 2010 sme docielili vôbec najvyššie celkové predaje v histórii. Paul je zárukou, že európsky tím bude aj naďalej usilovať o ďalší rast."

Paul Wilcox
Paul Willcox do automobilky Nissan nastúpil v roku 1992 a od tej doby v spoločnosti vystriedal množstvo vedúcich pozícií na národnej aj oblastnej úrovni.
Od roku 2008 je Paul Willcox výkonným riaditeľom spoločnosti Nissan Motor GB, kde so svojim tímom dosiahol vynikajúce výsledky. Medzi jeho úspechy patrí zisk titulu japonskej jednotky pre Nissan vo Veľkej Británii a viac než sto tisíc predaných vozidiel v roku 2010. Od roku 2005 bol Paul zamestnaný ako viceprezident pre stratégiu a marketing v Európe a od roku 2003 pracoval pre spoločnosť Nissan GB v pozícii marketingového riaditeľa.

Po získaní titulu v obore Management na britskej univerzite v Lancasteri začal svoju kariéru nástupom v spoločnosti Peugeot vo Veľkej Británii. Do spoločnosti Nissan nastúpil v roku 1992 na pozícii územného obchodného manažéra. Po nástupe do spoločnosti Nissan zastával množstvo kľúčových pozícií v oblasti cenotvorby, marketingu, predaja, korporatívneho plánovania a fleetového predaja a to vo Veľkej Británii aj na európskej úrovni.

Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/