Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Spoločnosť Nissan predstavila strednodobý obchodný plán
29. jún 2011 @ 07:55:40 CEST, poslal j.kval

NISSAN Spoločnosť Nissan zverejnila komplexný šesťročný obchodný plán, ktorý urýchli rast spoločnosti na nových trhoch a v nových segmentoch. Plán pre finančné obdobie 2011 až 2016 s názvom „Nissan Power 88" má okamžitú účinnosť.

Názov plánu zdôrazňuje kľúčové ciele spoločnosti: Nissan sa opäť zameria na poskytovanie komplexných služieb zákazníkom prostredníctvom aktivít, ktoré posilnia značku a predajnú silu. Do konca finančného roku 2016 chce spoločnosť dosiahnuť 8 % podiel na globálnom trhu a zvýšiť svoj prevádzkový zisk na udržateľných 8 %.

Kľúčové body plánu Nissan Power 88 odrážajú jasnú globálnu víziu a strategický smer v celom období až do finančného roku 2016:
• V rámci nového rozšíreného produktového plánu bude spoločnosť Nissan počas ďalších šiestich rokov uvádzať úplne nové vozidlá priemerne každých šesť týždňov. Globálne portfólio spoločnosti bude obsahovať 66 vozidiel a pokryje 92 % všetkých zväčšiť obrázok trhov a segmentov.
• Naďalej bude kladený dôraz na program udržateľnej mobility, ktorý zahŕňa vozidlá s nulovými emisiami a technológie pre nízke emisie podporujúce koncepciu PURE DRIVE. Celkový predaj elektromobilov aliancie Renault-Nissan dosiahne 1,5 miliónov vozidiel.
• Program „Mobilita pre každého" doplnia nové špecializované automobily a ľahké úžitkové vozidlá (ĽUV), ktoré budú určené pre základné segmenty a vznikajúce trhy.
• Nissan predstaví viac než 90 nových vyspelých technológií, priemerne 15 v každom roku.

„S plánom Nissan Power 88 naša spoločnosť dosiahne nárast ziskov," uviedol prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Nissan, Carlos Ghosn. „S rýchlejším rastom dokážeme do našich produktov a služieb vniesť viac inovácií a vzrušenia, ponúknuť každému zákazníkovi kdekoľvek na svete čistejšie a cenovo dostupné automobily, ktoré budú účinne reagovať na energetické a ekologické problémy 21. storočia."

Spoločnosť plánuje zvýšiť investície do svojich značiek a maloobchodných sietí, čím sa celkovo zlepšia aj skúsenosti zákazníkov s automobilmi Nissan. Predajná sieť má momentálne 6 000 hlavných predajných miest po celom svete. Tento počet v strednodobom výhľade vzrastie na 7 500 miest.

Rozšírenie aktivít sa bude týkať najmä rastúcich trhov a ďalšieho obchodného rozvoja značky Infiniti a ľahkých úžitkových vozidiel.
• V roku 2012 bude výrobná kapacita vozidiel Nissan v Číne tvoriť 1,2 miliónov vozidiel. Čínsky trh sa stal - a i naďalej zostane - najväčším jednotlivým trhom Nissanu na svete. Spoločnosť Nissan usiluje získať na čínskom trhu 10 %-ný podiel. Zvýši aj svoje pôsobenie v Brazílii, Rusku a Indii a na ďalších vznikajúcich trhoch.
• V Brazílii plánuje Nissan ako prvý krok stavbu novej továrne s kapacitou 200 000 vozidiel.
• Víťazstvo modelu NV200 v súťaži mesta New York o „Taxi zajtrajška" len dokresľuje momentálnu dynamiku spoločnosti v oblasti ľahkých úžitkových vozidiel. Do konca roku 2016 bude Nissan najväčším výrobcom ľahkých úžitkových vozidiel na svete.
• Pri značke luxusných vozidiel Infiniti sa objem predaja zvýši z úrovne 150 000 vozidiel predaných v roku 2010 až na 10 % globálneho tržného podielu medzi luxusnými značkami, čo by dnes predstavovalo 500 000 vozidiel. Značka Infiniti bude uvedená na viac než 70 trhoch s modelovým radom obsahujúcim minimálne 10 vozidiel.

„Obchodný plán Nissan Power 88 je veľmi náročný, ale naša spoločnosť už opakovane dokázala, že si dokáže poradiť aj s tými najťažšími úlohami," povedal Ghosn.

Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/