Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily nákladné: Toyota predstavila facelift modelu Hilux
15. júl 2011 @ 14:57:45 CEST, poslal k.zechmeister

TOYOTA Vychýrená Toyota Hilux i naďalej vedie rebríčky predaja v kategórii pick-up na európskych trhoch. V roku 2010 sa v regióne predalo celkovo 21 866 vozidiel s týmto modelovým označením, čo predstavuje takmer 25-percentný podiel na trhu. Pick-up značky Toyota je tak tretí rok po sebe najpredávanejším modelom vo svojej kategórii.

V Slovenskej republike predstavoval jeho podiel na trhu v roku 2010 takmer 18 %, a v prvom polroku 2011 dosahuje takmer 34-percentný podiel na trhu.

Hilux modelovej verzie 2012 prináša nový dizajn a ďalšie vylepšenia v oblasti kvality, odolnosti a spoľahlivosti, kde tento pick-up i v minulosti dosahoval špičkové parametre.

Nový interiér modelu Hilux 2012 prešiel mnohými zmenami, ktoré spočívajú predovšetkým vo vytvorení kultivovaného dizajnu, ktorý pasažierom tohto modelu typu pick-up poskytuje ergonomické a pohodlné prostredie, či už pri plnení pracovných povinností alebo vo voľnom čase. V celom priestore pre cestujúcich ponúka vyššiu úroveň vnímanej kvality a pohodlia na úrovni bežných osobných vozidiel a zároveň zachováva robustnosť potrebnú na jazdu v teréne.

Charakteristickým prvkom interiéru je nový dizajn hornej časti prístrojovej dosky s horizontálnym usporiadaním stredového panela, ktorý ďalej zdôrazňuje celkovú šírku a priestrannosť kabíny. Súčasťou stredového panela je i nový multimediálny audiosystém Toyota Touch s farebným dotykovým displejom s uhlopriečkou 6,1 palca.

K výraznému zvýšeniu kvality vnímanej zákazníkom dopomohlo použitie jednotného tmavšieho odtieňa prvkov obloženia a celkovo vyššia jednotnosť farieb v celom interiéri, rovnako ako doplnenie dekoračných prvkov v striebornom vyhotovení.

V prípade karosérie sa celkové prepracovanie dotklo predovšetkým čelných partií modelu Hilux 2012, ktoré podstúpili mnohé zmeny až po predný stĺpik A: nová kapota, maska chladiča, svetlomety i predný nárazník. Zmeny sú zreteľne viditeľné aj pri pohľade zboku, kde si môžeme všimnúť nový dizajn predných i zadných blatníkov, nové oceľové alebo zliatinové disky kolies s priemerom 15 a 17-palcov, rovnako ako aj nové vonkajšie spätné zrkadlá.

Hilux 2012 bude naďalej v ponuke v troch úrovniach výbavy (Terra, Luna a Sol), ktoré dávajú všetkým zákazníkom možnosť voľby podľa toho, či potrebujú automobil na prevažne pracovné účely (Terra), všestranne využiteľné vozidlo (Luna) alebo reprezentatívny pick-up na prácu i voľný čas (Sol).

Zákazníci si môžu vybrať spomedzi troch variantov karosérie a dvoch motorov. Okrem toho si môžu zvoliť manuálnu alebo automatickú prevodovku, ako aj 100-percentný uzáver zadného diferenciálu alebo diferenciál zabraňujúci pretáčaniu prešmykujúceho kolesa (LSD). Tento v Európe obľúbený pick-up tak dokáže uspokojiť potreby širšej skupiny profesionálnych používateľov i tých, ktorí uprednostňujú auto na voľný čas.

Úroveň výbavy Terra bude dostupná so všetkými tromi typmi kabíny – s krátkou (Single Cab), predĺženou (Extra Cab) aj dvojitou kabínou (Double Cab). Vyššie dva stupne sa budú dať objednať len ako Double Cab, ktorý predstavuje najpredávanejšiu verziu karosérie pick-upu na českom trhu. Dostupnosť motorov pre jednotlivé výbavy zostane zachovaná, motory však budú už v základnej výbave obsahovať filter pevných častíc DPF. Úrovne výbavy Terra a Luna tak budú vybavené 2,5-litrovým motorom D-4D 145 DPF, pre výbavu Sol bude určený 3,0-litrový motor D-4D 170 DPF s možnosťou voľby medzi manuálnou a automatickou prevodovkou. Všetky verzie budú disponovať zapínateľným pohonom všetkých kolies 4WD.

Montážou filtra pevných častíc (DPF) pre motorizácie 2,5 l D-4D 145 DPF a 3,0 l D-4D 170 DPF sa v súčasnosti zabezpečuje splnenie emisných noriem EURO V.

Hilux 2012 vyrábaný v závodoch Toyota Motor Thailand a Toyota South Africa Motors bude na predaj v 36 európskych štátoch a globálne vo viac ako 135 krajinách sveta.

Očakáva sa, že v roku 2011 sa na európskych trhoch predá takmer 26 000 vozidiel Toyota Hilux, a úspešný príbeh tak bude pokračovať. V Slovenskej republike sa očakáva v tomto roku predaj približne 120 kusov modelu Hilux.

Zdroj: TOYOTA MOTOR SLOVAKIA, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/