Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Mitsubishi na Slovensku historicky najúspešnejšie
22. júl 2011 @ 08:22:45 CEST, poslal j.čík

MITSUBISHI V prvom polroku tohto roka bolo na slovenskom trhu predaných historicky najviac nových vozidiel značky Mitsubishi – 446 kusov. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2010 to predstavuje nárast až o 59,3 %. Japonské vozidlá s logom troch diamantov zároveň v prvej polovici roka zvýšili svoj trhový podiel na Slovensku na 1,21% oproti 0,88% za rovnaké obdobie predchádzajúceho roka.

Mitsubishi sa navyše v rebríčku predaných osobných a ľahkých úžitkových vozidiel medziročne posunulo celkovo o dve priečky vyššie. Vyplýva to z aktuálnych údajov Zväzu automobilového priemyslu SR (ZAP SR).

„Automobilový trh v krajinách Strednej a Východnej Európy na rozdiel od zvyšku Európy zažíva mierne oživenie a rast*, tento trend nasleduje aj automobilový trh na Slovensku, ktorý podľa štatistík ZAP SR vykazuje v prvom polroku 2011 medziročný nárast predaja o 16,5%. Údaje za jún 2011 svedčia o miernom spomalení tohto rastu, keďže trh v júni medziročne vzrástol iba o 1,7% v porovnaní s júnom 2010. O to viac sú povzbudivé naše výsledky za jún 2011, kedy bolo Mitsubishi jedinou japonskou značkou, ktorá na slovenskom trhu zaznamenala nárast (+44,4%) a nie pokles. Za týmto úspechom stáli najmä SUV modely z nášho portfólia, a to hlavne novinka crossover Mitsubishi ASX či univerzálne SUV Mitsubishi Outlander, ktoré zároveň potvrdili obľúbenosť SUV modelov v SR. Preto nás veľmi teší, že sme s novým crossoverom ASX trafili do čierneho,“ komentuje pozitívne výsledky Rudolf Bobek, Sales a Marketing Manager M Motors SK s. r. o.. Srdce Slovákov si získal najmä vďaka svojmu dynamickému vzhľadu, bohatej výbave a naozaj zaujímavej cene. Rudolf Bobek ďalej dodáva: „Veľa priaznivcov nachádza aj medzi ženami, ktoré oceňujú jeho nadčasový dizajn a veľmi dobrý výhľad, ktorý zabezpečuje ľahké manévrovanie najmä pri parkovaní. Škála našich klientov je však oveľa širšia, keďže model ASX oslovuje revolučne nízkou spotrebou, nízkymi prevádzkovými nákladmi, či najväčším batožinovým priestorom v triede až 488 l.“

„Vynikajúce výsledky v prvej polovici tohto roka sme dosiahli aj vďaka stabilite našej dílerskej siete, ktorá dnes pokrýva celé územie Slovenska a ktorá sa v najbližších dňoch rozrastie o ďalšieho člena – nového autorizovaného dílera v Malackách. Díleri Mitsubishi sú tak teraz k svojim zákazníkom ešte bližšie,“ dopĺňa Rudolf Bobek. Do budúcna sa navyše plánuje ďalší rozvoj dílerskej siete Mitsubishi na Slovensku.

V priebehu prvých šiestich mesiacov tohto roka sa na Slovensku predalo 446 automobilov značky Mitsubishi. Medzi najobľúbenejšie vozidlá z dielne troch diamantov sa prakticky ihneď od svojho uvedenia na trh pred cca rokom zaradil kompaktný crossover ASX (209 ks**). Druhú priečku obsadil medzi zákazníkmi už dlhodobo veľmi obľúbený model Outlander (99 ks) a za ním model Lancer (62 ks). Najväčší záujem o automobily značky Mitsubishi bol v marci, kedy sa predalo 92 kusov.

*zdroj: JATO European Volumes Press Release 19.07.2011
**209 ks predaných za prvý polrok 2011. Celkovo od uvedenia na trh (06/2010) bolo predaných 466 ks (údaj k 30.6.2011).

Zdroj: M Motors SK s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MITSUBISHI/